V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Annu:Muistaako kukaan ajatella sitä lasta. Tässä hoetaan vaan äidin jaksamista. ENTÄ se lapsi! Vaikka lapsi kaipaisikin kavereitaan ekat pari päivää, niin vuorenvarmasti lapsi nauttii pitkistä aamuista ja rauhallisesta olemisesta äidin ja sen vauvan kanssa.
Ja jos se lapsi on päivät hoidossa niin vuorenvarmasti hakee sen huomionsa iltaisin vanhemmiltaan. Ja taas on elämä raskasta.
Nykyaikana vaan kaiken pitää olla niin helppoa ja se pää prakaa vähemmästäkin. Miten lie olis nykyajan mammat selvinneet 50 vuotta sitten 10 lapsen pyöriessä jaloissa. Ei mitenkään.
Että mua sitten suoraan sanottuna vituttaa tällainen.
Joo ei olisi varmaan pää kestänyt ei. Meillä ei ole MINKÄÄNLAISTA tukiverkkoa, ei minkäänlaista. Mies on ainoa jos jossain haluan käydä. Lapsi on 5 ja on ollut kerran yöhoidossa. Pienempi on 8 kk ja on ollut kerran yhden ainoan tunnin hoidossa kun mä jouduin sairaalaan.. Kun mä sairastuin pahasti, olin 2 päivää lasten kanssa kotona ja oksensin koko ajan. Vasta sitten pystyi mies jäämään kotiin. Ei kukaan voi edes kuvitella millaista on elää ilman tukiverkkoa kun lasten kanssa on oltava aina, oli tilanne mikä hyvänsä. Yleensä näillä jeesustelijoilla on itsellään mummot, papat sun muut lähellä. Ei kestä minun pää tätä, ei voi mitään. Ja siksi meille tulee päiväkoti mukaan lapsen elämään
Komppaan tätä. Lisäksi nämä jeesustelijat unohtavat että 50 vuotta sitten nuo suurperheet elivät yhteisöissä, ei ollut vain äiti ja isä ja lapset vaan myös isovanhemmat ja sisaruksia samassa pihapiirissä. Nykyvanhemmuus on yksinäistä. Minkä minä sille voin että lapsillani ei ole mummoja ja pappoja eikä tätejä, setiä ja serkkuja?