pakko kysyä naiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mairataira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mairataira

Vieras
kuinka moni on ottanut mieheltä suihin, samalla kun hän ajaa autoa?

itse aina joskus yllätän mieheni, ennen tuli tehtyä enempikin, mutta nyt vain silloin kun lapsi hoidossa ja ollaan kaksistaan liikenteessä.

on muuten aika sexsyä :p

Minä myös, joskus "kauan kauan" sitten, aikana ennen lapsia. Nykyisin ei päästä enää (juuri) koskaan minnekään ilman lapsia, että eipä ole enää tullut harrastettua. Ehkä sitten taas kun lapset jo isoja :whistle: ;)

Eikö tu ole aika vaarallista? En tiedä teistä, miten sen teette, mutta minun mies ei pysty keskittymään ajamiseen samalla.

Voisitte vähän ajatella muita autoilijoita, joilla saattaa olla kyydissä pieniä lapsia. Voi olla, että jos joku kolaroi meidän auton yhden suihinoton takia, niin leikkaantuu irti koko heppi. Toivottavasti ette törmää meidän autoon.

Exältä otin monestikin suihin ajon aikana ja usein sitten pysähdyttiin sekstaileen jollekin pikkukujalle tms. Nykyiseltä en muista ottaneeni suihin lainkaan autossa... mut jokusen kerran oon hipelöiny ja sit ajettu sivuun:)... nyt pariin vuoteen ei moista olla enää tehty:(, se oli sitä tuoreen suhteen vipinää...nykyään peruspanot peruspaikoissa ja -asennoissa..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.10.2006 klo 21:06 Katsy kirjoitti:
Minä myös, joskus "kauan kauan" sitten, aikana ennen lapsia. Nykyisin ei päästä enää (juuri) koskaan minnekään ilman lapsia, että eipä ole enää tullut harrastettua. Ehkä sitten taas kun lapset jo isoja :whistle: ;)

Näin just meillkin! kivaa oli, mies tykkäs....

Yhteistyössä