pakko purkaa tänne v.itutus(miehestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
höh. ymmärrän täysin et ei jaksa enää peuhata ukon kanssa ku on hoitanu lapset ja kaikki koko päivän... mut mieski oli varmaan hieman pettyny ku oli varmaan aatellu et järkkää jotain ekstraa perheelle ja luuli sitten automaattisesti saavansa... (tai enhän mä tiiä kumman idea tuo loma oli) oli niin tai näin niin miehes käytös aika lapsellista ja miten se sen peräkärrinki siihen saa sotkettua..

se loma oli mun vanhempien idea että ne saa olla lomalla lastenlasten kanssa ja meillä vanhemmilla oli tarkoitus katsoa lasten perään enemmän mutta kaikki jäi mun harteille.toki mummu ja pappa katsoi mutta eihän sitä vanhuksilta voi olettaa että ne katsoo meidän lapsia(2 ja 4v)koko ajan.mies sitten siellä vietti omaa lomaa.ja peräkärryn se sai vedettyä siihen sillä että se ilmesty kotiin eilen meidän tulon jälkeen ja minä"erehdyin"käymään kukkia katsomassa niin ajatteli että kun olen ollut outo ja ei ole pimppiä saanut niin varmaan joku toinen mies on päässyt pukille.tällainen ajatus maailma on mun ukolla

no toi on kyllä tosi tyypillistä aika monelle ukolle et ku lähdetään lomalle niin hänellä ainakin on sitä lomaa ja äidille se on sitä samaa lastenhoitoa ja muuta eri ympäristössä vaan.... voi hyvänen aika tota ajatusmaailmaa tosta peräkärristä..

:headwall:

oisit sanonu sille et käy tumputtamassa vaikka siinä peräkärrissä....

se hyppäsi koko illan aivan ihmeellisenä sängystä pois ja oli sellanen hätääntynyt.oli lähdössä puolen yön aikaan töihin ja totta sille olisi pitänyt antaa ennen töihin menoa.se on ennenkin ollut tollanen ja on ollut eroa vireillä kun on ollut ongelmia.nyt meni pitkään hyvin ja alkaa vanhat tavat tulla takaisin.en halua edes antaa jos siitä tehdään haloo ja iso numero.miksi ei voi hyväksyä että nyt ei toinen jaksa ja sillä selvä.siitä pitää sitten toinen haukkua ja ihmetellä ettei akalla huvita olla.meillä ennen oli niin että se niin pitkään tappeli yöllä että sai vaikka näki että minä alistuin ja annoin että saa olla rauhassa.
nyt kun se taas alkaa sen numeron tekemään niin tulee se paha olo itselle että taasko se alkaa.
viime viikolla oli tulehdus alapäässä niin se oli niinkuin lapselta olisi kielletty karkin syönti kun jakso joka ilta marmattaa että joko se on kunnossa,joko,joko,joko

minä itse menen poissaolevaksi ja sulkeudun omiin ajatuksiin ja tekemisiin kun tarpeeksi ahdistellaan nurkkaan ja siitä saa sitten kärsiä

no voi vitsi... kyllä tollanen mankuminen on mieheltäs tosi typerää...

Yhteistyössä