"Pala kurkussa"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja QTR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

QTR

Vieras
Eilen illalla otin coldrex-tabletin, ja jäi sellanen ilkeä tunne, että se nappi jäi kurkkuun "poikittain". Ennenkin käynyt sama, mutta tällä kertaa mulla on se tunne edelleen :o
Onks muilla koskaan samaa? Hitto että on ärsyttävä tunne
 
Ei kai kilpirauhasvaivat ilmene pelkästään jonkun lääkenapin ottamisen jälkeen sentään. Pyöreän mallisen tabun ottamisen jälkeen on aina käyny näin, mutta mennyt parissa tunnissa ohi. Ja pennusta asti, niin kauan kuin muistan. Ei tässä nyt varmaan mistään sairaudesta ole kysymys :D
 

Yhteistyössä