Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
näköjään niin on tehty. joistakin nikeistä tulee mieleen että mä tiedän tuon tavan kirjoittaa mutta siinä se :|Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Joo no onhan täällä ihmiset vaihtanut nikkejä aika reippaastikin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Mä oon Rukoilijasirkka. Kuten profiilikuvasta näkyy.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:en mä tunne täältä enää ketäänvoiko muutama kk hävittää kaikki ne vanhat "tutut" vai ootteko vaan vaihtanu nikkejä- eli nyt ne vanhat kehiin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voisin veikata, että 80% vakipalstailijoista on vaihtanut nikkiä vuoden sisällä.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:näköjään niin on tehty. joistakin nikeistä tulee mieleen että mä tiedän tuon tavan kirjoittaa mutta siinä se :|Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Joo no onhan täällä ihmiset vaihtanut nikkejä aika reippaastikin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja milloin mikäkin nimimerkki:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Mä oon Rukoilijasirkka. Kuten profiilikuvasta näkyy.
Miksi Sirkka vaihdoit hyvän vanhan Rukoilijasirkan?
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Miä oon miä ja ajattelin olla miä. En pysy yhtään enää perässä että kuka on kuka mutta jatkan turhaa löpinääni samaan malliin kaikille :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Miä oon miä ja ajattelin olla miä. En pysy yhtään enää perässä että kuka on kuka mutta jatkan turhaa löpinääni samaan malliin kaikille :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:<- ei osannu olla millään muulla nikillä, vaikka parheensa koitti![]()
Sörhis vaihto kans nikkiä just, en kyl muista enää mihin :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:<- ei osannu olla millään muulla nikillä, vaikka parheensa koitti![]()
Sörhis vaihto kans nikkiä just, en kyl muista enää mihin :ashamed:
Nakkisormi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:Teenlitku Taikinaterapia aiemmin :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:Teenlitku Taikinaterapia aiemmin :wave:
Siinä paha missä... :xmas: