Paljon teillä on sisälämpötila?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Mun vanhemmilla on aina jotain 23c sisälämpötila ja siellä on tukalaa olla kylässä. Meillä lämpö on siinä 18-20c ja se on just passeli.
Välillä tuntuu et ihmiset on hirveen vilukissoja kun vieraat valittaa meilläkin et palelee :D

Se vaihtelee suuresti 17 ja 25 asteen välillä :) me lämmitetään kans vallan puilla ni saattaa aamulla olla vähän vilposempaa ja ku teen ruokaa puuhellalla ni äkkiä lämpö nousee

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
Se vaihtelee suuresti 17 ja 25 asteen välillä :) me lämmitetään kans vallan puilla ni saattaa aamulla olla vähän vilposempaa ja ku teen ruokaa puuhellalla ni äkkiä lämpö nousee

Miten sä käytät sitä puuhellaa? Meil on kans sellanen, tosi ihana. Mut en oo vielä kokeillut käyttää sitä ollenkaan.
Onko vaikeaa? Meillä kyllä on tuhkaa melko paljon tuolla...

Meillä tolkuttoman lämmin.Mittari siinä 23-25.Muut tyytyväisiä,mutta minä en.
Ovia ei oikein voi aukoa,kun alkaa vetää.Samaten on ikkunoiden kanssa.
Pitää käydä ostamassa se lämpötilavahti niin ehkä hieman tahti paranee.

Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:
Alkuperäinen kirjoittaja olava:

Miten sä käytät sitä puuhellaa? Meil on kans sellanen, tosi ihana. Mut en oo vielä kokeillut käyttää sitä ollenkaan.
Onko vaikeaa? Meillä kyllä on tuhkaa melko paljon tuolla...

No ekaks tyhjennetään tuhkat pois :) mä tyhjennän sen aina ennenku laitan tulet. Sitten pökköä pesään ja stidit perään. Sitten ootellaan jotta lämpenee. Olen kokeillu hellan lämpötilaa tiputtamalla levylle pisaran vettä ja sen mukaan mennyt :) mulla myös sellanen paistinpannu jossa keskellä se punanen juttu, et ku on paistovalmis ni se keskiö on ihan punanen. Sillee opettelin ja nyt se menee ihan ajattelematta rutiinilla :) Uunia olen tuossa käyttänyt kinkunpaistomittarin kanssa :D

Yhteistyössä