Ai siis mun mies on huono isä, vai?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saakelin naapuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saakelin naapuri

Vieras
Kyllä taas jotain kiinnostaa toisten asiat....
kuulin et naapurini oli kertonu kaverilleen, et mulla on huono isä lapsilla kun se lähti eilen saunailtaan jo toista viikkoa peräkkäin! Eli oli viime viikollakin yhtenä iltana. Meillä on kuukauden ikäinen vauva ja mulle on ihan ok et on nyt käynyt kun yleensä harvoin käy missään. Nyt vaan sattu just peräkkäisinä viikkoina.
Miten se tekee miehestä huonon, jos käy välillä jossain ja se on mullekin ok.
Ei se siellä mitään ryyppää, kunhan vaan ovat kaveriporukassa ja saunovat ja pelaavat korttia.
'Pitäisivät ihmiset vaan huolen omista asioistaan, prkl....

No ei kannata naapureista välittää. Mun naapurimummo mäkättää mulle, et mie käytän koiraani liian usein ulkona....ja mäkättää kun en trimmaa sitä siten kun hän trimmasi villakoiraansa...tuo koira on enempi vesikoira :). Ja paljosta muusta. Välillä tietysti tekis mieli potkasta sitä koipeen...mut ...

Juu'u, toiset ihmiset on vaan, noh, vähän ikäviä.
Mun siskoki toitotti mulle, kuinka mun pitäis rajottaa miehen juomista, kun ryyppää viikollakin ja lapsi tulossa. Toitotti sen niinkuin "vahingossa" meidän äidin kuullen.
Onneks äiti ei siihen mitään reagoinut, muutakuin tokaisemalla, että "eiköhän se ole jokaisen oma asia"
Mies siis saattaa välillä ottaa viikolla esim. ruuan kanssa oluen, tai illalla jos on pelailemassa kavereidensa kanssa pleikkaa tai korttia tai saunomassa tms, niin oluen tai pari.
Ja tosiaan on napero tulossa, sitten maaliskuussa, ja siskon mielestä jo nyt pitäisi elää niinkuin olisi se lapsi jo.
Eipä tullut kysyttyä, että pitäiskö mun laittaa herätyskello soimaan öisin parin tunnin välein? Että tulis vähän sellasta realistista käsitystä.

Yhteistyössä