Paljonko rahaa S-tilillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli paljonkos teillä on S-tilillä rahaa tällä hetkellä?
Mä olin niiiiiin yllättynyt, kun kävin äsken katsomassa ja siellä oli reilut 90 euroa. Tosi ihanaa, kun tämä kuu menee vähän tiukille kaiken maailman laskujen kanssa niin tuolla rahalla saa jo paljon ruokaa :)

Jaa-a, en ole nyt puoleen vuoteen katsonu tiliä, mutta villi veikkaus että sielä olis jotain 500-600e tallessa. Mihin muuten käytätte niitä rahoja? Meillä rahat makaa tilillä ja joskus oon miettiny että mihin ne vois käyttää..

Alkuperäinen kirjoittaja -xx-:
Jaa-a, en ole nyt puoleen vuoteen katsonu tiliä, mutta villi veikkaus että sielä olis jotain 500-600e tallessa. Mihin muuten käytätte niitä rahoja? Meillä rahat makaa tilillä ja joskus oon miettiny että mihin ne vois käyttää..

Naapurin 6henkinen perhe maksaa sieltä hotellit lomareisuilla:)

Yleensä jos olen kaupassa ja ostokset on alle parikymmentä euroa, maksan suoraan tuolta tililtä. Sen takia siellä onkin niin vähän, mutta nyt olin kuitenkin yllättynyt, että oli noinkin paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmä:
Mistä näätte paljonko siellä on?
Ku löydän vaan ne summat paljonko ostettu ja paljonko matkaa seuraavaan prosenttiin?

Ihan samallailla kuin osuuspankista ja noerdeasta katson, eli nettitunnuksilla, sehän on pankki!!

Tyhmää, ettei tosiaan enää saa tiliotetta automaattisesti, vaan pitäisi joko hankkia s-pankkitunnukset (tuntuu vähän turhalta, kun muuten ei aio nettipankkia käyttää ) tai tsekata saldo automaatilta kaupassa käydessä (ei muista tai ei viitsi ) . Niinpä meilläkin oli kesän aikan hurahtanut s-tili nollille, kun aina maksellaan s-kortilla juuri pikku ostoksia siellä sun täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmä:
Eli tarviin sit erikseen tunnukset?
Oon meinaan vasta liittynyt...

ainaki meiän s-marketissa on semmonen laite jolla voi tarkistaa tilin saldon. Itsellänikään siis ei ole verkkopankki tunnuksia. viimeksi kun tarkistin oli päälle 200e kertynyt..ja siis pelkkiä bonuksia.

useampi tuhat euroa. Siellä on paljon parempi korko kun tavis pankissa normi tilillä niin oon ohjannut tilit sinne suoraan. Ja ruokakauppa on kuitenkin yleisin menoni joten senkin takia järkevä ratkaisu varsinkin kun nykyään tulee maksutapaetu.

Alkuperäinen kirjoittaja Arew:
Tyhmää, ettei tosiaan enää saa tiliotetta automaattisesti, vaan pitäisi joko hankkia s-pankkitunnukset (tuntuu vähän turhalta, kun muuten ei aio nettipankkia käyttää ) tai tsekata saldo automaatilta kaupassa käydessä (ei muista tai ei viitsi ) . Niinpä meilläkin oli kesän aikan hurahtanut s-tili nollille, kun aina maksellaan s-kortilla juuri pikku ostoksia siellä sun täällä.

Mä kun en edes käytä tiliä, pitää kuitenkin mennä pankkiin, jotta edes sen rahan saan, silloin joskus kun sen haluan..

Yhteistyössä