Paljonko on rahaa tilillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kroisos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ´vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Korot melkein nollilla, kannattaako seisottaa jollakin käyttötilillä rahaa ylipäätään? 1llä alkaa mun saldo plus joku numero.

ei meillä ainakan kölli rahat tav.tilillä. Sijoitusrahastoissa on ja nytki on tuottanut muutamassa kuukaudessa 1500e lisää

Millaisessa sijoitusrahastossa? Mikä on alkupääoma?

No voi herran jumala.. mitä sä teet sillä tiedolla?? halusit päästä leuhkimaan omista rahoistas, kenties?

No jos nyt haluut tietää, niin oisko yhteisellä tilillä joku 150 000e ja yhdellä mun tilillä 15 000. Jaa mutta hups, ne oliki "miinusta", pankin rahaa, noi summat. Veloissa ollaan, autosta ja talosta, mutta elämää tää on :)

Ja käyttötilieni summia en nää syytä täälä julistaa, mutta voin vannoa että kateutta ne summat ei kenessäkään herättäs. Tilit tulee ja menee, laskut on ikuisia... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jenska-81:
Korot melkein nollilla, kannattaako seisottaa jollakin käyttötilillä rahaa ylipäätään? 1llä alkaa mun saldo plus joku numero.

ei meillä ainakan kölli rahat tav.tilillä. Sijoitusrahastoissa on ja nytki on tuottanut muutamassa kuukaudessa 1500e lisää

Millaisessa sijoitusrahastossa? Mikä on alkupääoma?

aloitettiin jollain muutamalla tonnilla?, mut lisätään joka kuukausi lisää. Just laitettiin lisää, niin ,et nyt on yli 10 000?. Pitäs puolessa vuodessa nousta noin 3000?. Riski on myös suuri! Mut sitä se elämä on:)

Luuleeko ap olevansa kroisos?
Mä olen sitten Roopeankka.
Mulla on 7 tai 8 kertaa tuo rahasumma yhteisellä käyttötilillä.
Säästötilillä viisinkertaisesti ap:n summa ja vielä häävaratilillä kaksinkertaisesti.
Tosin menojakin on kuussa melkein käyttötilin tän hetkisen saldon verran.

Kerroin tämän siksi, ettei ap luulisi itsestään liikoja ;) Ja vieraana, ettei syytettäisi ylpeilystä.

No kaikki ei osaa/jaksa sijoittaa. Ei ole tarkoitus tehdä kaikella voittoa. Verothan noistakin voitoista joutuis sitten maksamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ääh:

No kaikki ei osaa/jaksa sijoittaa. Ei ole tarkoitus tehdä kaikella voittoa. Verothan noistakin voitoista joutuis sitten maksamaan.

Sitä ei kande tehdä duuniakaan kun siitä joutuu maksamaan ne verot ;)

Yhteistyössä