K
kuka tietää
Vieras
onko kellää tietoa? ku huuto.netistä aattelin huutaa ja mietin että paljoko niistä kannattaa käytettynä maksaa postareineen...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos tiedosta!! eli 10e enempää ei kannata maksaa käytetyistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitos tiedosta!! eli 10e enempää ei kannata maksaa käytetyistä![]()
Älä hyvänen aika maksa edes sitä. Kurikset ovat helposti rikki menevää kamaa. Voit saada käytettynä housut, jotka ovat kaatuilusta ja konttaamisesta kuluneet ja siksi menevät rikki helposti. Vaikka olisivatkin ulkoisin puolin hyväkuntoisen näköiset.
Mä maksaisin vitosen, en senttiäkään enempää käytetyistä.