paljonko teidän perheellä jää rahaa kk "käteen"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Laskujen jälkeen ruokaan ym. elämiseen jää n. 200 euroa/kk.
Meitä minä + poika.
Pärjätään juuri ja juuri, vaatteisiin ei jää rahaa mutta ruokaa on ja se on pääasia.

tässä varmaan oli kyse nettotuloista verojen jälkeen, ei laskujen.
meillä jää ruokaan ehkä 300-400, nelihenkinen perhe. Nettotulot alle 2000, joista yli puolet menee jo asumiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Laskujen jälkeen ruokaan ym. elämiseen jää n. 200 euroa/kk.
Meitä minä + poika.
Pärjätään juuri ja juuri, vaatteisiin ei jää rahaa mutta ruokaa on ja se on pääasia.

tässä varmaan oli kyse nettotuloista verojen jälkeen, ei laskujen.
meillä jää ruokaan ehkä 300-400, nelihenkinen perhe. Nettotulot alle 2000, joista yli puolet menee jo asumiseen.

Minä vaan ajattelin ilmoittaa että millä summalla eletään kaikkien menojen jälkeen... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sarina:
Verojen jälkeen n 8600e plus neljän lapsilisät.

Villi arvaus, mutta oiskohan kahdesta lääkäristä kyse? Tai kirurgi ja kotiäiti...
Toisilla on (tai tuntuu olevan!) sitä pätäkkää...

Ei kirurgi sentään noin hyvin tienaa että 8600 käteen jäisi :laugh: :laugh: :laugh: Ehkäpä joku ministeri?
Lienee kuitenkin provo koko homma.

Alkuperäinen kirjoittaja Hanne:
Alkuperäinen kirjoittaja sarina:
Verojen jälkeen n 8600e plus neljän lapsilisät.

Siis mitä hemmetin työtä te teette???
me saadaan jotain 7900euroa vähemmän! Mekin halutaa tollaset rahat!!!
Kerro mitä pitää opiskella ja minne mennä töihin?

Mies on Nokialla töissä, erään "aluueen" päälikkönä. Minä lastenlääkäri eri yksityisissä lääkärikeskuksissa ja teen tällä hetkellä n. 10 vko työtuntia,koska lapset pieniä,mutta jotta ammattitaito säilyy haluan pitää vastaanottoa muutaman tunnin vkossa.

Käteen jää eri kuukausina eri summa,riippuen molempien "työinnosta" mutta veikkaisin keskimääräisen summan olevan n. 5000e. Minä sisutusarkkitehti ja mies UPM;n "työntekijä" sekä omistaa yksityisen puusepän firman.

siis mulle jää kuukaudessa (vaihtelee sekin) n. 500 e (tuohon sisältyy myös elarit ja lapsilisät), joskus vähemmän kuin tuo, riippuu laskujen määrästä, toivottavasti kohta helpottuis jos pääsen töihin niin voisin vähän saada lisää + sitten on vielä amway ja uutena tulokkaana kotigastronomi mutta se vasta näyttää kyntensä myöhemmin onko millasia bonuksia tulossa tulevaisuudessa

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
laskujen jälkeen yleensä jää enintään 400e, sillä pitää ostaa bensat, ruuat vaattteet, lääkkeet jne...

ja ilman laskuja jää noin 2000-2500, riippuen siitä onko mula töitä ja kuinka paljon. ( tässä on mukana lapsilisät)

Mulle ei jää mitään.Yleensä vaan velkaa,kun joudun luottokortilla ostelemaan. Mun tulot 320e/kk ja miehen 1560e/kk + lapsilisät 240e.Tästä lainat,autot jne -ei jää mitään....No,työhön palaan tammikuussa ja sitten maksan velkaani.

Yhteistyössä