O
Oma tupa oma lupa
Vieras
Kaksi tavallista duunaria, ei kovin kummoiset tulot ja talo haluttais rakentaa? Ei olla vielä pankissa käyty, mutta osaisko joku suunnilleen sanoa mitä mahtavat pankissa meille antaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:NO paljon ne "ei kovin kummoiset tulot" on? Ja menot? eli onko lapsia tms? siihen vaikuttaa aika moni asia että irtooko lainaa
Alkuperäinen kirjoittaja oon kuullut:3 kertaa vuosipalkkane niin senverran te lainaa saisitte.
Alkuperäinen kirjoittaja oon kuullut:3 kertaa vuosipalkkane niin senverran te lainaa saisitte.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Itse olen ajatellut riittäisikö 200 000 mihinkään? Talo maksaisi 89 000 (talopaketti) mutta siihen sitten sisähommat päälle, paljonkohan niihin menee? Tontti maksaa n. 50 000 eli loppu menisi sitten noihin sisä-hommiin, mies osaa itse tehdä kaikki (tai saa kavereitaan avuksi) joten ulkopuolisia ei niiden tekemiseen tarvitsisi palkata...
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Itse olen ajatellut riittäisikö 200 000 mihinkään? Talo maksaisi 89 000 (talopaketti) mutta siihen sitten sisähommat päälle, paljonkohan niihin menee? Tontti maksaa n. 50 000 eli loppu menisi sitten noihin sisä-hommiin, mies osaa itse tehdä kaikki (tai saa kavereitaan avuksi) joten ulkopuolisia ei niiden tekemiseen tarvitsisi palkata...
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:Nauran sitten kun teidän talo menee vasaran alle. Tai ehkä itken, en tiedä vielä. Talous romahtaa kohta ja me kuollaan kaikki tänne!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Perustuksetkin kannattaa tehdä. Ei se lehtien haravointi ihan auta siinä vaiheessa kun se paketti tontille ilmestyy![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sitten menee suunnitelmat uusiksi :/ Ei saada mieleistä taloa, mutta pitää sitten vaan miettiä toinen ratkaisu... Lottovoitto olis hyvä ratkaisu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Öh:Jos kokeilisit mennä töihin, niin varmaan tulot paranis ja ehkä saisitte talon jonka haluatte?
Aika kallis oli toi teidän tontti? Sen voi myös vuokrata...
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Perustuksetkin kannattaa tehdä. Ei se lehtien haravointi ihan auta siinä vaiheessa kun se paketti tontille ilmestyy![]()
![]()
Ei mutta oikeesti, ihan jo tien vetäminen saattaa maksaa tuhansia, pääseekö liittymään kunnallisiin vesi- ja viemäriverkkoihin vai pitääkö porauttaa kaivo ja laittaa esim. puhdistamo, heti 15-20k lisää, sähköjen veto ja miten kaukaa. Hintaa tulee nopeasti tällaisista.