L
lainalaskuri
Vieras
Voitte laskea lainalaskurin avulla paljon minkäkin suuruinen laina maksaa per kuukausi. Yksi kolmannes saisi mennä lainaan, mutta talon kulut ovat paljon muutakin kun pelkkä laina,.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Öh:Jos kokeilisit mennä töihin, niin varmaan tulot paranis ja ehkä saisitte talon jonka haluatte?
Aika kallis oli toi teidän tontti? Sen voi myös vuokrata...
Alkuperäinen kirjoittaja Öh:Jos kokeilisit mennä töihin, niin varmaan tulot paranis ja ehkä saisitte talon jonka haluatte?
Aika kallis oli toi teidän tontti? Sen voi myös vuokrata...
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Perustuksetkin kannattaa tehdä. Ei se lehtien haravointi ihan auta siinä vaiheessa kun se paketti tontille ilmestyy![]()
![]()
Ei mutta oikeesti, ihan jo tien vetäminen saattaa maksaa tuhansia, pääseekö liittymään kunnallisiin vesi- ja viemäriverkkoihin vai pitääkö porauttaa kaivo ja laittaa esim. puhdistamo, heti 15-20k lisää, sähköjen veto ja miten kaukaa. Hintaa tulee nopeasti tällaisista.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Mun mielestä on hassua kysellä paljonko saatte.
Mieluummin niin päin että ihan itse laskette mihin teillä olisi varaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Itse olen ajatellut riittäisikö 200 000 mihinkään? Talo maksaisi 89 000 (talopaketti) mutta siihen sitten sisähommat päälle, paljonkohan niihin menee? Tontti maksaa n. 50 000 eli loppu menisi sitten noihin sisä-hommiin, mies osaa itse tehdä kaikki (tai saa kavereitaan avuksi) joten ulkopuolisia ei niiden tekemiseen tarvitsisi palkata...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Perustuksetkin kannattaa tehdä. Ei se lehtien haravointi ihan auta siinä vaiheessa kun se paketti tontille ilmestyy![]()
![]()
Ei mutta oikeesti, ihan jo tien vetäminen saattaa maksaa tuhansia, pääseekö liittymään kunnallisiin vesi- ja viemäriverkkoihin vai pitääkö porauttaa kaivo ja laittaa esim. puhdistamo, heti 15-20k lisää, sähköjen veto ja miten kaukaa. Hintaa tulee nopeasti tällaisista.
Näinpä juuri.
Mun yks tuttava luuli ihan tosissaan että hän vaan tilaa talopaketin ja ostaa tontin. Että niin helppoa se rakentaminen on
Meille tulossa n.90 000 talopaketti. Ja koko projektiin varattu 320 000e rahaa. ja kokoajan mietitään mahtaako edes riittää :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Itse olen ajatellut riittäisikö 200 000 mihinkään? Talo maksaisi 89 000 (talopaketti) mutta siihen sitten sisähommat päälle, paljonkohan niihin menee? Tontti maksaa n. 50 000 eli loppu menisi sitten noihin sisä-hommiin, mies osaa itse tehdä kaikki (tai saa kavereitaan avuksi) joten ulkopuolisia ei niiden tekemiseen tarvitsisi palkata...
Putkimies ja sähkömies ilmeisesti sitten löytyy....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Itse olen ajatellut riittäisikö 200 000 mihinkään? Talo maksaisi 89 000 (talopaketti) mutta siihen sitten sisähommat päälle, paljonkohan niihin menee? Tontti maksaa n. 50 000 eli loppu menisi sitten noihin sisä-hommiin, mies osaa itse tehdä kaikki (tai saa kavereitaan avuksi) joten ulkopuolisia ei niiden tekemiseen tarvitsisi palkata...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Itse olen ajatellut riittäisikö 200 000 mihinkään? Talo maksaisi 89 000 (talopaketti) mutta siihen sitten sisähommat päälle, paljonkohan niihin menee? Tontti maksaa n. 50 000 eli loppu menisi sitten noihin sisä-hommiin, mies osaa itse tehdä kaikki (tai saa kavereitaan avuksi) joten ulkopuolisia ei niiden tekemiseen tarvitsisi palkata...
Molemmat lähisuvusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Perustuksetkin kannattaa tehdä. Ei se lehtien haravointi ihan auta siinä vaiheessa kun se paketti tontille ilmestyy![]()
![]()
Näinpä juuri.
Mun yks tuttava luuli ihan tosissaan että hän vaan tilaa talopaketin ja ostaa tontin. Että niin helppoa se rakentaminen on
Meille tulossa n.90 000 talopaketti. Ja koko projektiin varattu 320 000e rahaa. ja kokoajan mietitään mahtaako edes riittää :/
Paljonko teillä tuloja suunnilleen?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Itse olen ajatellut riittäisikö 200 000 mihinkään? Talo maksaisi 89 000 (talopaketti) mutta siihen sitten sisähommat päälle, paljonkohan niihin menee? Tontti maksaa n. 50 000 eli loppu menisi sitten noihin sisä-hommiin, mies osaa itse tehdä kaikki (tai saa kavereitaan avuksi) joten ulkopuolisia ei niiden tekemiseen tarvitsisi palkata...
Alkuperäinen kirjoittaja nn:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Itse olen ajatellut riittäisikö 200 000 mihinkään? Talo maksaisi 89 000 (talopaketti) mutta siihen sitten sisähommat päälle, paljonkohan niihin menee? Tontti maksaa n. 50 000 eli loppu menisi sitten noihin sisä-hommiin, mies osaa itse tehdä kaikki (tai saa kavereitaan avuksi) joten ulkopuolisia ei niiden tekemiseen tarvitsisi palkata...
Ja molemmilta on varmistettu että ovat halukkaita ja vapaana tulemaan talkoilla teille rakentamaan? :saint:
Mies on maanrakennusalalla ja yllättävän paljon olettamuksia on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nn:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Itse olen ajatellut riittäisikö 200 000 mihinkään? Talo maksaisi 89 000 (talopaketti) mutta siihen sitten sisähommat päälle, paljonkohan niihin menee? Tontti maksaa n. 50 000 eli loppu menisi sitten noihin sisä-hommiin, mies osaa itse tehdä kaikki (tai saa kavereitaan avuksi) joten ulkopuolisia ei niiden tekemiseen tarvitsisi palkata...
Ja molemmilta on varmistettu että ovat halukkaita ja vapaana tulemaan talkoilla teille rakentamaan? :saint:
Mies on maanrakennusalalla ja yllättävän paljon olettamuksia on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, ovat halukkaita se on varmistettu, toinen miehen isä toinen setä! Ja mun isäni aikoinaan rakensi 22 v sitten HIENÒN ja ISON omakotitalon ilman minkäänlaista kokemusta mistään ja ITSE Muurasikin talon! JOten vaikka miehenikään ei muurari ole niin sen homman silti osaa! Ja meille tulossa puutalo![]()