Paljonkohan saatais lainaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oma tupa oma lupa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja bubu:
Me otettiin 180 000 laina. Meillä molemmilla vakituiset työt, ite oon lähäri ja mies sprinklerihommissa, tienaa aika hyvin ku reissuhommaa. Me saatiin valtion takausta 85%. talost atehtiin kustannusarvio ja olis valmiina sen hintanen että se riittää takaukseksi lainalle sitten kun se on valmis. Ei siis tarvittu nyt takaajaa ollenkaan .tontti takaa sen lopun summan lainalle.

Niin riippuu paljon minne päin suomea rakennatte. Meille riittä tuo 180t oikein hyvin kun tontinkin hinta oli reilusti alle 10t. pienelementtinä tulee talopaketti ja itse tehdään mahdollisimman paljon.

Paljonko teidän paketti maksoi? Nimittäin on talojakin eri kokoisia jne.

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Mun mielestä on hassua kysellä paljonko saatte.
Mieluummin niin päin että ihan itse laskette mihin teillä olisi varaa.

Samaa mieltä. Laina on pankin myymä tuote/palvelu. Ei myyjältä kannata kysyä paljonko se suostuu myymään. Vai kysyttekö autokaupassakin kuinka kalliin auton suostuvat teillä kauppaamaan?

Alkuperäinen kirjoittaja bubu:
Niin juu. paketti tais olla jtn. 37000?. suht pieni talo meille tulee, 117m2 ja ei mitään erikoisia juttuja. Perus omakotitalo :)

Varmasti ihan realistinen, koska edullinen paketti ja pienehkö talo. Onnea projektille!

Alkuperäinen kirjoittaja Ai:
On tulosssa puutaloa? Joko se on tilattukin vaikka ette oo pankissa käynyt?? :D
ja tonttikin valmiiina?

MENE SINNE PANKKIIN KYSELEMÄÄN[

MIETITTYNÄ tonttiakaan ei vielä ole, mutta haaveissa olisi puutalo! Lukekaa aikaisemmat kirjoitukset!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja isukki on tietoinen uudistuneista rakennusmääräyksistä...? hieno juttu [/q

Isäni on kuollut kymmenisen vuotta sitten, kiitosta vaan vittuilustasi! Mies on alalla ja tietää määräykset LUKEKAA AIEMMAT KIRJOITUKSET!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Isäni on kuollut kymmenisen vuotta sitten, kiitosta vaan vittuilustasi! Mies on alalla ja tietää määräykset LUKEKAA AIEMMAT KIRJOITUKSET!!!

anteeksi :ashamed:

yleensä vaan toi on se peruste

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

anteeksi :ashamed:

yleensä vaan toi on se peruste

Voi vähän miettiä miten niitä asioita laukoo! Tietääkseni en kuitenkaan mitänn pahaa ole kellekkään tehnyt, tulin vain kyselemään kokeneemmislta neuvoa! Mutta ainahan kun täällä jotain kysyy niin viilataan pilkkua muttei vastata kysymyksiin. Pelkkää vittuilua koko ketju, joten annetaampa olla taas!!! Älkää vaivatko tällä enää päätänne, selvitetään asiat muualla kunhan mieskin tulee kotiin!!!

Yhteistyössä