palkattu hoitaja lapselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PostiPate
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PostiPate

Jäsen
12.06.2007
74
0
6
Kaipaisin tietoja hoitajan palkkaamisesta lapselle... Itse olisin se hoitaja. Onko täällä muita, jotka ovat ottaneet selvää asiasta, tai jotka jo on palkattu. Montaa lasta hoidatte, tai kunka monen perheen lapsia? Minkälainen palkka teillä on? Tai vanhemmat, paljon maksatte palkkaa hoitajalle?

Mä olen ollut ennen lapsia yksityinen lastenhoitaja ja päätin siis itse ketä otan hoitoon ja summan.Mulla oli 5 hoitolasta(kahden perheen lapset) nuorin kun aloitin nuorin oli 9kk ja kaksi vanhinta 3v ja kaksi muuta siitä väliltä.Hoidin heitä 3v kunnes sitten vanhimmat oli jo 6v jotka sitten aloitti eskarin ja oli mulla siis vain puolikkaana ja sen jälkeen lopetin kun ne meni kouluun.Siihen saa sitä yksityisenhoidon tukea jokaisesta lapsesta+sitten mahdollista kuntalisää,meillä se on nyt 140e luokkaa.Ja sitten pitää vain itse päättää että mitä pyytää ja hyväksyykö perhe.Itse tienasin 5 lapsella tosi hyvin paremmin mitä jos olisin nyt esim päiväkodissa töissä.Jos tekisin tuota työtä nykyään tai joskus niin katsoisin että mulla olisi koko ajan vähintään se 4 lasta(viisi on ihanne),muuten ei kannata koko homma.

Perhe maksaa sinusta sitten ne lel ja tel maksut ja ottaa vakuutuksen tai siis näin oli silloin 5v sitten..toki asiat on muuttuneet varmaan siinä ajassa mutta tässä mun oma kokemus.

Yhteistyössä