Palstan nikit jotka ovat teidän mielestänne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kökkö";29274035]Kysyithän sinäkin Rollolaiselta, että missä hän oli kun älyä jaettiin.[/QUOTE]

se oli kysymys. mitä väittämistä siinä on ?

[QUOTE="sipsi";29274045]*tyrsk*

Olisinkin sanonut sinua ystävälliseksi ja mukavaksi, vaan ensin ehdit :)[/QUOTE]
jos listaisin tähän palstalaisia, joita pidän mukavina ja ystävällisinä ja elämänviisaina ja ja ja.. listaisin siihen sinut.

Mutta ei, en listaa ketään...

[QUOTE="kökkö";29274132]Sekö todistaa?[/QUOTE]

Ei Rolloa tyhmäksi voi väittää vain siksi että sattuu olemaan työtön ja nauttimaan elämästä siitä huolimatta. Hyvin hän on pentunsa kasvattanut selvästi kun sairaanhoitajaksi tyttökin pääsi.

Ja sekö ei oo sitten tyhmän ihmisen puhetta, jos kuvittelee voivansa sanoa jostain ihmisestä, että onko tää tyhmä vai ei, jonkun keskustelupalstan perusteella :O Oikeesti :laugh:

Ei Rolloa tyhmäksi voi väittää vain siksi että sattuu olemaan työtön ja nauttimaan elämästä siitä huolimatta. Hyvin hän on pentunsa kasvattanut selvästi kun sairaanhoitajaksi tyttökin pääsi.

Mistä päättelet, että häntä pidetään ns. tyhmänä syystä, että on työtön ja nauttii elämästään?
Käsittämätön ajatus.

Kyllähän tyhmyyttä osoittaa mm. kirjoitus "pikkupieruja" allergiselle ihmisille, ruoka-alan ammattilaiselta.

Lisään vielä; mun vanhemmatko kasvatti minut hyvin, kun pääsen paljon korkeammallekin opiskelemaan?

Ei, eivät kasvattaneet kaiken kaikkiaan hyvin. Jotain tekivät oikein mutta paljon pieleenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29274004:
Vielä, kun tietäis miltä lispetti näyttää... :D

Ihanku et tietäs.|O

Ja sitä paitsi uuden kuvan näytin viime kuvaketjussakin, oli siinä mun mieskin.:rolleyes::O

Siellä sitä vaan juostaan mitalin kuvat silmissä, eikä ajatella ollenkaan että Lipsutti saattaa laittaa kuvia.:(

:D:kiss: