Palstan nikit jotka ovat teidän mielestänne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä vaan"

Vieras
1. Mukavimpia
2. Hauskimpia
3. Hölmöimpiä (siis hyvällä tavalla hölmöjä; hupsuja tms)
4. Ärsyttävimpiä (syystä tai toisesta, voihan ärsyttää senkin takia että joku on suosittu)
5. Tyhmimpiä (tähän voi jättää vastaamatta)

Itse vastaan näin:
1. Keittiönoita, Madicken
2. Keittiönoita: heittää joskus hauskaa tarinaa tuosta noin vain. Lispetti
3. kfkfkf: hän on vain ihana hupsu :D
4. Rollolainen: luulee tietävänsä kaikesta kaiken. Tepadj: itseään täynnä ja luulee olevansa hauska kommenttiensa kanssa.
5. Samat kuin edellisessä, mutta lisään vielä Wieruus.

1. Mukavimpia - Peyote - Professional Griefer(?)
2. Hauskimpia - en tiiä
3. Hölmöimpiä (siis hyvällä tavalla hölmöjä; hupsuja tms) - en tiiä
4. Ärsyttävimpiä (syystä tai toisesta, voihan ärsyttää senkin takia että joku on suosittu) - Peyote :D - Echo - ammattivalittaja
5. Tyhmimpiä (tähän voi jättää vastaamatta) - Echo ja joku toinen ketä nyt en kyllä muista

1. Mukavimpia - Peyote - Professional Griefer(?)
2. Hauskimpia - en tiiä
3. Hölmöimpiä (siis hyvällä tavalla hölmöjä; hupsuja tms) - en tiiä
4. Ärsyttävimpiä (syystä tai toisesta, voihan ärsyttää senkin takia että joku on suosittu) - Peyote :D - Echo - ammattivalittaja
5. Tyhmimpiä (tähän voi jättää vastaamatta) - Echo ja joku toinen ketä nyt en kyllä muista

ainiin Blue tohon tyhmään :)

[QUOTE="Minä vaan";29271918]1. Mukavimpia
2. Hauskimpia
4. Ärsyttävimpiä (syystä tai toisesta, voihan ärsyttää senkin takia että joku on suosittu)
5. Tyhmimpiä (tähän voi jättää vastaamatta)[/QUOTE]

1. Lisbetti ja moni muu
2.kfkfkf,Rollo ja moni muu
3.chef, Rollo ja moni muu
4.Blue ja kuka milloinki
4. Blue ja kuka milloinki

Mukavia: Bootypeppi ja leijona-76
Hauska: Jaa-a. Ehkä rätti väsynyt miljoonilla ruoka-aiheisilla aloituksillaan
Hölmö: Chef on aika hupsu välillä
Ärsyttävämpiä: kfkfkf, rollo, ammattivalittaja
Tyhmimpiä: En osaa sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29271948:
mitäs tuo blue on tehny että näissä mainitaan. :confused:

Kertoi mielipiteensä teiniäiti ketjussa ja sai sillä akat käymään kuumana. Ihan asiallinen mielipide oli joka erottui aika vahvasti ketjun muiden mielipiteistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29271948:
mitäs tuo blue on tehny että näissä mainitaan. :confused:

Ei mitään. Kertonut mielipiteensä, mutta joku tai jotkut eivät kestä eriäviä mielipiteitä omiensa kanssa, ja vainoavat tätä yhtä nikkiä päivästä toiseen tuon yhden kommentin vuoksi.

Kertoi mielipiteensä teiniäiti ketjussa ja sai sillä akat käymään kuumana. Ihan asiallinen mielipide oli joka erottui aika vahvasti ketjun muiden mielipiteistä :)

No huhhuh. Onneksi olen pitänyt omat mielipiteet muualla ja täällä vaan hupsutellut ja välillä kiusannut muutamia :saint: blue on kiva

Minusta tää on ihan typerä ketju, ei ilkeä, vaan yksinkertaisesti ihan AIVOTON. Muistiko monikaan vastaajista edes enempää nikkejä, kuin nuo jotka osasivat jotenkin lokeroida.................. Sitten seuraav laittaa samat suurin piirtein samoihin lokeroihin ja lisää yhden................... Minusta nuo lokeroinnit kertovat vain lokeroijasta itsestään ja aargh itsekin harvapalstailijana osaan sentään nimetä noita mustia jo muutaman kymmenen.....

[QUOTE="sorsa";29272002]Minusta tää on ihan typerä ketju, ei ilkeä, vaan yksinkertaisesti ihan AIVOTON. Muistiko monikaan vastaajista edes enempää nikkejä, kuin nuo jotka osasivat jotenkin lokeroida.................. Sitten seuraav laittaa samat suurin piirtein samoihin lokeroihin ja lisää yhden................... Minusta nuo lokeroinnit kertovat vain lokeroijasta itsestään ja aargh itsekin harvapalstailijana osaan sentään nimetä noita mustia jo muutaman kymmenen.....[/QUOTE]

ei muista.
kauan sitten olisin ollut ykkösenä kaikessa negatiivisessa. :D

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Kokeillaan vaikka näin:

A olen eri mieltä melkein aina
B olen joskus samaa mieltä
C olen yleensä samaa mieltä
D ei mitään mielikuvaa hlön mielipiteistä

A) Phoebsi, M32, Kepsis, Rollolainen, Vaimo-Rakas, Lispetti, Ciervo, Ammattivalittaja, Wieruus, kfkfkf..
B) Data, Triplaisä, Ruutiukko, Scarlett, MinervaMc.., Keittiönoita, Virvatuli, Peyote, Echo
C) AivanSama, eipä juuri muita
D) Astrolabe, HallittuKaaos, Päätön, Blue, Chef, viisikymppinen isoäiti, Professional griefer, taivaanrantaheinä, Booty ja kaikki loput....

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29272021:
ei muista.
kauan sitten olisin ollut ykkösenä kaikessa negatiivisessa. :D

No sitä mä muistelin, että olisit ollut jotenkin kärkkäämpi muinoin, mutta nyt ei tullut mitään mielikuvaa mitä oot mistäkin mieltä...

[QUOTE="Minä vaan";29271918]1. Mukavimpia
2. Hauskimpia
5. Tyhmimpiä (tähän voi jättää vastaamatta)
[/QUOTE]

4. Kaikki jotka jankkaavat, jankkaavat, jankkaavat ja jankkaavat sivu- ja päiväkaupalla. Ja esiintyvät täydellisinä ihmisinä. Näitähän on monta, Madicken, Kenguru, Blue jne jne jne.

[QUOTE="Minä vaan";29271918]

1. Mukavimpia kahvikirahvi, Blue, chef
2. Hauskimpia Lispetti
3. Hölmöimpiä kfkfkf
4. Ärsyttävimpiä Tepajd, Rollolainen
5. Tyhmimpiä riiviöiden äiti
[/QUOTE]

....

Poliittisesti korrekti jeesusteluvastaus:

En usko, että palstalla on ketään kenen jutuista en joskus olisi ärsyyntynyt, ja toisessa hetkessä ollutkin samaa mieltä. Myös ne yleensä ärsyttävimmät ovat näyttäneet myös mukavuuttaan toisaalla. Chef ja Akaatti on hyvällä tavalla hupsuja :D Jokainen meistä on vähän pölö välillä.

Ja vaikkei palstan perusteella välttämättä uskoisi, niin Tepa on oikeasti ihana ja mukava :D :heart:

• Tykkää
Reactions: Lispetti