Palstan nikit jotka ovat teidän mielestänne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kökkö";29274209]Mistä päättelet, että häntä pidetään ns. tyhmänä syystä, että on työtön ja nauttii elämästään?
Käsittämätön ajatus.

Kyllähän tyhmyyttä osoittaa mm. kirjoitus "pikkupieruja" allergiselle ihmisille, ruoka-alan ammattilaiselta.[/QUOTE]

No sehän se palstalaisia eniten jurppii ja erityisesti se että Rollo vielä kehtaa puhua työttömyydestään eikä häpeä sitä. Eihän työtön saisi nauttia ja elää kunnon elämää! :D Naurettavaa ja niin kapeakatseista.

[QUOTE="vakkari harmaana";29272208]

.1. Mukavimpia kahvikirahvi, Blue, chef
2. Hauskimpia Lispetti
3. Hölmöimpiä kfkfkf
4. Ärsyttävimpiä Tepajd, Rollolainen
5. Tyhmimpiä riiviöiden äiti
.......[/QUOTE]
:D
Tää on varmaan terveisin Ken Guru, ei minua kukaan muu muista
(tai sitten joku muu joka uskoo että minulla on joku valta tiettyihin säädöksiin ja olen laatinut ne heille henkilökohtaiseksi loukkaukseksi etc ;) )

Niin missä oli viimesin kuvaketju??
T: kyrpä pystyssä stalkkaava

Siinä missä kaikki laittoi kuviansa.:xmas:

T. Into pinkeenä, mutta ei, ei siltikään jaksa penkoa ketjua.:xmas:

On siitä jo viikko vissiin kun sellanen oli.

Hah! Kuulit että Daemon näyttää samalta kun mun mies, siks sulla seisoo:stick:

Viimeksi muokattu:
Ihanku et tietäs.|O

Ja sitä paitsi uuden kuvan näytin viime kuvaketjussakin, oli siinä mun mieskin.:rolleyes::O

Siellä sitä vaan juostaan mitalin kuvat silmissä, eikä ajatella ollenkaan että Lipsutti saattaa laittaa kuvia.:(

:D:kiss:

Anteeks kultaseni, mä koitan parantaa tapani ja seurailla tiiviimmin, mutta en kyl silti muista miltä lispetti näyttää, mut yv-loodassa on kyllä tilaa, jos jotain muistinvirkistystä :whistle:

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29274746:
Anteeks kultaseni, mä koitan parantaa tapani ja seurailla tiiviimmin, mutta en kyl silti muista miltä lispetti näyttää, mut yv-loodassa on kyllä tilaa, jos jotain muistinvirkistystä :whistle:

Sillä on profiilissaan omakuvia