Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mä en sua vihaa.
Enkä minä, se olisi aika typerää minulta. Olen sitä paitsi monessa kohtaa samaa mieltäkin ap:n kanssa, mutta ehkä ilmaisen itseäni vähemmän täällä =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mä en sua vihaa.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mä en sua vihaa.
Enkä minä, se olisi aika typerää minulta. Olen sitä paitsi monessa kohtaa samaa mieltäkin ap:n kanssa, mutta ehkä ilmaisen itseäni vähemmän täällä =)
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Joo no mä taas en o monestakaan asiasta samaa mieltä. Ihan kiusallaki muistutan et asiat ei aina mee niin ku kässärissä lukee. Mut ei se musta o aihe vihata ketään jos ajattelee eri tavalla asioista.
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Joo no mä taas en o monestakaan asiasta samaa mieltä. Ihan kiusallaki muistutan et asiat ei aina mee niin ku kässärissä lukee. Mut ei se musta o aihe vihata ketään jos ajattelee eri tavalla asioista.
Alkuperäinen kirjoittaja laitanpa tän lainauksen:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Sen verran vielä, etten ole ikinä väittänyt että lapsettomuuteen, sairauksiin, kuolinaikaan tms. voisi vaikuttaa. En minä idiootti ole.
Vaan olen sanonut että ne valinnat jotka voi tehdä, kannattaa tehdä jokaisen hyvin, luodakseen sellaisen elämän kuin itselleen toivoo ja haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Joo no mä taas en o monestakaan asiasta samaa mieltä. Ihan kiusallaki muistutan et asiat ei aina mee niin ku kässärissä lukee. Mut ei se musta o aihe vihata ketään jos ajattelee eri tavalla asioista.
Minä en oikein muista muita kuin näitä eilisiä ja tämänpäiväisiä ketjuja ja joissakin oli kyllä minusta ihan järkeenkäypiä ajatuksia ap:lläkin, mutta niin myös muilla. Ja mielipiteen takia on tosiaan aika lapsellista vihata, jos ei muuten ole joutunut niiden kanssa tekemisiin, kuin täällä niitä lukenut. =)
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Juur näin ja sit taas toisaalta, täälläkin osa lukee ku piru raamattuu eli just sillai ku itte haluaa asian käsittää niin sillai kans asian ottaa. Mä en o just ko nimimerkin ketjuja niin lukenu enkä tätäkään ketjuu kokonaan, mut yleensä muillaki löytyy järkeviä mielipiteitä ja myös niitä vähemmän järkeviä. (mähän olen aina fiksu ja filmaattinen)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Joo no mä taas en o monestakaan asiasta samaa mieltä. Ihan kiusallaki muistutan et asiat ei aina mee niin ku kässärissä lukee. Mut ei se musta o aihe vihata ketään jos ajattelee eri tavalla asioista.
Rosalee kirjoittaa ensimmäisessä viestissään: "En ole missään vaiheessa väittänyt että elämä menee aina suunnitelmien mukaan, mutta olen siitä 100% varma, että omaan elintasoonsa, lasten ja miesten lukumäärään, ja moneen muuhun elämäänsä liittyvään asiaan pystyy vaikuttamaan ainakin jonkin verran omilla päätöksillä"
Jotenkin tuntuu että ihmiset eivät edes halua lukea, mitä Rosalee oikeasti kirjoittaa..
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Juur näin ja sit taas toisaalta, täälläkin osa lukee ku piru raamattuu eli just sillai ku itte haluaa asian käsittää niin sillai kans asian ottaa. Mä en o just ko nimimerkin ketjuja niin lukenu enkä tätäkään ketjuu kokonaan, mut yleensä muillaki löytyy järkeviä mielipiteitä ja myös niitä vähemmän järkeviä. (mähän olen aina fiksu ja filmaattinen)![]()
Aivan niin, minulla ainakin on joistakin asioista aivan tunneperäisiä, tietoon perustumattomia mielipiteitä, joita keskustelu hyvinkin voi muuttaa, huomaankin, että hei tuon toisen sanoissahan on järkeä ja muutan mieltäni. Onko se sitten jotenkin kauheaa? =)
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:On siis suorastaan karmiwaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Olen tosi pahoillani, että joillakin on elämä mennyt minun mielipiteideni takia niin pilalle, että vähän väliä harmaana pitää olla täysin typerästi viisastelemassa.
Viimeksi tuossa Ei voi olla totta-ketjussa.
Kumotkaa jos olen jossakin seuraavista asioista väärässä:
- On mahdollista itse säännöstellä milloin tulee raskaaksi, jos ehkäisystä huolimatta tulee väärään aikaan raskaaksi, voi tehdä abortin Suomen lakien puitteissa tietyille viikoille asti
- On mahdollista tehdä lapsia vasta sitten kun heidät pystyy itse elättämään, ja sen luulisi olevan suotavaakin
- Minä en edelleenkään aio tehdä lapsia muuta kuin tälle minun nykyiselle miehelle
- En ole missään vaiheessa väittänyt että elämä menee aina suunnitelmien mukaan, mutta olen siitä 100% varma, että omaan elintasoonsa, lasten ja miesten lukumäärään, ja moneen muuhun elämäänsä liittyvään asiaan pystyy vaikuttamaan ainakin jonkin verran omilla päätöksillä
- On väärin että tukia käytetään väärin, ja apu viedään niiltä, jotka sitä oikeasti tarvitsevat.
Näistä syistä minä olen palstan vihatuin. Mutta olen myös ylpeä omista mielipiteistäni, aion vastakin niitä täällä ilmaista, tällä samaisella nimimerkillä, keneltäkään aiheetta anteeksi pyytämättä ja sanojeni takana seisten.
Kiitos. Tämä nyt selvennyksenä kaikille, joilla on ongelmia minun ajatuksistani.
Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):- On mahdollista itse säännöstellä milloin tulee raskaaksi, jos ehkäisystä huolimatta tulee väärään aikaan raskaaksi, voi tehdä abortin Suomen lakien puitteissa tietyille viikoille asti
Täysin samaa mieltä. On MAHDOLLISTA.
Alkuperäinen kirjoittaja Gorthaur:..mie kun luulin, että tytsi- 89 on se vihatuin palstalainen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):- On mahdollista itse säännöstellä milloin tulee raskaaksi, jos ehkäisystä huolimatta tulee väärään aikaan raskaaksi, voi tehdä abortin Suomen lakien puitteissa tietyille viikoille asti
Eipäs ole mahdollista.
Vai onko lapsettomuus vain ihmisen korvien välistä kiinni?
Aborttikaan ei ole kaikille vaihtoehto: joskus raskaudesta saa tietää liian myöhään, toisilla taas elämänkatsomus ja periaatteet estää sen.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tähän pinoon kuulun muuten minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en ees tiedä kuka sä oot. Niinku aivan se ja sama.
Peesi :|
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):- On mahdollista itse säännöstellä milloin tulee raskaaksi, jos ehkäisystä huolimatta tulee väärään aikaan raskaaksi, voi tehdä abortin Suomen lakien puitteissa tietyille viikoille asti
Eipäs ole mahdollista.
Aborttikaan ei ole kaikille vaihtoehto: joskus raskaudesta saa tietää liian myöhään, toisilla taas elämänkatsomus ja periaatteet estää sen.
Tuossa varmaan tarkoitetaan sitä, että on myös mahdollista.
Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tähän pinoon kuulun muuten minäkin.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä en ees tiedä kuka sä oot. Niinku aivan se ja sama.
Peesi :|
Mää kans, pudonnut totaalisesti kärryiltä, että mitä täällä on taas tapahtunut...
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):- On mahdollista itse säännöstellä milloin tulee raskaaksi, jos ehkäisystä huolimatta tulee väärään aikaan raskaaksi, voi tehdä abortin Suomen lakien puitteissa tietyille viikoille asti
Eipäs ole mahdollista.
Tuossa varmaan tarkoitetaan sitä, että on myös mahdollista.
No tottakai se on MYÖS mahdollista.
Luuleeko ap olevansa niin paljon meidän muiden yläpuolella, että hänellä on suorastaan velvollisuus valistaa meitä vähemmän fiksuja tällaisesta itsestäänselvyydestä?:headwall:
Sitäpaitsi, ei tuossa sanottu sanallakaan että joissain tapauksissa ei olisikaan mahdollisuus säädellä omaa raskautumistaan :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja (vierailija):- On mahdollista itse säännöstellä milloin tulee raskaaksi, jos ehkäisystä huolimatta tulee väärään aikaan raskaaksi, voi tehdä abortin Suomen lakien puitteissa tietyille viikoille asti
Eipäs ole mahdollista.