Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Huonoa kuuluu,sormet ja varpaat on ku nippu nakkeja ja hiki virtaa.Ja mä uitan kohta pilluni jugurtissa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Huonoa kuuluu,sormet ja varpaat on ku nippu nakkeja ja hiki virtaa.Ja mä uitan kohta pilluni jugurtissa :xmas:
Jos on hiivaa, älä käytä appelsiinijugurttia, verraton neuvo, jonka tältä palstalta sain, kun kyselin voiko appelsiinijugurttia käyttää hiivatulehdukseen, kun kutina oli hirvee ja apteekki kiinni![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Ai palvelukseen?Voisit sit vaikka tulla pitämään mulle seuraa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko ukkos oman armaansa kainalossa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Ai palvelukseen?Voisit sit vaikka tulla pitämään mulle seuraa...
Mä oon halpa ja helppo, mihin pitäis tulla?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mä oon halpa ja helppo, mihin pitäis tulla?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko ukkos oman armaansa kainalossa?
Mistä mä tietäisin missä se on, eikä se mikään mun mies oo, pano se on.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Moi :wave: Moon ihan järkyttynyt, kun just vasta sain tietää että ystävämme Jätkä-moderaattori on raskaana. Vissiin liian vähän oon palstaillut, kun nyt vasta kävi ilmi :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Moi :wave: Moon ihan järkyttynyt, kun just vasta sain tietää että ystävämme Jätkä-moderaattori on raskaana. Vissiin liian vähän oon palstaillut, kun nyt vasta kävi ilmi :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Tänne savoon jos tulisit.Voisit olla mulle mieluiten ihan ilmanen?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Moi :wave: Moon ihan järkyttynyt, kun just vasta sain tietää että ystävämme Jätkä-moderaattori on raskaana. Vissiin liian vähän oon palstaillut, kun nyt vasta kävi ilmi :xmas:
Siis onko Jätkä nainen?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Edelleenkään en ymmärrä että kehuskelet tolla asialla kerta toisensa jälkeen. :|
Se on sitten sullakin niin että hyökkäys on paras puolustus vissiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Huonoa kuuluu,sormet ja varpaat on ku nippu nakkeja ja hiki virtaa.Ja mä uitan kohta pilluni jugurtissa :xmas:
Jos on hiivaa, älä käytä appelsiinijugurttia, verraton neuvo, jonka tältä palstalta sain, kun kyselin voiko appelsiinijugurttia käyttää hiivatulehdukseen, kun kutina oli hirvee ja apteekki kiinni![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Moi :wave: Moon ihan järkyttynyt, kun just vasta sain tietää että ystävämme Jätkä-moderaattori on raskaana. Vissiin liian vähän oon palstaillut, kun nyt vasta kävi ilmi :xmas:
Siis onko Jätkä nainen?![]()
![]()
Vissiin transu tai jotain :kieh: