Palstan virallinen horoperse ilmoittautuu palvelukseen..

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Onko niin vaikea uskoa, että mä oon todella tyytyväinen elooni ja olooni?

Tätä muuten on vähän vaikea uskoa kun olet niin usein vittuuntunut lapsiin ja heidän kanssaan elämiseen. Tuntuu että olet kuitenkin tehnyt virheen ryhtyessäsi perhettä pyörittämään etkä ole oikein onnellinen ja tyytyväinen...

Paras sun olisi olla lapseton ja elää itseäsi varten.

Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
[
Ne sun kommentit asiasta oli kyllä mun mielestä lähinnä kehuskelemista ja ylpeilyä.
Tämä sun aloitus kertoo taas sen että hyökkäys on paras puolustus sun näkökulmasta.
Ja jostain syystä näköjään koet että sun täytyy puolustautua vaikket mielestäsi teekään mitään väärää. Hieman ristiriitaista, eikö?
Kaikkea kun ei tarvitse edes kirjoittaa otsikkoon ja silti tulee selväksi mihin asiaan viitataan. ;)

Noh, sä voit mun puolesta ajatella mitä haluat, jokaisella on siihen oikeus. mutta mä en koe tarvetta puolustautua, vaikka sä niin näytät toivovankin. Miksi mun pitäisi puolustella asiaa, joka on jatkunut jo 5 vuotta, ja on mulle vain ja ainoastaan toimiva ratkaisu? Enkä tee mielestäni mitään väärää, mä en ole kenellekään tilivelvollinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Hepokatti:
[

Tätä muuten on vähän vaikea uskoa kun olet niin usein vittuuntunut lapsiin ja heidän kanssaan elämiseen. Tuntuu että olet kuitenkin tehnyt virheen ryhtyessäsi perhettä pyörittämään etkä ole oikein onnellinen ja tyytyväinen...

Paras sun olisi olla lapseton ja elää itseäsi varten.

Palstapsykologit rules.. Sä et tunne mua, niin kuinka voit pelkän nettikirjoittelun perusteella tehdä noin syväluotaavia analyysejä? Ja jos mä kirjoitan äitiyden vähemmän ihanista puolista, ei se tarkoita sitä, etten rakastais lapsiani, mun mielestä ainakaan?

Ja mä elän tasan ensin itseäni varten, kun mulla on asiat hyvin, on asiat myös lapsilla hyvin.

[
Ne sun kommentit asiasta oli kyllä mun mielestä lähinnä kehuskelemista ja ylpeilyä.
Tämä sun aloitus kertoo taas sen että hyökkäys on paras puolustus sun näkökulmasta.
Ja jostain syystä näköjään koet että sun täytyy puolustautua vaikket mielestäsi teekään mitään väärää. Hieman ristiriitaista, eikö?
Kaikkea kun ei tarvitse edes kirjoittaa otsikkoon ja silti tulee selväksi mihin asiaan viitataan. ;)

Noh, sä voit mun puolesta ajatella mitä haluat, jokaisella on siihen oikeus. mutta mä en koe tarvetta puolustautua, vaikka sä niin näytät toivovankin. Miksi mun pitäisi puolustella asiaa, joka on jatkunut jo 5 vuotta, ja on mulle vain ja ainoastaan toimiva ratkaisu? Enkä tee mielestäni mitään väärää, mä en ole kenellekään tilivelvollinen.

Mä toivon?
Mun toiveet ei kyllä liity suhun millään lailla :D :laugh:

Ja jos mä kirjoitan äitiyden vähemmän ihanista puolista, ei se tarkoita sitä, etten rakastais lapsiani, mun mielestä ainakaan?
.

Rakastat varmasti. Mutta jos äitinsä saisi valita olisit lapseton...
Ihmiset vaan rakastavat niin kovin eri tavalla. Tuskin pystyt parempaan, kaikki sun ihmissuhteet huomioon ottaen.
Tiedän susta myös pastan ulkopuolella.

Alkuperäinen kirjoittaja h:
[

Ihmiset vaan rakastavat niin kovin eri tavalla. Tuskin pystyt parempaan, kaikki sun ihmissuhteet huomioon ottaen.

No hieno homma.. Ja mä taas tiedän, että mun lapset on oikein tyytyväisä äitiinsä. Kerros nyt jotain kaikista mun ihmissuhteista :D

Alkuperäinen kirjoittaja h:
[

No hieno homma.. Ja mä taas tiedän, että mun lapset on oikein tyytyväisä äitiinsä. Kerros nyt jotain kaikista mun ihmissuhteista :D

Tulipas tästä keskustelu, jokainen taaplaa tyylillään, tsemppiä KKK :wave: :xmas:

Mä toivon?
Mun toiveet ei kyllä liity suhun millään lailla :D :laugh:

Useassa viestissä olet tuonut jo julki, että mä haluaisin jotenkin puolustella itseäni... Mutta antaa olla.

Sen kuvan annat kaikilla näillä kirjoituksillasi ja tälläkin aloituksella.

Koska sua kritisoitiin siitä että vehtaat varatun miehen kanssa, ensin tuli aloitus e-pohjanmaan naiset, laittakaa miehenne lukkojen taakse, lähden töihin.
Seuraavaks tulee tää horoperse juttu.
Mitä muuta se on kun että hyökkäys on paras puolustus?
Kun itse alat heittää läppää tekemisistäs ja niin ehkä vältyt siltä negatiiviselta huomiolta...
Et sä mikään tyhmä ole, eli luulenpa että tiedät tarkalleen mitä mä tarkoitan.
Sitä en kyllä ymmärrä että miten se liittyy miillään lailla mun toiveisiin :D

[

Koska sua kritisoitiin siitä että vehtaat varatun miehen kanssa, ensin tuli aloitus e-pohjanmaan naiset, laittakaa miehenne lukkojen taakse, lähden töihin.
Kun itse alat heittää läppää tekemisistäs ja niin ehkä vältyt siltä negatiiviselta huomiolta...

Sä toivot, että mä jotenkin katuisin tekemisiäni...? Mutta ehkä mä sitten olen väärässä. Tää on mun huumoria, ei mitään muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
[

Mie join jo kaikki vahvistukset, 4 siideriä, ja kohta pitäs lähtee nukkumaan :snotty:

Ei nyt vielä nukkumaan..

Pakko. Kun mulla on tuo pikkuinenkin nääs, joka vaatii yötissiäkin jossain vaiheessa. Ja aamulla kuuden-seitsemän väliin ylös.

Joitko sä ihan oikeasti 4 siideriä ja sulla on 5kk:n ikäinen lapsi jota aiot yöllä imettää?
=/

[

Sä toivot, että mä jotenkin katuisin tekemisiäni...? Mutta ehkä mä sitten olen väärässä. Tää on mun huumoria, ei mitään muuta.

Jep :D

Yhteistyössä