Palstasta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Narnia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Narnia

Vieras
Jotenkin tuntuu että palstalaisten keskimääräinen älykkyystaso ei voi olla kovin korkea kun näitä juttuja lukee.
Todistakaa mielipiteeni oikeaksi ja laittakaa pino herjaavia, alatyylisiä viestejä tämän viestin perään, kiitos.
Tuntuu vain että kaikki ajattelu tapahtuu jollain muulla palstalla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Narnia:
Jotenkin tuntuu että palstalaisten keskimääräinen älykkyystaso ei voi olla kovin korkea kun näitä juttuja lukee.
Todistakaa mielipiteeni oikeaksi ja laittakaa pino herjaavia, alatyylisiä viestejä tämän viestin perään, kiitos.
Tuntuu vain että kaikki ajattelu tapahtuu jollain muulla palstalla...

kerropa niitä viisaita palstoja. minä olen ihan kunnialla (kiitettävästi)selvittänyt peruskoulun, lukion ja yliopiston ja silti kaikki saavat aina parempia pisteitä jos on niitä älykkyystestejä ym.

fiksua porukkaa täällä siis.
 

Yhteistyössä