N
Narnia
Vieras
Jotenkin tuntuu että palstalaisten keskimääräinen älykkyystaso ei voi olla kovin korkea kun näitä juttuja lukee.
Todistakaa mielipiteeni oikeaksi ja laittakaa pino herjaavia, alatyylisiä viestejä tämän viestin perään, kiitos.
Tuntuu vain että kaikki ajattelu tapahtuu jollain muulla palstalla...
Todistakaa mielipiteeni oikeaksi ja laittakaa pino herjaavia, alatyylisiä viestejä tämän viestin perään, kiitos.
Tuntuu vain että kaikki ajattelu tapahtuu jollain muulla palstalla...