Paluu yhteen, onko fiksua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En tosiaan tiedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En tosiaan tiedä

Vieras
Eli me erottiin ex miehen kanssa kun olin raskaana ja nyt lapsi on lähes vuoden, mies alkanu puhumaan että pitäiskö meillä vielä yrittää mutta en tiedä uskallanko itseni ja lapsen vuoksi. Itseni koska en halua että enää sattuu ja olen tukahduttanu niin omat tunteen että rakastanko edes enää. Ja en haluais että lapsi joutuis eron jalkoihin kun parempi että oppis elämään näin erikseen kuin joutua kokemaan ero. Vaikeaa on:(

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Riippuu ihan eron syistä ja omista tuntemuksistasi. Kerropa tarkemmin taustoista.

Omat tunteeni on nyt ihan sekaisin kun niin puun takaa tuli tämä, olen kuiten ollu sillä mielellä ettei enää ikinä palata yhteen. Mies lähti kun olin rv.23 kun ei ollutkaan varma haluaisko perheen ja olin tietysti tosi loukkaantunu ja tunsin itseni todella petetyksi kun niin paljon yhdessä ensin lasta odotettiin ja yritettiin. No nyt mies on kuiten ihan rakastunu lapseen ja hakis kuun taivaalta sen vuoksi. Mies kohta tulee lasta katsomaan, kait tästä täytyy meidän puhua vaikken yhtään tiedä mitä ajatella ja tuntea.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mitkä ne on ne syyt, jotka mielestäs puhuu paluun puolesta?

No lapsella olis molemmat vanhemmat lähellä ja raha tietty ja jos nyt saisin itsestäni selvää että rakastanko enää niin tunteet tietysti... Rakkaudettomaan suhteeseen en ala.

Tuollainen mies lähtee todennäköisesti toisenkin kerran, onko se yhtään elänyt arkea sen lapsen kanssa? Se on ihan eri asia kuin käydä katsomassa silloin, kun sinä olet sen jo kylvettänyt, syöttänyt, pukenut ja hoitanut kaiken jotta lapsi on tyytyväinen....

Itse en lähtisi kokeilemaan... kun kerran on hyljännyt niin miksei seuraavankin kerran niin tapahtuisi kun alkaa arki jyräämään päälle. Tietysti teet itse valinnan, mutta mieti tarkasti!

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
ex on ex syystä

Komps.

Mikä oli syynä eroon? Onko se syy ihan varmasti poistunut siten ettei se tule enää takaisin?

Mä en ole koskaan tuntenut tarvetta palata yhteen ex:än kanssa...tai ehkä joskus on ollut sellainen ikävä jne. mutta kun asioita järjellisesti olen miettinyt niin olen tajunnut että ei kannata.

Eihän teidän tarvitse edetä vauhdilla. Jos päädyt kokeilemaan vielä yhdessäoloa, niin pitäkää omat asunnot ja katsokaa pikkuhiljaa mihinpäin suhde etenee. Itse en ainakaan uskaltaisi tilanteessasi tehdä nopeita muutoksia. En allekirjoittaisi sitä, että mies automaattisesti lähtisi vaikean tilanteen kohdatessa uudelleen. Kyllä ihminen voi kasvaa ja te olette vielä nuoria. Sulta vaan vaatii tuolla historialla tosi paljon.

Monasti ne syyt jotka ensimmäiseen eroon ajoivat, tulevat lopettamaan toisenkin suhteen.Mutta on ihmisiä jotka ovat yhdessä ns jatkoajalla.

Paljon on pelissä.
Lapsi on onneksi niin pieni vielä että voisitte koittaa tapailla, näet onko mitään suhteesta jäljellä.
Perhe on iso asia ja perheen eheyttäminen vielä suurempi.

Ehkä miestä pelotti aiemmin lapsi ja perheasia...En lähde arvailemaan mutten tuomitsekaan.

Mutta se että rakastatte molemmat lasta, ei voi olla syy yhteenpalaamiseen.Kyllä teiltä täytyy löytyä ihan niitä romanttisia tunteita molempia kohtaan.

Jos saatte lasta hoitoon niin voisitte tutkailla tuota juttua.
Ihan kolmisin ei kannata alkaa tapailemaan sillä lapsi siinä välissä sekoitatte tunteenne.
Katsokaan pari kuukautta tapailulinjalla, lähteekö tunteita syntymäään.
Esim iltaisin lapsen nukkumaan mentyä näette jne...
tai hoitoon isovanhemmille.

Voimia!

Yhteistyössä