Paniikkioireilu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yyyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yyyh

Vieras
En saa paniikkikohtausta, mutta pelkään kohtausta ja monesti tuntuu, että "kohta se tulee". Yleensä pelko liittyy sellaisiin tilanteisiin, missä paniikkikohtaus ei varmasti "saisi" tulla, tosin viime aikoina kohtauspelko on lisääntynyt, koska kammoksun eniten sitä epätodellista oloa, joka siitä tulee. Olen aiemmin saanut pari paniikkikohtausta, joten ikäänkuin osaan pelätä sitä.

Löytyykö kohtalotovereita? Mistä keinoista olette saaneet apua?

cipralex auttoi mulla. Tosin esim. alttarille en kyennyt kävelemään edes sillä vaan jouduin turvautumaan lisäksi diapamiin mutta siis normaalin elämän se on helpottanu todella :)

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
cipralex auttoi mulla. Tosin esim. alttarille en kyennyt kävelemään edes sillä vaan jouduin turvautumaan lisäksi diapamiin mutta siis normaalin elämän se on helpottanu todella :)

määrätäänkö diapamia tollaiseenkin? ja sit kun sitä oikeesti tarvii niin ei määrätä, koska lääkeriippuvuuden riskit on niin suuret. just.

määrätäänkö diapamia tollaiseenkin? ja sit kun sitä oikeesti tarvii niin ei määrätä, koska lääkeriippuvuuden riskit on niin suuret. just.

siis mihin tarkoitukseen sitä ei määrätä? ja kyllä diapamia määrätään juurikin ahdistukseen, ja ahdistus kohtauksiin. jos paniikkikohtauksia varten on määrätty esim cipralex joka auttaa mm sydämmen tykytyksiin, diapami auttaa tilanteessa rauttamaan