Paras bändi nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manta76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

manta76

Aktiivinen jäsen
15.05.2004
4 547
1
36
Lammi
Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen, että mitäpäs sitä nyt sitten vähän vanhempana kuuntelette mielellänne?

Miul on montakin suosikkia....Kotiteollisuus, Viikate, Muse, MCR, One Republic, POTF noin muutaman mainitakseni...

Niitähän löytyy :snotty:
Onks pakko luetella kaikkia, mulla nimittäin vierähtäis siinä koko ilta varmaan ku kaivelisin korvieni väliä ja yrittäisin muistaa kaikki bändit.. no okei, ainakin, öö..
Cmx, Ismo Alanko, Gunnarit, Marilyn Manson, Kingston Wall, W.A.S.P., Apulanta, Tool :whistle:

Noh.. Mä tykkään aika monenlaisesta musiikista.
Viime aikoina kuunnellut Amy Winehousea, Stellaa, Alicia Keysiä, John Legendiä..
Kaikki uusimmat menobiisit on yleensä tosi jees, Madonnasta tykkään, P.Diddy kuuluu myös mun suosikkeihin.
Ja tietysti aina ihana Yölintu.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Cothiksen lista on aika läheillä mun mieltymyksiä, siihen vois lisätä amorphis, Sentenced, children of bodom, suikkarit, rammstein, kotiteollisuus etc...

Kiitos mun listani jatkamisesta. Jatketaan sitä vielä Godsmackilla.. sit vielä Metallica. Ja RHCP, Pink Floyd, Led Zeppelin, Nirvana, Deftones, One Minute Silence............ :saint: :whistle:

250px-Band_Sentenced_logo.png

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Cothiksen lista on aika läheillä mun mieltymyksiä, siihen vois lisätä amorphis, Sentenced, children of bodom, suikkarit, rammstein, kotiteollisuus etc...

Kiitos mun listani jatkamisesta. Jatketaan sitä vielä Godsmackilla.. sit vielä Metallica. Ja RHCP, Pink Floyd, Led Zeppelin, Nirvana, Deftones, One Minute Silence............ :saint: :whistle:

Ja sä sit jatkoit mun listaa :D

Ehottomasti HIM ja sit onhan noita muitaki esim...Bodom,Nightwish,Iron maiden,kotiteollisuus, metallica, amorphis,yö ja jtn muitaki kotimaisista bändeistä tykkään mutta enempi uppoo toi raskaampi musa :D

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:

Ja sä sit jatkoit mun listaa :D

Ole toki hyvä, vuoroin vieraissa ;) :D

Yhteistyössä