Paras kirja jonka olet lukenut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kympillä kiinnostaa
En kerro mikä kirja on kesken. Yhtä kirjan sanaa en millään keksinyt ilman sanakirjaa.
Tarina kertoo, että mies rasvasi x…. Luulin, että hän rasvaa esim. saappaitaan.
Kyseessä on eläinkuntaan kuuluva työkalu. Koska tämä palsta on tuhmien ja epäystävällisten miesoletettujen päivähoitopaikka, kirjan nimi ja mainitsemani
sana jääkööt ikuisiksi arvoituksiksi.

Eilen löytyi uusi kirja. Kaveri lainasi sen mulle. Ne kirjat jotka piti lukee oli kaikki varattuna. Mut kirjotin googleen fantasia kirjat. Ja ilokseni löytyi sarah j maasin uusi kirja sarja maan ja verenhuone. On tuhat sivuinen kirja ja sain luettua yli satasivuu eilen. Sarahin on vaikee kyl ylittää edellisiä kirjasarjoja mut ihan ok alku tässä kirjasarjassa. Ehkä liian nopeasti liikaa henkilöhahmoja kirjassa mut eikait se haittaa. Kohta taas kirjan pariin aamukahvit juotu.

Nonni puoltoist päivää luettu kirjaa ja ihan just on jo 600sivua luettu nyt oon vähän himmaillut et kestäis koko viikonlopun et saisin maanantaina jatkosan ellei se grr ole varattu niinkuin huomasin et se olis lainnauksessa nyt mut edellisen lukijan aika päättyy 1.9 eli vika palautuspäivä olisi just ma. On tosi kiva ku pitkästä aikaa saa lukea hienoa ja mukaansa tempaavaa kirjaa. Oon lukenut kaikki sarah j maasin kirjasarjat sillä tekstiä riittää. Mut yllättäiskö sarah jossain kirjassa et rakastaja olisikin vähän lihavempi sarahin maku ei ole muuttunut tässäkään kirjsssa vaan kaikki on äärimmäisen lihaksikkaita orhiq isoilla kaluilla 😁 yllättyisin jos rakastaja olisikin erilainen välillä haha. Mut niin voihan olla et se jolla seuraava osa on nyt luennassa ei palautakkaan sitä ajoissa tietty se vähän harmittaa mut ymmärrän kosks mullakin unohtuu välillä palauttaa ajoissa kirjaa mut nyt en voi unohtaa palauttaa ajoissa kun kaveri nainen luotti muhun ja lainasi tuon kirjan puolestani ja kiitin häntä kauniisti kun toi minulle iloa hyvä kirjqn muodossa joten en nyt sählää ja unohda palauttaa et se vois lainaa mulle seuraavsnkin sarjan. Kunnon fantasia seikkailu on kivaa ku joskus näkee ne jutut mielessä kuvina. Ainiin viime yönä oli kivaa unta oli oikee merirosvo seikkailu harmi kun niitä unia ei muista kokonaan monesti ei mitään mut niistä saisi aika eeppisiä elokuvia. Unien näkeminen on kivaa. Suosikkini on kun maailmojen halki tanssin capoera tyyliin ja liikun vain niin

Yhteistyössä