paras raskaustesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaanako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paras on Aconin testi (halpa, selkeä ja luotettava), huonoin apteekin oma (ainoa testi joka ei näyttänyt plussaa vaikka muut näytti, menkat oli yli viikon myöhässä )

jos ei oo raskaana.Tykkään RFSU testistä halpa,toimii ja saa marketista.

P.s voi leikata pitkittäin kahtia terävillä saksilla niin saa kaksi testiä yhdestä,ohuita lirujahan niistä tulee mut toimivat.

Clearbluen raskaustestit, näyttää raskauden jopa 3 päivää ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää! Mutta toisaalta omakohtaisena kokemuksena voin sanoa että mulla virtsassa näkyi raskaushormoni myöhemmin, ettei vielä clearbluekaan näyttänyt vaikka 5 päivää myöhässä. sit kun 2 viikkoa myöhässä niin sit pärähti komea plussa puikkoon!
Toivottavasti saadaan pian onnitella!

Alkuperäinen kirjoittaja +:
P.s voi leikata pitkittäin kahtia terävillä saksilla niin saa kaksi testiä yhdestä,ohuita lirujahan niistä tulee mut toimivat.

jopas tuo ei ole tullutkaan mieleen! Ovulaatiotestejä olen kokeillut mutta maksavat aika paljon kuitenkin pidemmän päälle. täytyykin muutama puolittaa ja kokeilla niin. Kiitos vinkista!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Apteekin Oma, on muuten herkempi kuin Clearblue.

Saattaa olla.. :)
Testasin myös sillä kun kuukautiset oli myöhässä 3 päivää, eli riippuu ilmeisesti aika pitkälti omasta kehosta ja siitä miten sitä raskaushormonia erittyy!
Enivei, nyt olen raskaana ja ikionnellinen siitä! :D

Yhteistyössä