Paras ystävä meneekin samana kesänä naimisiin kuin me

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kampaajani huokaili näitä nykyajan morsioita... haluavat sellaisen kampauksen että kellään muulla "koskaan-milloinkaa-ikinä" ei ole ollut vastaavaa... ainutlaatuista sen olla pitää... tosin et voi koko kesää varata itsellesi hääkesäksi.

Liittyy asiaan siten että? Miten joku kampaus liittyy mun harmistukseen? :D
Ja pointtina oli se, että kun kaverit yms on odottaneet vuosia meidän häitä ja nyt olin varautunut siihen, että päästään yhdessä hössöttämään jne niin nyt ystävä päättääkin mennä yhtäkkiä naimisiin ja etenkin se ihmetyttää, kun suhde ei tosiaankaan ole mitenkään erityisen vakaalla pohjalla.

Älä jaksa! Et voi koko kesää varata vain sun häihisi!!! Aikuistu!!!

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
ei varmaan kuitenkaan samana päivänä mene. Sitten voisin jotenkin tajuta harmistumisesi. Ei niitä sunkaan häitäs kukaan koko kesää muistele vaikka ainoat häät olisi tuttavapiirissäsi.

Päivää en vielä tiedä milloin menevät. Enkä uskokaan että juuri meidän häitä muisteltaisiin vaan olisi ollut kiva hössöttää meidän häistä kun kaikki niitä vuosia on jo odottaneet. Ja sitäkin kyllä ihmettelen, että miksi menevät kun ystäväni ei mitenkään erityisen rakastunut ole, puhuu lähdöstä jne joka kuukausi.

Siis muut ihmiset ovat jo vuosia odottaneet teidän häitä? No jaa, tavallaan varmaan kyselleet, että koskas ne häät vietetään, mutta... Ei ne niitä varmaan odottamalla odota. Ja pidätte hauskan päivän, teille ikimuistoisen ja vieraille hauskan ja kyllä kesään toisetkin häät mahtuu, vaikka kolmannetkin vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kampaajani huokaili näitä nykyajan morsioita... haluavat sellaisen kampauksen että kellään muulla "koskaan-milloinkaa-ikinä" ei ole ollut vastaavaa... ainutlaatuista sen olla pitää... tosin et voi koko kesää varata itsellesi hääkesäksi.

Ja pointtina oli se, että kun kaverit yms on odottaneet vuosia meidän häitä ja nyt olin varautunut siihen, että päästään yhdessä hössöttämään jne niin nyt ystävä päättääkin mennä yhtäkkiä naimisiin ja etenkin se ihmetyttää, kun suhde ei tosiaankaan ole mitenkään erityisen vakaalla pohjalla.

Varmaan liittyy sillä tavalla että nykyään morsiamet on paljon vaativampia, kaiken pitää olla täydellistä ja huomion keskipiste, eikä taida enää riittää että on yhtenä päivänä, vaan koko kesän ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Älä jaksa! Et voi koko kesää varata vain sun häihisi!!! Aikuistu!!![/quote]

En tietenkään voikaan mutta siitä huolimatta minulla on oikeus harmistukseen ja ihmettelyyn että miten ovat keksineet juuri ensi kesänä mennä kun talvella vielä sanoi ettei ikinä mene ja jatkuvasti puhuu lähdöstä ja exästä jne niin ihmettelen vaan että mistä oikein tuulee.

Onhan tuo vähän lapsellista ajattelua,mutta ymmärrän sua. 2v seurustelua on ihan ok seurusteluaika kuitenkin.Älä rupee ainakaan kaasoksi,näin saat keskittyä omiin häihisi 100%.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:
Varmaan liittyy sillä tavalla että nykyään morsiamet on paljon vaativampia, kaiken pitää olla täydellistä ja huomion keskipiste, eikä taida enää riittää että on yhtenä päivänä, vaan koko kesän ;)

Valitettavasti en itse kuulu näihin, vaikka tämä ko. asia minua harmittaakin. Mielenkiintoisia yhteenvetoja teette yhdestä asiasta.

Minusta tää on niin naurettavan lapsellista ja todellakin noloa ap:lta. Jos hän niin haluaa kavereidensa kanssa hössöttää niin mikä estää. Taitaa johtua siitä että on kade kun kaverikin saa huomiota. Naurettavaa!

Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Minusta tää on niin naurettavan lapsellista ja todellakin noloa ap:lta. Jos hän niin haluaa kavereidensa kanssa hössöttää niin mikä estää. Taitaa johtua siitä että on kade kun kaverikin saa huomiota. Naurettavaa!

Peesi!

Valitettavasti en itse kuulu näihin, vaikka tämä ko. asia minua harmittaakin. Mielenkiintoisia yhteenvetoja teette yhdestä asiasta.

Mie en kyl vaan ymmärrä et mikä siinä niin inhottaa sit jos samana kesänä menevät?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Älä jaksa! Et voi koko kesää varata vain sun häihisi!!! Aikuistu!!!

En tietenkään voikaan mutta siitä huolimatta minulla on oikeus harmistukseen ja ihmettelyyn että miten ovat keksineet juuri ensi kesänä mennä kun talvella vielä sanoi ettei ikinä mene ja jatkuvasti puhuu lähdöstä ja exästä jne niin ihmettelen vaan että mistä oikein tuulee.
[/quote]

No vuosikin on pitkä aika häiden suunnitteluun vaikka nykyisin tuntuu, että pitäis olla 2-4 vuoden suunnitelma. Ehkä ovat päättäneet yritään tosissaan ja siitä merkiksi päättäneet mennä vihille? Tuskin ovat ajatelleet sinulta mitään pois ottavansa. Olisiko heidän sitten pitäneet sopia häänsä vasta vuodelle 2011? Kun usein monet kaveriporukasta perustavat perhettä samoihin aikoihin, niin ei silloin ikävä kyllä omaa kesää jokaiselle löydy. Kysele nyt häneltä ajankohtaa ja toivo että ei olis ihan peräkkäin.

Silloin kun itse menin naimisiin niin meillä oli 5 häät samana kesänä. Toki kun kaverit ja sukulaiset on samaa ikäluokkaa niin häitä sattuu samalla kesälle. Nyt taas ei ole häitä ollut pariin vuoteen. Näin se vaan menee ja jos ei samalle päivälle satu niin mitäpä tuosta.

Mie en kyl vaan ymmärrä et mikä siinä niin inhottaa sit jos samana kesänä menevät?

Eihän siinä mikään _inhotakaan_ mutta harmittaa ja ennen kaikkea ihmetyttää.

Mitäs sinä päätäsi sillä vaivaat? Jokainen saa ihan itse valita vihkimispäivänsä. Kavereiden häistä riippumatta.

Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:
Olisiko heidän sitten pitäneet sopia häänsä vasta vuodelle 2011? Kun usein monet kaveriporukasta perustavat perhettä samoihin aikoihin, niin ei silloin ikävä kyllä omaa kesää jokaiselle löydy. Kysele nyt häneltä ajankohtaa ja toivo että ei olis ihan peräkkäin.

Ovat perustaneet jo perheen. Rehellisesti sanottuna mielestäni heidän ei pitäisi ainakaan vielä miettiä häitä ollenkaan :ashamed:
Voihan se tietenkin olla, että nyt muutaman viimeisen päivänä on rakkaus roihahtanut ja muut tunteet hävinneet, mistäs sitä tietää.

Eihän siinä mikään _inhotakaan_ mutta harmittaa ja ennen kaikkea ihmetyttää.

Ihmettely on asia erikseen, ihmettelisin varsin itekkin jos yhtäkkiä ovat sen keksineet, mutta eniwei, jokainen tekee omat ratkaisunsa, ja häiden ajankohta lienee heidän oma asiansa. Tuskin ne nyt samalle v.lopulle järkkäävät, se kuulostais jo oudolta, mutta jos nyt samalle kesälle niin en kyllä nää ite siinä mitään aihetta harmitteluun. Ei kai se sinulta ole pois? Keskityt vaan omiin juttuihis ja annat kaverin tehdä samoin, ja voihan se olla että se on yhdistävä tekijä teille, niinkun joku jo tuolla kirjotti.

Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:
Olisiko heidän sitten pitäneet sopia häänsä vasta vuodelle 2011? Kun usein monet kaveriporukasta perustavat perhettä samoihin aikoihin, niin ei silloin ikävä kyllä omaa kesää jokaiselle löydy. Kysele nyt häneltä ajankohtaa ja toivo että ei olis ihan peräkkäin.

Ovat perustaneet jo perheen. Rehellisesti sanottuna mielestäni heidän ei pitäisi ainakaan vielä miettiä häitä ollenkaan :ashamed:
Voihan se tietenkin olla, että nyt muutaman viimeisen päivänä on rakkaus roihahtanut ja muut tunteet hävinneet, mistäs sitä tietää.

No jos heillä on jo perhe, ei se heidänkään suhde ihan tuore ole... Usein kun se arki kunnolla pakkaa päällee, niin tulee kavereille tilitettyä niitä huonoja puolia, ei se tarkoita että tosissaan ollaa eroamassa. En oikein jaksa uskoa, että olisi sinun kiusaksesi häiden ajan kohdan valinnut vaan ehkä haluavat ensi kesään vaikka siksi jos sen jälkeen olisi uusia pikkuisia haaveissa tms.

Yhteistyössä