N
nolo
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Ei ne muut niistä hössötä...
Ai, kyllä mun kaverit "hössöttää"
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Ei ne muut niistä hössötä...
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kampaajani huokaili näitä nykyajan morsioita... haluavat sellaisen kampauksen että kellään muulla "koskaan-milloinkaa-ikinä" ei ole ollut vastaavaa... ainutlaatuista sen olla pitää... tosin et voi koko kesää varata itsellesi hääkesäksi.
Liittyy asiaan siten että? Miten joku kampaus liittyy mun harmistukseen?![]()
Ja pointtina oli se, että kun kaverit yms on odottaneet vuosia meidän häitä ja nyt olin varautunut siihen, että päästään yhdessä hössöttämään jne niin nyt ystävä päättääkin mennä yhtäkkiä naimisiin ja etenkin se ihmetyttää, kun suhde ei tosiaankaan ole mitenkään erityisen vakaalla pohjalla.
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:Alkuperäinen kirjoittaja huh:ei varmaan kuitenkaan samana päivänä mene. Sitten voisin jotenkin tajuta harmistumisesi. Ei niitä sunkaan häitäs kukaan koko kesää muistele vaikka ainoat häät olisi tuttavapiirissäsi.
Päivää en vielä tiedä milloin menevät. Enkä uskokaan että juuri meidän häitä muisteltaisiin vaan olisi ollut kiva hössöttää meidän häistä kun kaikki niitä vuosia on jo odottaneet. Ja sitäkin kyllä ihmettelen, että miksi menevät kun ystäväni ei mitenkään erityisen rakastunut ole, puhuu lähdöstä jne joka kuukausi.
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Ei voi olla totta mikä ap...........
Siis paljonko on ikää?? 18???
KUKA voi olla noin lapsellinen????
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kampaajani huokaili näitä nykyajan morsioita... haluavat sellaisen kampauksen että kellään muulla "koskaan-milloinkaa-ikinä" ei ole ollut vastaavaa... ainutlaatuista sen olla pitää... tosin et voi koko kesää varata itsellesi hääkesäksi.
Liittyy asiaan siten että? Miten joku kampaus liittyy mun harmistukseen?![]()
Ja pointtina oli se, että kun kaverit yms on odottaneet vuosia meidän häitä ja nyt olin varautunut siihen, että päästään yhdessä hössöttämään jne niin nyt ystävä päättääkin mennä yhtäkkiä naimisiin ja etenkin se ihmetyttää, kun suhde ei tosiaankaan ole mitenkään erityisen vakaalla pohjalla.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Liittyy asiaan siten että? Miten joku kampaus liittyy mun harmistukseen?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:Alkuperäinen kirjoittaja ???:Ei voi olla totta mikä ap...........
Siis paljonko on ikää?? 18???
KUKA voi olla noin lapsellinen????
Meillä tosiaan pitkä suhde takana, joten mietippä sitä olenko 18 vai en.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Varmaan liittyy sillä tavalla että nykyään morsiamet on paljon vaativampia, kaiken pitää olla täydellistä ja huomion keskipiste, eikä taida enää riittää että on yhtenä päivänä, vaan koko kesän![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lotta:Älä rupee ainakaan kaasoksi,näin saat keskittyä omiin häihisi 100%.
Alkuperäinen kirjoittaja :Jutun perusteella 12 vuotias.
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Minusta tää on niin naurettavan lapsellista ja todellakin noloa ap:lta. Jos hän niin haluaa kavereidensa kanssa hössöttää niin mikä estää. Taitaa johtua siitä että on kade kun kaverikin saa huomiota. Naurettavaa!
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Varmaan liittyy sillä tavalla että nykyään morsiamet on paljon vaativampia, kaiken pitää olla täydellistä ja huomion keskipiste, eikä taida enää riittää että on yhtenä päivänä, vaan koko kesän![]()
Valitettavasti en itse kuulu näihin, vaikka tämä ko. asia minua harmittaakin. Mielenkiintoisia yhteenvetoja teette yhdestä asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Liittyy asiaan siten että? Miten joku kampaus liittyy mun harmistukseen?![]()
Älä jaksa! Et voi koko kesää varata vain sun häihisi!!! Aikuistu!!!
Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Mie en kyl vaan ymmärrä et mikä siinä niin inhottaa sit jos samana kesänä menevät?
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Mie en kyl vaan ymmärrä et mikä siinä niin inhottaa sit jos samana kesänä menevät?
Eihän siinä mikään _inhotakaan_ mutta harmittaa ja ennen kaikkea ihmetyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Mie en kyl vaan ymmärrä et mikä siinä niin inhottaa sit jos samana kesänä menevät?
Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:Olisiko heidän sitten pitäneet sopia häänsä vasta vuodelle 2011? Kun usein monet kaveriporukasta perustavat perhettä samoihin aikoihin, niin ei silloin ikävä kyllä omaa kesää jokaiselle löydy. Kysele nyt häneltä ajankohtaa ja toivo että ei olis ihan peräkkäin.
Alkuperäinen kirjoittaja nolo:Alkuperäinen kirjoittaja jaaha:Olisiko heidän sitten pitäneet sopia häänsä vasta vuodelle 2011? Kun usein monet kaveriporukasta perustavat perhettä samoihin aikoihin, niin ei silloin ikävä kyllä omaa kesää jokaiselle löydy. Kysele nyt häneltä ajankohtaa ja toivo että ei olis ihan peräkkäin.
Ovat perustaneet jo perheen. Rehellisesti sanottuna mielestäni heidän ei pitäisi ainakaan vielä miettiä häitä ollenkaan :ashamed:
Voihan se tietenkin olla, että nyt muutaman viimeisen päivänä on rakkaus roihahtanut ja muut tunteet hävinneet, mistäs sitä tietää.