Paree olla hyvä tutti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän kuopus oli tutkimuksessa mukana, jossa tätä testattiin, hammasrivistö näyttää hyvälle :) (poju nyt 4v)

Tuttikin kivemman näköinen kuin tutkimuksen aikaan oli.

Joo, meille myös tuli ilmaiseksi se ensimmäinen tutti ja sitten kun osallistui siihen tutkimukseen niin niitä tuli yhteensä 4 kappaletta! :) Nyt sitten vien kaksi tuttia kaverin vauvalle, jos se niitä suostuis syömään! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:
No onhan tuossa tutilla hintaa. :whistle:
Toivotaan että on hintansa veroinen. :)

Juuh :snotty: olin aika epätoivoinen jo, mutta nyt meillä on markkinoiden kaikki tutit, että jos joku joskus kelepaa. :xmas:

:D
Ja tietysti annatte sitten ne KAIKKI tutit tytölle rippi"lahjaksi" niin kun mun mummoni anto mun vanhan tuttini (jonka muuten annoin joulupukille :kieh: ) rippiruusun kera kun ripille pääsin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Joo, meille myös tuli ilmaiseksi se ensimmäinen tutti ja sitten kun osallistui siihen tutkimukseen niin niitä tuli yhteensä 4 kappaletta! :) Nyt sitten vien kaksi tuttia kaverin vauvalle, jos se niitä suostuis syömään! :)

Sieltähän saa hammaslääkäristä koko tutkimuksen ajaksi ne tutit hakea. Ootko muurame-korpilahti alueelta vai vantaalta?

Meidän osalta tutkimus on jo ohi kun tuo kuopus on jo täyttänyt 4v, jolloin loppuu.. Ei kylläkään tutit käytössä siihen asti, näin sivuhuomautuksena ennenkuin joku siihenkin puuttuu :D

Yhteistyössä