Nonni. Olen itse ollut muutama vuosi sitten teini ja olen kai vieläkin osittain (18v). Aivan normaalia nuorelle/teinille, että ei tee kotitöitä, huone sotkunen. Tekee vain kun on pakko. Ja varsinkin, kun asuu tuntemattoman akan kanssa, joka ei kaikenlisäksi halua edes tutustua tähän, eikä edes yrittää esimerkiksi ystävystyä hänen kanssaan. Eihän teidän tarvitse olla äiti ja tytär, vaan vaikka ystäviä jotka pitävät toisistaan, tekevät yhdessä. Puhuvat yhdessä.
En ymmärrä sinua, valitettavasti. Syytät teiniä, että hän on häiriintynyt tms. Aivan normaalia teinin käytöstä. Kun kyseessä on vielä tyttö jota on heitelty perheestä toiseen. Eikä me nuoretkaan mitään tyhmiä olla. Ymmärretään kyllä jos meistä ei välitetä/tykätä.
Ja sanonpa vielä, että uskon tytön lukevan näitä tekstejäkin jossain välissä, ja sen jälkeen vihaa sinua. Tällä hetkellä on yrittäny tulla sun kans toimeen, ja puhua jopa sulle, niin sinä vain ajat sen pois?? Et esim jaksa puhua, ja sinua ärsyttää kun hän seuraa sinua. Tytöllä on vaan paljon asiaa, koska ei ole äitiä jolle kertoa ne. Itse esimerkiksi puhun äidille edelleenkin kaikki päivän tapahtumat, ja haluan kertoa ne. Mutta tällä tytölläkun ei ole mahdollisuutta puhua omalle äidilleen, niin puhuu sinulle, ja sinä vain vihaat tyttöä sen takia. Surkeaa että tää maailma on näin täynnä tunteettomia ihmisiä.
Itse en voisi koskaan kuvitella, että en voisi rakastaa "jonkun toisen tytärtä" koska se ei ole oma. Rakastanhan minä ystäviänikin. Miksen siis voisi rakastaa sitä ihmistä joka asuu samassa taloudessa.