Patti rinnassa (kosketusarka) :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jassåå

Aktiivinen jäsen
17.04.2010
13 096
12
38
Turku
Mulla on nyt ollu toinen rinta viikon kipeä, ja viimeyönä heräsin kovaan kipuun. Tänään löysin patin rinnasta eikä kipu ole hellittänyt. Ilmeisesti on lääkärireissu edessä :( Mitä muuta toi vois olla kun kasvain? (kellään kokemuksia?)

[QUOTE="mä";22943719]Rintarauhanenkin voi olla vain ärtynyt.Millanen se on soikea vai pyöreä?Mullaki oli ja voi jösses mä säikähdin.[/QUOTE]

suht pyöreä, ja toi on tossa rinnan ulommalla sivulla, aika alhaalla...

Mulla myös ajottain rinnat arastaa, ihan saattaa joku paita painaa niin että käy kipeetä. Tutkinu olen yritäny mutta mitään en ole huomannut, paitsi nyt huomasin että nännipihasta puristaessa tuli vähän nestettä (tippa) Ei siis nännistä vaan siitä sivusta. Pitäisikö siitä huolestua? :(

[QUOTE="vieras";22943746]Mulla myös ajottain rinnat arastaa, ihan saattaa joku paita painaa niin että käy kipeetä. Tutkinu olen yritäny mutta mitään en ole huomannut, paitsi nyt huomasin että nännipihasta puristaessa tuli vähän nestettä (tippa) Ei siis nännistä vaan siitä sivusta. Pitäisikö siitä huolestua? :([/QUOTE]

pms oireissa rinnat saattavat ajoittain arastaa,jos rinnasta neste on esim.märkäistä ja se ei lopu käy näyttämässä,mutta jos sitä ei tulee enempää niin ei tarvi mun mielestäni huolestua.Rinnasta tuleva esim.verinen erite kannattaa tutkituttaa.Synnyttäneillä eriettä voi tulla muutenkin ilman että mitään on vialla.

[QUOTE="mä";22943783]pms oireissa rinnat saattavat ajoittain arastaa,jos rinnasta neste on esim.märkäistä ja se ei lopu käy näyttämässä,mutta jos sitä ei tulee enempää niin ei tarvi mun mielestäni huolestua.Rinnasta tuleva esim.verinen erite kannattaa tutkituttaa.Synnyttäneillä eriettä voi tulla muutenkin ilman että mitään on vialla.[/QUOTE]

Näin olen ajatellutkin kun kipu tulee aikaajoin ja kestää jonku aikaa ja sitten häviää. Mutta toki tämmöiset aina mietityttää :/

[QUOTE="vieras";22943813]Näin olen ajatellutkin kun kipu tulee aikaajoin ja kestää jonku aikaa ja sitten häviää. Mutta toki tämmöiset aina mietityttää :/[/QUOTE]

Ja mulla kun ei ole kuukautisia kierukan johdosta niin en osaa niin ajoittaa nuita että minkä ajan välein tulee.

Yhteistyössä