Peiliin vilkaisemisen vaikeus uloslähtiessä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Juu, taisin olla taas tänään yks ”kauhu” tuolla kylillä liikkuessani.
Piti hopussa lähteä pojan vanhempainvarttiin illansuussa ja siinä ennen lähtöä kyllä katsoin, että on mulla ihan puhtaat vaatteet ja tukkakin oli kammattu.
Siis ok - voi lähteä liikkeelle.

No, ennen pihasta lähtöä kuitenkin poikkesin vielä pihasaunalle lisäämään puita kiukaan alle ja siitä samantien sit autoon ja tienpäälle.
Koululla sit opettaja oli ovella jo vastassa ja mie sit siinä valaistussa eteisessä huomasin tyrkyttäväni opettajalle nokista kättä tervehtimistä varten.
Nolona sit vedin kättäni pois ja totesin, että ”Jos kuitenkin iltaa vaan näin suusanallisesti - enpä huomannut, että onnistuin just ennen lähtöä nokeamaan käteni vielä”

No, siinä sit pikaisesti puhuttiin kevään suunnitelmista ja todettiin, että pojalla menee ihan ok - jatketaan samaan malliin ja sitärataa.
Näkemiin ja kuulemiin... ja jatkoin matkaani kioskin kautta kotiin.
Kioskia ennen kuitenkin lumihangessa vähän hujautin käsiäni, että enin noki ois lähtenyt pois käsistä. Ja olihan se käsistä lähtenytkin... mutta kun ei se opettajakaan mitään sanonut, enkä mie itse omaa naamatauluani mistään peilaillut, niin olin autossa kai jotenkin jo ennättänyt naamaani haroa ja mulla oli oikein komea nokiviiru myös poskessa... :xmas:

[QUOTE="visitor";22889522]Sua ei olekaan pitkiin aikoihin täällä näkynyt jutustelevan... Missä olet ollut kadoksissa?[/QUOTE]

Meillä oli joulunpyhistä loppiaiseen asti vieraita ja nyt vasta myö opetellaan pikkuhiljaa taas normaaliin arkeen ja arkirytmiin, kun miehen talviloma loppui tässä tiistaina.
Ja sit on ollut kaikenlaista pientä ja isompaa projektia työn alla ja osin vielä keskenkin (siis kodin sisustusta ja pientä pintaremonttia), että aika on mennyt kuin siivillä.
Yksinkertaisesti siis mulla ei oo ollut vaan aikaa juurikaan roikkua netissä tai palstalla.

mä tohelsin kotona koko ehtoon poski noessa. mies kommentoi kerran mutta antoi sitten sotamaalauksen olla... hämmästyin pirusti hammaspyykillä sitte. eihän kaikkee voi muistaa?!

Yhteistyössä