O Outi Jäsen 13.09.2004 48 0 6 30.12.2005 #1 Mitä pelaatte lapsienne kanssa pelikorteilla? Miten Pekka pelikorteilla pelataan?
M manta70 Uusi jäsen 08.10.2004 5 0 1 31.12.2005 #2 Meillä pelataan 3v ja 5v. tyttöjen kanssa tikkiä tavallisilla pelikorteilla! :heart: