Pelkään että minusta on tullut lesbo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Olen naimisissa, ollut vuosia. Pariin vuoteen en ole tuntenut seksuaalista mielenkiintoa mieheeni ollenkaan, enkä ylipäätään miehiin. Oikeastaan seksi miehen kanssa ajatuksenakin ällöttää.

Miehen kanssa on seksiä noin kerran kuussa, kun mies saa ruinattua minut suostumaan. Kun minua tosiaan ällöttää koko asia, ja minulle olisi aivan sama jos mies kävisi vieraissa.

Oikeastaan olisin helpottunut jos mies hoitaisi tarpeensa muualla, niin jättäisi minut rauhaan. Miehen kanssa menee muuten ihan hyvin, mutta välimme ovat enemmänkin kaverilliset.

Mutta. Meille työpaikalle tuli uusi työntekijä, nainen. Ihastuin häneen ensisilmäyksellä. Olen kyllä tiennyt nuoresta asti olevani bi, mutta nyt pelkään muuttuneeni lesboksi. En ole tietenkään tälle naiselle mitään sanonut, mutta haaveilen joka päivä hänestä seksuaalisesti, ja myöskin voisin kuvitella hyvin olevani suhteessa hänen kanssaan. Toivottavasti hän on hetero.:-)

Pääseekö tästä millään eroon? En haluaisi muuttua kokonaan lesboksi, ellei niin ole jo käynyt.

Tuttu tunne, tulee aina aika ajoittain esiin, välillä menee paremmin ja välillä taas nuo tunteet puskee pintaan. Sori etten pysty neuvoa, kun ei tämäkään ole mikään hyvä ratkaisu että sitä vaan ollaan niiden tunteiden kanssa. Luulin jo että olin päässyt siitä eroon kun ne olot pysyi poissa 5v mutta taashan ne sieltä takaisin tuli.

Ja ainiin, täälä ei ikinä kukaan koskaan vastaa mihinkään tuommosiin kysymyksiin, tää on kai se palstan tabu

Joo niinhän se varmaan on, monen muun aiheen ohella. Mutta kirjoitin tänne, kun en uskalla kenellekään kertoa, varsinkaan naispuolisille ystävilleni, kun pelkään että he alkaisivat karsastaa minua.

Ja tuntui että jonnekin on pakko purkautua.

Lesboksi ei noin vaan muututa. Jos olet joskus ollut rakastunut mieheesi ja tuntenut häneen seksuaalista vetoa, et ole lesbo.
Todennäköisesti parisuhteenne on kuollut ja nyt kohdistat tunteesi työkaveriisi joka sattuu olemaan nainen. Ehkä alitajuisesti ajattelet sitä ulospääsynä huonosta avioliitosta ja siksi olet valinnut tunteidesi kohteeksi naisen.

Eikös sitä ihastuta ihmiseen eikä sukupuoleen?
Sattumaa että tällä kertaa naiseen, ensi kerralla ehkä toisin... eikä se ensikertakaan silti sinua heteroksi muuta.

Noin minä sen näen.
:)

Niin minäkin. Sitä minä tässä vaan ihmettelen miksi pysyt miehesi kanssa. Jos haluatte lasten takia pysyä yhdessä ja kun arkikin toimii, niin voittehan te sopia "luvasta" hoitaa seksuaaliset tarpeet muualla. Toki siinä voi käydä niin, että mies rakastuu ja haluaa uuteen suhteeseen. Se hänelle sallittakoon siinä missä sinullekin. Oletteko yrittäneet kipinää herätellä? Jos olet vetoa miestäsi kohtaan aikaisemmin tuntenut, niin ehkä se vielä voisi halutessasi myös löytyä uudelleen.

Eikös sitä ihastuta ihmiseen eikä sukupuoleen?
Sattumaa että tällä kertaa naiseen, ensi kerralla ehkä toisin... eikä se ensikertakaan silti sinua heteroksi muuta.

Noin minä sen näen.
:)

Onhan se niinkin.

Minulla on yksi naispuolinen ystävä joka on bi. Ennen miestäni olimme kerran sängyssä, muttemme kuitenkaan alkaneet sen kummemmin suhteeseen, päätimme olla ystäviä. Ystävyytemme ei tuosta kärsinyt.

Tuli mieleen että tälle ystävälleni voisin ehkä asiasta kertoa.

Heh, eilen huomasin tämän ihastukseni katsovan minua kauempaa. Vilkaisin häntä, ja menin ihan hämilleni, uskon että hän huomasi. Päätelköön siitä mitä päättelee, en kuitenkaan usko että hän pitää naisista, tai mistäs sen tietää enää nykyään.:-)

Mitä pelkäämistä? Helpommallahan siinä vain pääsisi, jos ei tarvitsisi esimerkiksi miettiä ehkäisyä.. Kieroonkatsojista olisi lähinnä vain hupia. Lepakkoa kieroon katsovat ovat naurettavia pellejä ja naurettava pelle on hyvä pelle..

[QUOTE="Horuksen silmä";23384082]Lesboksi ei noin vaan muututa. Jos olet joskus ollut rakastunut mieheesi ja tuntenut häneen seksuaalista vetoa, et ole lesbo.
Todennäköisesti parisuhteenne on kuollut ja nyt kohdistat tunteesi työkaveriisi joka sattuu olemaan nainen. Ehkä alitajuisesti ajattelet sitä ulospääsynä huonosta avioliitosta ja siksi olet valinnut tunteidesi kohteeksi naisen.[/QUOTE]

Olen ollut rakastunut mieheeni tosiaan, mutten enää pariin vuoteen. Ihmeellistä on kuitenkin se, ettei minua kiinnosta muut miehet. Aiemmin, kun rakkaus suhteessa on loppunut, olen alkanut kiinnostua muista miehistä. Nyt en, vaan kiinnostuin tästä naisesta. Se vähän ihmetyttää.

Kevätaurinko tekee tepposet ja herättää ihastumaan =)
Saahan sitä ihastua (mitä ihmeen väliä sukupuolella on? ), mutta kyllä suosittelen istumaan miehen kanssa alas ja keskustelemaan suhteenne tilasta, en todellakaan suosittele mitään syrjähyppyjä...

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23384112:
Mitä pelkäämistä? Helpommallahan siinä vain pääsisi, jos ei tarvitsisi esimerkiksi miettiä ehkäisyä.. Kieroonkatsojista olisi lähinnä vain hupia. Lepakkoa kieroon katsovat ovat naurettavia pellejä ja naurettava pelle on hyvä pelle..

Niinpä. Olen alkanut ajatella, että moni asia olisi naisen kanssa helpompaa kuin miehen.

Lisäksi en usko että kovin moni katsoisi kieroon, koska tämä ihastukseni on kerrassaan upea nainen, luulen että moni nainen ymmärtäisi hyvin että sellaiseen ihmiseen on helppo ihastua. Kuvankaunis ja herttainen nainen.

uuno1.jpg

Valuuttakramppi, kaloriapuutoskramppi. Puutos mm. seuraavista aineista: lesitiini, kerosiini, aminohappojen yhdistelmät, inessiivi, elatiivi, illatiivi. Lisäksi: luullessaan itseään naiseksi pelkää olevansa lepso ja haluaa heti lepsopulveria, -pillereitä ja -puikkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;23384162:
Kevätaurinko tekee tepposet ja herättää ihastumaan =)
Saahan sitä ihastua (mitä ihmeen väliä sukupuolella on? ), mutta kyllä suosittelen istumaan miehen kanssa alas ja keskustelemaan suhteenne tilasta, en todellakaan suosittele mitään syrjähyppyjä...

Oikeassa olet, ja olenkin puhunut miehelleni siitä että tunteeni ovat häneen kuolleet, muttei hän ota sitä vakavasti, jollain tavalla vain ohittaa koko asian.

Olen miettinyt eroakin, mutta jotenkin yksinhuoltajaksi jääminen pelottaa, pelkään etten pärjäisi rahallisesti ja henkisesti.

Ja miehen kanssa ei varsinaisesti huonosti mene, en vaan rakasta häntä enää sillä tavalla kuin ehkä pitäisi.

[QUOTE="aapee";23384163]Niinpä. Olen alkanut ajatella, että moni asia olisi naisen kanssa helpompaa kuin miehen.Lisäksi en usko että kovin moni katsoisi kieroon, koska tämä ihastukseni on kerrassaan upea nainen, luulen että moni nainen ymmärtäisi hyvin että sellaiseen ihmiseen on helppo ihastua. Kuvankaunis ja herttainen nainen.[/QUOTE]

Tuota, kun suhteessa on kaksi ihmistä (sukupuolista riippumatta), niin harvoin mikään on "helppoa" .
Jyrkällä yleistyksellä (ja omalla vaatimattomalla kokemuksella) väittäisin kyllä miehiä "helpommiksi"...

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23384170:
uuno1.jpg

Valuuttakramppi, kaloriapuutoskramppi. Puutos mm. seuraavista aineista: lesitiini, kerosiini, aminohappojen yhdistelmät, inessiivi, elatiivi, illatiivi. Lisäksi: luullessaan itseään naiseksi pelkää olevansa lepso ja haluaa heti lepsopulveria, -pillereitä ja -puikkoja.

*reps* Kiitos kevennyksestä. Ehkä mun pitäisi kokeilla jotain heteropulveria, että oisko siitä apua. :-D

[QUOTE="aapee";23384133]Olen ollut rakastunut mieheeni tosiaan, mutten enää pariin vuoteen. Ihmeellistä on kuitenkin se, ettei minua kiinnosta muut miehet. Aiemmin, kun rakkaus suhteessa on loppunut, olen alkanut kiinnostua muista miehistä. Nyt en, vaan kiinnostuin tästä naisesta. Se vähän ihmetyttää.[/QUOTE]

En näe mitään ihmeteltävää asiassa. Kerroit olevasi bi. Ehkä sulla on aikaisemmin ollut alitajuisia estoja mitkä on vaikuttaneet siihen että et ole uskaltanut ihastua naiseen? Ja nyt kun olet pettynyt liittoosi ja tunnet fyysistä vastenmielisyyttä seksiin miehesi kanssa on täysin psykologisesti ymmärrettävissä miksi olet ihastunut naiseen.

[QUOTE="Horuksen silmä";23384214]En näe mitään ihmeteltävää asiassa. Kerroit olevasi bi. Ehkä sulla on aikaisemmin ollut alitajuisia estoja mitkä on vaikuttaneet siihen että et ole uskaltanut ihastua naiseen? Ja nyt kun olet pettynyt liittoosi ja tunnet fyysistä vastenmielisyyttä seksiin miehesi kanssa on täysin psykologisesti ymmärrettävissä miksi olet ihastunut naiseen.[/QUOTE]

Näinhän se varmasti on. Eli taidan olla edelleenkin bi, enkä puhtaastio lesbo kuitenkaan. :-) No, ei sillä oikeastaan väliä ole.

[QUOTE="aapee";23384133]Olen ollut rakastunut mieheeni tosiaan, mutten enää pariin vuoteen. Ihmeellistä on kuitenkin se, ettei minua kiinnosta muut miehet. Aiemmin, kun rakkaus suhteessa on loppunut, olen alkanut kiinnostua muista miehistä. Nyt en, vaan kiinnostuin tästä naisesta. Se vähän ihmetyttää.[/QUOTE]

Ehkä sinulla on tarve toteuttaa tuota naisiin suuntautuvaa bi-seksuaalin puolta. Jos kiinnostusta omaa miestä kohtaan ei ole mahdollista puhallella uuteen liekkiin, niin miksi et lähtisi tavoittelmaan onnea? Kannattaa varsmasti jutella tilanteesta ystävän kanssa. Hänestä voi olla suurikin apu ja tuki.

Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;23384191:
Tuota, kun suhteessa on kaksi ihmistä (sukupuolista riippumatta), niin harvoin mikään on "helppoa" .
Jyrkällä yleistyksellä (ja omalla vaatimattomalla kokemuksella) väittäisin kyllä miehiä "helpommiksi"...

Niin no tottahan se onkin. Mutta nainen saattaa ymmärtää toista naista kuitenkin eri tavalla kuin miestä. Mutta sitten on kyllä siinäkin ne omat hankaluutensa. :-)

mun mielestä täällä on ollut ihan hirveesti viimeaikoinan näitä lesbo/bi avauksia.

sun pitää selvittää onko se nainen hetero vai ei. mun työkaveri on ainakin ihan selkeesti lesbo. ja ehkä toinenkin.
mäkin olen ihastunut naiseen. eikä se mene ohi. kestäny jo vuoden ja nyt viimeaikoina vähän kasvanukkin se tunne.
mulla on perhe,rakastan miestänikin. enkä aijo erota.
kai musta ois seurusteleen naisenkinkanssa,mutta valintani oon joskus tehnyt eikä oo syytä hypätä toisen kelkkaan. sulla tilanne on eri kun ei oo tunteita(?) miestäs kohtaan.

mun mielestä täällä on ollut ihan hirveesti viimeaikoinan näitä lesbo/bi avauksia.

sun pitää selvittää onko se nainen hetero vai ei. mun työkaveri on ainakin ihan selkeesti lesbo. ja ehkä toinenkin.
mäkin olen ihastunut naiseen. eikä se mene ohi. kestäny jo vuoden ja nyt viimeaikoina vähän kasvanukkin se tunne.
mulla on perhe,rakastan miestänikin. enkä aijo erota.
kai musta ois seurusteleen naisenkinkanssa,mutta valintani oon joskus tehnyt eikä oo syytä hypätä toisen kelkkaan. sulla tilanne on eri kun ei oo tunteita(?) miestäs kohtaan.

On minulla jotain tunteita miestäni kohtaan, kiintymystä ja välittämistä. Mutta intohimo on karissut pois aikojen saatossa.

Miten sen voi selvittää onko nainen hetero vai bi/lesbo?

Tämä hlö on samassa työpaikassa, muttei samassa ammattiryhmässä, enkä tee hänen kanssaan töitä tai muutenkaan ole tekemisissä, samoissa tiloissa vain liikuimme.

Eilen huomasin hänen kaksi kertaa katselevan minua kauempaa, ja käänsi katseensa pois kun katsoin hänen suuntaansa, ja hän huomasi että menin hämilleni. :-) En tiedä sitten voiko tuosta päätellä jotain, kun ei kukaan muu eri ammattiryhmään kuuluva nainen ole tuolla tavalla katsonut. Eilen juttelin hänen kanssaan ekaa kertaa, muutaman sanan vaan. Hän on tosiaan uusi työntekijä, pari viikkoa ollut tuolla töissä.

Yhteistyössä