Alkuperäinen kirjoittaja Lumo:
Alkuperäinen kirjoittaja kitty:
ei pelota, eihän täällä ole sitten ketään kymmenien kilometrien säteellä
Tätä mun isäkin aina soveltaa kun liikkuu paljon iltamyöhäänkin metsällä että mitä pelättävää metsässä on, eihän siellä ole ketään. Enemmän kannattais pelätä keskellä kaupunkia
Niin mut entäs jos siellä tulis se yksikin ihminen vastaan? Jestas et olis paskat housussa, tuskin tulis jäätyy rupattelemaan. Mut onneks en oo nähny vielä tarvetta lähtee yksin pimeään metsään. Lapsena kerran kävin hiihtämässä iltamyöhällä kun oli kuutamo, mutta kaveriks lähti kolme saksanpaimenkoiraa joten ei pelottanu.