H
Haahhahha
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja zzzzzzzz:Tää menis nyt nukkumaan ja jää vastaukset näkemättä.
Jep, vaikutat vähän sekavalta joten kannattaa mennä.
Vittuilakseni, en meekkään nukkumaan, koska en oo sekava. SÄ kyl oot!!!!