T
tuli mieleen
Vieras
että joskus esim. diabetes voi aiheuttaa sekavuutta jos verensokerit ihan miten sattuu... toki olisi luullut oireilevan jo lievemmin ennestään... Toivotaan että asia selviää pian ja parhain päin!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Valitettavasti tuo ylempi on totta...Nimimerkillä kokemusta on vastaavasta 3 lapsen kanssa. Ja tosiaan se poliisin tulo kesti aina sen kolmevarttia, kun korvessa asutaan ja ukko oli ehtiny sammua kun ne tuli ja haukkuivat mut kun turhaan häiritsen. Jos tilanne ei oo enää päällä kun poliisi tulee, ne ei tee mitään, koska toinenhan on kotonaan. Turha koittaa selittää, että on tää munkin koti... Lopulta ne ei enää edes tullu, vaan leimas mut hysteeriseksi hulluksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei pidä. Soitin joskus samoissa asioissa; pääsin tosin asunnon ulkopuolelle ja mies oli sisällä täysin seonneena ja hajoitti paikkoja. Rukoilin laittamaan poliisin pian ettei tule pihalle mun kimppuuni enää tai ehdi rikkomaan meidän kotia. Poliisit valui paikalle sitten 40min kuluttua ja kyseli että mitäs sinä sitten haluat meidän tekevän... Että näinkin voi olla.
Tämän tarinan ap on sisällä talossa pienen vauvan kanssa, joten tuskin jätetään yksin. Että paska provo, ap.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Valitettavasti tuo ylempi on totta...Nimimerkillä kokemusta on vastaavasta 3 lapsen kanssa. Ja tosiaan se poliisin tulo kesti aina sen kolmevarttia, kun korvessa asutaan ja ukko oli ehtiny sammua kun ne tuli ja haukkuivat mut kun turhaan häiritsen. Jos tilanne ei oo enää päällä kun poliisi tulee, ne ei tee mitään, koska toinenhan on kotonaan. Turha koittaa selittää, että on tää munkin koti... Lopulta ne ei enää edes tullu, vaan leimas mut hysteeriseksi hulluksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei pidä. Soitin joskus samoissa asioissa; pääsin tosin asunnon ulkopuolelle ja mies oli sisällä täysin seonneena ja hajoitti paikkoja. Rukoilin laittamaan poliisin pian ettei tule pihalle mun kimppuuni enää tai ehdi rikkomaan meidän kotia. Poliisit valui paikalle sitten 40min kuluttua ja kyseli että mitäs sinä sitten haluat meidän tekevän... Että näinkin voi olla.
Tämän tarinan ap on sisällä talossa pienen vauvan kanssa, joten tuskin jätetään yksin. Että paska provo, ap.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Valitettavasti tuo ylempi on totta...Nimimerkillä kokemusta on vastaavasta 3 lapsen kanssa. Ja tosiaan se poliisin tulo kesti aina sen kolmevarttia, kun korvessa asutaan ja ukko oli ehtiny sammua kun ne tuli ja haukkuivat mut kun turhaan häiritsen. Jos tilanne ei oo enää päällä kun poliisi tulee, ne ei tee mitään, koska toinenhan on kotonaan. Turha koittaa selittää, että on tää munkin koti... Lopulta ne ei enää edes tullu, vaan leimas mut hysteeriseksi hulluksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minun äiti kun yritti joskus poliiseja soittaa apuun niin rupesivat sanomaan että "olet tainnut ottaa alkoholia", no ei ole kyllä ottanut vuosikausiin. Ja poliisit eivät tulleet..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, olen kuollut! APUA.
Alkuperäinen kirjoittaja he:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, olen kuollut! APUA.
tämä on vain sairas pila! jos tuolla viisiä tulee vitsiä heittämään niin ei voi olla tosi kyseessä !
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja he:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, olen kuollut! APUA.
tämä on vain sairas pila! jos tuolla viisiä tulee vitsiä heittämään niin ei voi olla tosi kyseessä !
Tuskin tuo oli ap.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja he:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, olen kuollut! APUA.
Tuskin tuo oli ap.
en usko että tuo oli oikea ap. :/
Alkuperäinen kirjoittaja hahaha:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja he:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, olen kuollut! APUA.
Tuskin tuo oli ap.
No eihän nyt herran jumala kukaan muu voi tota ap:ta nimimerkiks laittaa kuin se alkuperäinen ap!!Jessus miten vajaata sakkia..
Alkuperäinen kirjoittaja cieras:Alkuperäinen kirjoittaja hahaha:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja he:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, olen kuollut! APUA.
Tuskin tuo oli ap.
No eihän nyt herran jumala kukaan muu voi tota ap:ta nimimerkiks laittaa kuin se alkuperäinen ap!!Jessus miten vajaata sakkia..
taidat itse olla vähän vajaa ! kyllä vaan voi,senku kirjottaa siihen lähettäjä osioon ap ! olet tyhmä ja vajaa itse kun et tuollaista keksinyt ! nyt taitaa hävettää
Alkuperäinen kirjoittaja hahaha:Alkuperäinen kirjoittaja cieras:Alkuperäinen kirjoittaja hahaha:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja he:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, olen kuollut! APUA.
Tuskin tuo oli ap.
taidat itse olla vähän vajaa ! kyllä vaan voi,senku kirjottaa siihen lähettäjä osioon ap ! olet tyhmä ja vajaa itse kun et tuollaista keksinyt ! nyt taitaa hävettää
haha, sarkasmi on taitolaji.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hahaha:Alkuperäinen kirjoittaja cieras:Alkuperäinen kirjoittaja hahaha:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja he:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, olen kuollut! APUA.
Tuskin tuo oli ap.
haha, sarkasmi on taitolaji.![]()