Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja cieras:Alkuperäinen kirjoittaja hahaha:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja he:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joo, olen kuollut! APUA.
tämä on vain sairas pila! jos tuolla viisiä tulee vitsiä heittämään niin ei voi olla tosi kyseessä !
Tuskin tuo oli ap.
en usko että tuo oli oikea ap. :/
No eihän nyt herran jumala kukaan muu voi tota ap:ta nimimerkiks laittaa kuin se alkuperäinen ap!!Jessus miten vajaata sakkia..
taidat itse olla vähän vajaa ! kyllä vaan voi,senku kirjottaa siihen lähettäjä osioon ap ! olet tyhmä ja vajaa itse kun et tuollaista keksinyt ! nyt taitaa hävettää
Alkuperäinen kirjoittaja dhhd:Hän saa varmaan sairaalasta lääkityksen, joka estäisi jatkossa tuollaiset kohtaukset? Pystytkö 'estämään' hänen kotiin pääsynsä pariksi päiväksi, niin, että voisitte jutella ennen kuin hän tulee kotiin. Tuo on vaikea tilanne. :/ Minä olen kokenut melkein samanlaisen.. Toivottavasti kaikki järjestyy.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras täti:Alkuperäinen kirjoittaja dhhd:Hän saa varmaan sairaalasta lääkityksen, joka estäisi jatkossa tuollaiset kohtaukset? Pystytkö 'estämään' hänen kotiin pääsynsä pariksi päiväksi, niin, että voisitte jutella ennen kuin hän tulee kotiin. Tuo on vaikea tilanne. :/ Minä olen kokenut melkein samanlaisen.. Toivottavasti kaikki järjestyy.
Voisin veikata ettei tuollaisessa psykoosissa ihan heti kotiin pääse :/
Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:se on psykoosissa, soita amppari.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Okei, huomenta. Tätä on tosi moni provoksi epäillyt ja mietin pitkään että viitsinkö tänne mitään enää päivittää kun saan vaan haukkuja niskaan. Mutta siis tilanne on totisinta totta, se tässä ikävää onkin. Piilottelimme tosiaan makuuhuoneessa lukon takana ja mies tuntui unohtaneen että me oltiin siellä. Poliisit soittivat minulle ja kyselivät taustatietoja ja pitivät linjoilla kyllä ja tulivat suhteellisen nopeasti, mistä suuri kiitos heille. Kun he saapuivat paikalle, meille ei päässyt sisälle ovea murtamallakaan, koska mies oli heittänyt kaikki huonekalut kahden ulko-ovelle eteen ja raahannut kaappeja ja ruokapöytää ikkunoiden eteen jne. Makuuhuoneen ikkunan sitten avasin ja siitä poliisit sisään pääsivät. Mies oli täysin hysteerinen ja oli viiltänyt ranteisiinsa syvät viillot, verta roiskui kaikkialle. Puhui vaan että pahuuden voimat jylläävät ja kaikki kuollaan ja hän ei ainakaan jää sitä odottamaan ja vie poikansa mukanaan taivaaseen. Koitti syöksyä poliisien ohi ottamaan vauvaa, mutta poliisit saivat kiinni. Nyt on sairaalassa. Psykoosihan se tosiaan oli, kuten moni epäily. Ollaan nyt pojan kanssa äidilläni. Ihan hirveä tilanne, kun rakkaalta ihmiseltä katoaa täysin todellisuudentaju. Uskon että olisi oikeasti voinut vahingoittaa poikaa. Nyt pelkäänkin, että mies "paranee" ja tulee kotiin, miten uskallan enää olla pojan kanssa samassa asunnossa, jos sekoaakin uudelleen? Ajatukset on ihan ristiriitaiset.