Pepsipullosta kunnon tappelu miehen kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jep. Ennemmin juo sitä kuin sokerilimuja jos kaloreista välittää. Ja auttaa makeannälkään, mulla ainakin.

*muoks* Niin tosiaan, en tiedä tarkoittiko ap tavallista vai sokeritonta Pepsiä. Itse kun maxia aina litkin...

:O jos mulla on rahasta tiukkaa tai laihdutan niin en todellakaan mitään limppareita kisko. Itseasiassa meillä on todella harvoin limpparia, joskus tarjouksesta ostan ja isopoika ne yleensä kiskoo samantien pois. Enkä ikinä osta mitään light-limppareita kun ne ei oikeasti ole mitään ihmiselle sopivia.

:laugh: anteeks mut tää oli ihana.
Mä join kans pepsi maxia kun pudotin painoa vaikka hiilihappo turvottaakin. Se vei makeanhimon ja tuli juotua tarpeeks kun vesi alko tökkiä.
Mulla on hyvä mies, se tuo pepsiä vaikka viimesellä rahallaan jos pyydän, mut on siinä muutaki hyvää. Siks mä sen pidänki. :D

Niin no nykyisessä suhteessa ei onneks ole enään tommosta ja kaupasta voin ostaa ihan mitä vaan ilman mitään piikittelyä :D

Mielummin mä juon lasin light limsaa, kun sellasta missä on sokeria :D

:O jos mulla on rahasta tiukkaa tai laihdutan niin en todellakaan mitään limppareita kisko. Itseasiassa meillä on todella harvoin limpparia, joskus tarjouksesta ostan ja isopoika ne yleensä kiskoo samantien pois. Enkä ikinä osta mitään light-limppareita kun ne ei oikeasti ole mitään ihmiselle sopivia.

No ei onneksi ole meillä vielä niin tiukkaa rahasta ollut ettenkö voisi ostaa itselleni juomista.
Tuo on sinun näkemyksesi asioista, tuo limppariasia.

[QUOTE="vieras";22431578]Mä olen suklaanhimoissani muutamia kertoja suuttunut miehelle kun ei ole tuonut, himotuotetta listalta. Typerää mut ei sitä himoissaan edes ajattele järkevästi.[/QUOTE]

Koska naiset ajattelisivat järkevästi?

tää mullakin oli ainoo ajatus.
8henkeä ja 20e rahaa viikoks ja äiskän ja iskän pitää ostaa limskaa itselleen.

Siis ne eiliset ostokset makso sen 20 e. Joudun varmaan vielä ens viikolla käymään kertaalleen kaupassa. Mutta periaatteessa ruokaa on aika hyvin pakastimessa. Ja leivät leivon ite. ja maidot haetaan meijeriltä ja niitä ei makseta käteisellä. Eli ei tässä nälkään kuolla.

tää mullakin oli ainoo ajatus.
8henkeä ja 20e rahaa viikoks ja äiskän ja iskän pitää ostaa limskaa itselleen.

Siis mä käsitin, että ei se 20 euroa ole se ainoa raha, mutta koska rahaa on vähän ap laittoi kauppalistaan mahd. vähän juttuja, joista nyt vaan tuli noin 20 eurolla, joilla he pärjää ensi viikon puolelle. Eihän hän väittänyt, että se 20 euroa olisi heidän ainoa raha jolla pitäisi selvitä ensi viikkoon.

Muistiko kukaan kysyä mitä kaapeissa ja pakastimessa on ? Me saatas tolla viikon maidot hätätilassa ja se pepsipullo. Muuten on aina viikon ruoka pakkasessa ja kuiva-ainekaapeissa.

no, sillä ei ole mulle merkitystä. jos rahat on tosi tiukilla, ni sillon mietitään mitä ostetaan niin tosi tarkkaan.
tietty jokainen hoitakoon oman taloutensa parhaaksi katsomallaan tavalla :)

no, sillä ei ole mulle merkitystä. jos rahat on tosi tiukilla, ni sillon mietitään mitä ostetaan niin tosi tarkkaan.
tietty jokainen hoitakoon oman taloutensa parhaaksi katsomallaan tavalla :)

jos tosissaan tähän ketjuun alkaa kirjoittamaan, niin tuossa kommentissa on aika hyvä totuuden siemen, jos oikeasti rahat on tosi tiukilla, niin sillon ei ostoslistaan kuulu mikään ylimääräinen...

[QUOTE="vieras";22431743]Näinpä näin, eikä ainakaan luotolla osteta mitään ylimääräistä.... Tai ainakaan itse en ostaisi.[/QUOTE]

Mies ois tuonu kiltisti sen 4-5 pussia leipää jos oisin ne listaan kirjottanu. En yleensä leivo mitenkään säännöllisesti vaan leivät on ostettu pääasiassa kaupasta. Eli tein itseni kanssa vaihtokauppaa..

Yhteistyössä