Pepsipullosta kunnon tappelu miehen kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuota Pepsiä en ymmärrä kyllä yhtään! Coca-Colaa sen olla pitää, tarkemmin Zeroa. Ihan tolkuton olet ap!!!!

No vitsi vitsi... Ymmärrän täysin light-kola-addiktina itsekin. Nämä moralisoijat ovat itse niiiiiin niiiin puhtoisia, että eivät käytä kuin raikasta lähdevettä ja luomukasviksia varmaankin. Sulla todella menee pieni määrä sitä Pepsiä, joten siinäkään ei mitään moralisoimista. Ite yritän saada vähennettyä CC:n juontia radikaalisti.

Tsemppiä laihdutukseen, ja kyllä se siitä taas!

Tuota Pepsiä en ymmärrä kyllä yhtään! Coca-Colaa sen olla pitää, tarkemmin Zeroa. Ihan tolkuton olet ap!!!!

No vitsi vitsi... Ymmärrän täysin light-kola-addiktina itsekin. Nämä moralisoijat ovat itse niiiiiin niiiin puhtoisia, että eivät käytä kuin raikasta lähdevettä ja luomukasviksia varmaankin. Sulla todella menee pieni määrä sitä Pepsiä, joten siinäkään ei mitään moralisoimista. Ite yritän saada vähennettyä CC:n juontia radikaalisti.

Tsemppiä laihdutukseen, ja kyllä se siitä taas!

No hyyyyyyi, eihän kokiksella voi laihduttaa kun se on pahaa. :whistle:

Light Coca-Colat maistuu mun mielestä jollekin hajuvedelle :x en tiedä miksi.
Mutta kyl tää paino pikkuhiljaa alaspäin menee. Ja kun en mainosta miehelle noita mun omia syömisiä niin hyvin menee.

[QUOTE="vieras";22432013]Heeeei! Mitä tapahtui sille "aikuista ihmistä ei voi määrätä"- ja "jos mies yrittäisi rajoittaa limsanjuontiani, niin ottaisin kyllä eron" -asenteelle?[/QUOTE]

tää oli hauska "provo" :D

[QUOTE="a p";22431768]Mies ois tuonu kiltisti sen 4-5 pussia leipää jos oisin ne listaan kirjottanu. En yleensä leivo mitenkään säännöllisesti vaan leivät on ostettu pääasiassa kaupasta. Eli tein itseni kanssa vaihtokauppaa..[/QUOTE]

Älä kuule yhtään selitä. Miehellä on oikeus limuun, sulla on lupa juoda vaan vettä (sekin haaleana!). Niin se vaan menee!

Siis anteeks nyt mut pepsi auttaa laihdutuksessa? :O oookei.

Jos on rahat tiukilla niin ehkä voisitte molemmat jättää ne limut pois?
ensinnäkin olkoonkin mitä lightia tahansa, niin ei se laihtumaan auta. jos auttas, niin mä joisin sitä vaikka viisi litraa päivässä olkoonkin vaikka kuinka pahaa ja kallista, vaan turha juoda kun se ei auta ja maisuu paksalle. ja jos on rahat tiukilla. niin juuri noista limsoista niin miehesi kuin sinäkin voitte tinkiä. ei se iso säästö ole mutta on se säästö kuitenkin

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22431946:
Pahottelen, mutta peesaan sun miestä. Se pepsi todellakin on ihan turha, este laihtumiselle + rahanmenoa. =)

Tosin ei silloin tartteta miehellekään limppaa..

On tuo paino 10 kg tippunu pepsistä huolimatta :D . Ja rahanmenokin on ollu n pari euroa viikossa et kyllä tää meidän rahapula ihan muusta johtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;22432056:
ensinnäkin olkoonkin mitä lightia tahansa, niin ei se laihtumaan auta. jos auttas, niin mä joisin sitä vaikka viisi litraa päivässä olkoonkin vaikka kuinka pahaa ja kallista, vaan turha juoda kun se ei auta ja maisuu paksalle. ja jos on rahat tiukilla. niin juuri noista limsoista niin miehesi kuin sinäkin voitte tinkiä. ei se iso säästö ole mutta on se säästö kuitenkin

Olen tosi huono juomaan mitään. Ja tuo pepsi menee parhaiten alas. Ehkä jotku tuoremehut kans mut niissä sitte kaloreita jo kiitettävästi.
Ja siis en väittänytkään et pelkällä pepsillä se paino tippuu mut kun tulee tiukka paikka (tekee mieli syödä kaapit tyhjäksi) on parempi juoda tuota pepsiä lasi tai pari.

[QUOTE="vieras";22431382]TMutta mies alkaa aukoon päätä mun pepsin juonnista että et sää sitä mihinkään tarvi ja se on ihan sontaa. Ja et ei meillä oo rahaa ja että kaikki light tuotteet vaan lihottaa lisää.
[/QUOTE]

Öh, totuus tekee kipeää?
Miehesi kuulostaa fiksulta, kuuntelisit häntä paremmin.

Jos mulla ois käytössä vaan pari kymppiä reilulle viikolle noin isolle porukalle, niin en todellakaan ostais yhtään merkkistä limsaa.

No, toisaalta, en osta limsaa muutenkaan joten sikäli ihan sama. Ja light-tuotteita en käytä niiden epäterveellisyyden vuoksi.

[QUOTE="vieras";22432337]Minä kyllä rinnastan tuon vissyn limsoihin. Eli sama kumpaa juo.[/QUOTE]

Missä mielessä rinnastat vissyn limsaan? Kaloreita vissyssä on 0 eikä lisäaineitakaan yleensä ole ollenkaan.

[QUOTE="Joo";22432370]Jos mulla ois käytössä vaan pari kymppiä reilulle viikolle noin isolle porukalle, niin en todellakaan ostais yhtään merkkistä limsaa.

No, toisaalta, en osta limsaa muutenkaan joten sikäli ihan sama. Ja light-tuotteita en käytä niiden epäterveellisyyden vuoksi.[/QUOTE]

Kolmas kerta, eiliset ostokset makso pari kymppiä ja niillä selvitään ens viikkoon ei kuitenkaan perjantaihin asti milloin tulee lisää rahaa. Tili ei ole ihan tyhjä mut melkein. ja on siis luottokortin tili eli siksi mahd vähän yritetään ostaa. Ja ei tää talous oo mun pepsin juontiin kaatunu vaan ihan muista syistä.

[QUOTE="vieras";22432391]Missä mielessä rinnastat vissyn limsaan? Kaloreita vissyssä on 0 eikä lisäaineitakaan yleensä ole ollenkaan.[/QUOTE]

Hapot on yhtä vahingollisia hampaille. Ja vettä saa hanastakin..

Teitä on kahdeksan henkeä? Eli kuusi lasta?
Joulu on tulossa joten en tosiaankaan ostaisi minkään merkkistä limsaa kummallekaan vanhemmalle vaan säästäisin kaikessa lasten joululahjoihin. Ja sehän tekee kuudet synttärilahjatkin!

[QUOTE="vieras";22432415]Hapot on yhtä vahingollisia hampaille. Ja vettä saa hanastakin..[/QUOTE]

Mutta eikö tässä puhuttu nyt laihduttamisesta eikä hampaista ja pullottamisesta.

Yhteistyössä