V
voihanmasennuksenoireet
Vieras
apua... lapset (3 ja 1v) nukkumassa. Oon yksin lasten kanssa, sillä mies reissuhommissa. Epäilen raskautta, mutta testi näyttäisi vasta viikon päästä... Oon jostain syystä ihan masentunut, mutta en kehtaa tunnusta sitä edes itselleni. Mies kotona vaan viikonloppuisin. Lapsilla on päiväkotipaikka, mutta hoidan lapset kotona, kun sairastellaan. Ollaan oltu kipeenä koko perhe muutaman viikon, välillä vaikutti siltä että ollaan parantumassa. Nyt kaikki sai antibiottikuurin ja varmaan selätetään kohtapuolin taudit kokonaan. Itse en pysty aloittaamaan minulle määrättyjä lääkkeitä poskiontelotulehdukseen, koska en kerennyt vielä lopettaa kuopuksen imetystä. Haluaisin parantua, mutta olen liian väsynyt, en raaski viedä tissiä lapselta, jolla on korvatulehdus päällä..... Oppinot eivät edisty kun en edes pääse kouluun, kun lapset sairastelee.. ketään läheistä mulla ei tällä paikkakunnalla ole tukena. Neuvolasta ehdotettiin perhetyötä, mutta siitä ei ole apua kun lapset saa päiväkotiin
mitä mä teen? saako lasta vieroittaa tässä tilanteessa rinnasta? epäilen että voimat ei riitä. kotona on hirvee sotku. Haluaisin siivota mutt en jaksa.