perheellinen mies vetää kalsarikännit joka vkl, mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Tuikku";30492799]Meillä mies ei oksentele, räi eikä kuseskele sänkyihin tai olkkariin. Pitänee siis olla kiitollinen kun se sotkee vain vessan. "Kivointa" oli silloin kun mukelot oli siinä iässä, että vessa-askareet sujuu jo melkein itsenäisesti. Sain sitten monet kerrat siivota laajemmaltakin kämppää, kun lapsukaiset tepastelivat isänsä vessaan aiheuttamassa saastalammikossa ja levittivät sen sitten koko asuntoon.[/QUOTE]

Minä ymmärrän vielä jotenkin sen, että nainen haksahtaa huonoon mieheen (sitähän ei aina pysty ennustamaan minkälainen isä toinen on), mutta sitä en tajua miten siihen huonoon suhteeseen ja epävakaisiin oloihin tehdään monta lasta kärsimään :O

[QUOTE="Remu";30492138]No onhan se nyt ihan helvetti, jos mies ei saa viikonloppuna muutamaa bisseä vetää varsinkin kun lapsetkin ovat nukkumassa. Kyllä saisi saatana kenkää tuollainen niuhottava ämmä tästä taloudesta![/QUOTE]

Ihme kun teillekin löytyy ottajanne...Kaikenlaisten semipultsareiden kanssa sitä jotkut viitsiikin elellä.

• Tykkää
Reactions: Puuhippa
[QUOTE="Remu";30492138]No onhan se nyt ihan helvetti, jos mies ei saa viikonloppuna muutamaa bisseä vetää varsinkin kun lapsetkin ovat nukkumassa. Kyllä saisi saatana kenkää tuollainen niuhottava ämmä tästä taloudesta![/QUOTE]

Kukas niitä lapsia sitten hoitaa, jos potkaiset sen ämmän pellolle? Entä jos vaan lähtisit ihan itse?

Ai kun itsekkin olin tottunut nukkumaan pitkään ennen lapsia. Mites nyt kun lapset heräävät ennen 7. Pitäiskö ne pakottaa nukkumaan 10 koska olen tottunut nukkumaan niin pitkään. Haloo, kyllä nyt jokaisen normaalin aikuisen pitäisi tietää, ettei samaa elämää voi elää kun tulee lapsia. Miksi itse suostut olemaan kynnysmattona?

Juu, tietenkin minun pitäisi jättää tämä sika siitä huolimatta, että saan mennä ja tulla niin kuin tykkään viikonloppuisin tai arkisin jos on harrastuksia tai muuta. Mies ei ryyppää kuten en minäkään. Hän siivoaa ja pyykkää pyytämättä. Ruuankin saa lapsen eteen silloin kun minä en ole kotona (muuten minä haluan tehdä meillä ruuat ja leipoa), mies leikkii lapsen kanssa ja hoitaa hänen iltatoimensa ehkä n. 40 % illoista. Tärkeintä minulle on se, miten ihanasti mies touhuaa lapsen kanssa ja ihan omasta halustaan. En koe olevani kynnysmatto, mutta sinun mielestäsi itseään kunnioittava nainen jättäisi miehensä, jos olisi minun tilanteessani kun aamut eivät mene tasan :O

Juu, tietenkin minun pitäisi jättää tämä sika siitä huolimatta, että saan mennä ja tulla niin kuin tykkään viikonloppuisin tai arkisin jos on harrastuksia tai muuta. Mies ei ryyppää kuten en minäkään. Hän siivoaa ja pyykkää pyytämättä. Ruuankin saa lapsen eteen silloin kun minä en ole kotona (muuten minä haluan tehdä meillä ruuat ja leipoa), mies leikkii lapsen kanssa ja hoitaa hänen iltatoimensa ehkä n. 40 % illoista. Tärkeintä minulle on se, miten ihanasti mies touhuaa lapsen kanssa ja ihan omasta halustaan. En koe olevani kynnysmatto, mutta sinun mielestäsi itseään kunnioittava nainen jättäisi miehensä, jos olisi minun tilanteessani kun aamut eivät mene tasan :O

Miksi sinun pitäisi jättää "sika" miehesi? Saahan sitä suhteessa pysyä vaikka saa turpaansa joka päivä mieheltään. Suuri osa meistä vaan onneksi löytää miehen, kenen kanssa on 100% hyvä olla ja joka kantaa vastuunsa koko ajan. Toiset tyytyy vähempään, mikäs siinä. Jokaisen oma elämä, kunhan lapset ei kärsi.

Enpä usko että kenenkään mies on ihan oikeasti täydellinen, minä en ainakaan tiedä yhtään ainutta kaveripiirissä, mutta aivan sama...

En olisi ottanut omaa elämää tähän esimerkiksi, jos olisin tiennyt, että ap:lla on muitakin murheita kuin se, ettei saa nukkua viikonloppuamuisin pitkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kööks;30492826:
Minä ymmärrän vielä jotenkin sen, että nainen haksahtaa huonoon mieheen (sitähän ei aina pysty ennustamaan minkälainen isä toinen on), mutta sitä en tajua miten siihen huonoon suhteeseen ja epävakaisiin oloihin tehdään monta lasta kärsimään :O

Näin! Ei kannata tehdä penskan penskaa, jos mies käyttäytyy tavalla jota ei voi lasten synnyttyä sallia. Ja ihan turha kuvitella että mies muuttuu vain siksi kun sattuu tulemaan isäksi.

• Tykkää
Reactions: Puuhippa
Kyllä meillä molemmat vanhemmat on joutuneet omaa rytmiään rukkaamaan. Molemmat mielellämme valvoisimme myöhään ja nukkuisimme pitkään, mutta lapset ovat iltaunisia ja aamuvirkkuja. Ihan oli itsestään selvää, että mekin sitten molemmat alamme käydä nukkumaan aikaisemmin, että jaksamme viikonloppunakin kuudelta ylös nousta.

Koeta keskustella miehesi kanssa ja asettaa vaihtoehdoiksi todellakin tuo raitis koti tai uusi koti itsellesi ja lapselle.
"smoke" ja muut "mitä jos nyt vähän nollaan" tyypit eivät ymmärrä, että alkoholi ja lapsi eivät kuulu saman katon alle. EI, EI, EI ja vielä kerran EI!
Jos mieheni edes kerran olisi päihtyneenä lapsieni nähden, saisi äkkilähdön ja eropaperit postis.
Näen punaista joka kerta, kun joudun näkemään tilanteen jossa toinen vanhemmista on pienessä maistissa. Lapsi aistii pienenkin humalatilan ja tuntee olonsa turvattomaksi ja epävarmaksi. Siihen lisäksi väsynyt kumppani, joka siivoaa toisen sotkut ja yrittää lapselle esittää kaiken olevan hyvin....Voi joulu, kun alkoikin v*********taaa!
Laita mies kuukauden selviytymisjaksolle ilman alkoholia ja vaadi RAITIS JOULU JA UUSIVUOSI!
Ihan itsesi ja lapsesi takia.
Kiitos, sain myös avautua hieman
Olet kyllä harvinaisen tiukkapipoinen, pystyykö edes promille miehistä olemaan 18v ilman alkoholia.
Muutenkin jos lapset nukkuvat, niin mitä väliä sillä on juoko vai ei?
Mutta kyllä pullo aina rääkyvät kakarat voittaa jos pitäisi valita.

Alkoholiongelman puolelle mennään, jos viikonlopun vietto ei kerta kaikkiaan onnistu selvinpäin, tai onnistuu mutta pitkin hampain pakotettuna. Joku sun miestäs kaivelee, kun pitää kännit vetää ja nukkua päälle. Jos sillä on masennusta?
Eihän se ongelma ole jos saa juoda, ongelmia tulee vasta kun joku tiukkapipo kieltää sen...

"""Olet kyllä harvinaisen tiukkapipoinen, pystyykö edes promille miehistä olemaan 18v ilman alkoholia.
Muutenkin jos lapset nukkuvat, niin mitä väliä sillä on juoko vai ei?
Mutta kyllä pullo aina rääkyvät kakarat voittaa jos pitäisi valita."""

Voiko äitikin tehdä näin, kun lapset nukkuvat?

Kyllä meillä molemmat vanhemmat on joutuneet omaa rytmiään rukkaamaan. Molemmat mielellämme valvoisimme myöhään ja nukkuisimme pitkään, mutta lapset ovat iltaunisia ja aamuvirkkuja. Ihan oli itsestään selvää, että mekin sitten molemmat alamme käydä nukkumaan aikaisemmin, että jaksamme viikonloppunakin kuudelta ylös nousta.

Koko perhe nousee pyhäisin klo 6? Tuo on minusta silkkaa tuhlausta :O Jos vuorotellen tai edes joskus toinen vanhemmista nukkuisi vaikka klo 8 saakka, niin eipä se olisi paljon lapsilta pois.

Minun olisi eilen pitänyt avata enemmän tilannetta avausviestiin, mutta olin niin tunteiden vallassa että oli pakko purkaa ensin vain se asia mikä silloin oli päällimmäisenä mielessä.

Eilen illalla hermosin miehelle kaljan kittaamisesta ja siitä että miksi lapsen nukuttaminen on pelkästään minun harteilla. Sanoin myös aika rumasti miehelle :(

Tänään hän sitten heräsi aikaisin, on tehnyt ruokaa ja siivosi keittiön. Ja leikkinyt lapsen kanssa :)

Mutta jotain tälle parisuhteelle on kuitenkin tehtävä. Ja sovittava selvät "pelisäännöt" yms. Harmi vain kun miehen kanssa on niin hankala keskustella. Hän on sellainen perus suomimies, joka ei koskaan oikein avaudu jos keskustellaan vakavia.

Mutta kiitos kuitenkin teille jotka ymmärsitte. Noita provo kommentteja en edes jaksa tosissaan ottaa. Varmaan joku jätetty alkoholisti sinkkumies siellä katkerana kirjoittelee ;)

Minä ainakin olisin ensin hyväksynyt sen tissuttelun, ei siinä mitään. Mutta kun kerroit noista jälkiseuraamuksista, muutin mieltäni. Ei kuulostanut enää pelkältä tissutelulta, vaan joltain ihan paljon pahemmalta. Ehkä kaikille ei vaan alkoholi sovi.

Mutta kyllä pullo aina rääkyvät kakarat voittaa jos pitäisi valita.

Eihän se ongelma ole jos saa juoda, ongelmia tulee vasta kun joku tiukkapipo kieltää sen...

Pistää kovasti ihmettelemään, miksi kaltaisesi ihmiset yleensäkään pariutuvat ja hankkivat lapsia. Eikö olisi kaikille mukavampaa, kun sinäkin ryyppäisit ihan yksinäsi, ja nainen saisi perustaa perheen jonkun sellaisen kanssa, jolla on siihen halua ja kykyä.

Mua on aina sanottu nipoksi kun en hyväksy että mies juo joka viikonloppu.

Mutta mun mies muuttuu ääliöksi jo muutamien jälkeen. Puhuu kovalla äänellä ja ei edes yritä olla hiljaa vaikka lapsi on nukkumassa. Saattaa paiskoa ovia keskellä yötä.

Ja ei mua ois häirinny esim. muutama (siis 3-4) kaljaa vaikka molempina viikonloppuiltoina.

3-4 kaljaa on sellainen määrä normaalille noin vähän vajaa satakiloiselle äijänketkulle, että se ei tule siitä hullua hurskaammaksi. Sitä ei ekot tajua. Ihan aikusten oikeasti se voi ajaa jopa autoa tuon jälkeen, sillä promillet jää alle 0,5. Toisinsanoen mies voisi juoda samaten sitten pillimehua. Mitä sitä turhaa kaljasta maksamaan, jos lähes ilmaiseksi saa pillimehua? Hitto te jotkut akat ootta vajaita.

Mutta kiitos kuitenkin teille jotka ymmärsitte. Noita provo kommentteja en edes jaksa tosissaan ottaa. Varmaan joku jätetty alkoholisti sinkkumies siellä katkerana kirjoittelee ;)

Eli olet jo jotain mieltä ja silti kysyt mielipidettä. Mutta kaikki jotka ovat mielipiteesi kanssa ristiriidassa, ovat "provoja joita ei kannata ottaa tosissaan". Sanon edelleenkin, että tietyn kategorian miehet ovat tuollaisia. Jos vaihdat, saat samanlaisen. Et tule vaihtamaan "pullantuoksuiseen pehmoon", koska se ei sytytä sinua. Voit ehkä kokeilla, mutta palaat samaan vanhaan. Ja en ole siis katkera sinkkumies, vaan nainen ja parisuhteessa!

Kummaa väkeä täällä puolustelemassa alkoholisteja... :(. Tuo käytöshän on epäreilua ja ällöttävääkin. Jos nollata pitää, sen voi tehdä harvemmin ja vaikka lähteä ulos silloin. Yrittäkää nyt hyvät ihmiset saada sisältöä ja iloa elämään muista asioista kuin kaljasta!! Lapsille lapsuus ilman toistuvia kaljanhuuruja... Ei ne teini-ikäisinä enää yhdeksältä nukkumaan mene.

Pistää kovasti ihmettelemään, miksi kaltaisesi ihmiset yleensäkään pariutuvat ja hankkivat lapsia. Eikö olisi kaikille mukavampaa, kun sinäkin ryyppäisit ihan yksinäsi, ja nainen saisi perustaa perheen jonkun sellaisen kanssa, jolla on siihen halua ja kykyä.

Miksi eivät pariutuisi?
Lapsia ei ole, mutta vaimo kyllä nalkuttaa joskus kun juon joka ilta pienet kannot, tosin käyttäydyn melko normaalisti ilman meluamista ja lattioille kuseskelua.

Yhteistyössä