V
Vierras
Vieras
Poliisi piti soittaa kun mies kusi ja oksensi lattialle? Meilläkin mies kyllä jää usein tissuttelemaan perjantai tai lauantai-iltana yksin koneelle, mutta ei se nyt minua tule herättelemään ja haukkumaan, saati kuse lattialle. Kyllä se kaljan kittaaminen itseänikin toki häiritsee, tosin en tiedä miksi... ehkä sitten vaan periaatteesta. Mutta olen tässä nuoruusvuosien jälkeen luovuttanut. Kyllä ne miehet aina vaan on sen kaljan perään, se ei vaihtamalla muutu. Tai sitten pitää vaihtaa kokonaan miestyyppiä, mutta taas itseäni ne "kultamussukat" ei sytytä. Suosittelen että teet pelisäännöt selviksi: lasten edessä ei kitata kaljaa. Aamut ei veny puolille päivin ja ajokunnossa pitää olla aamupäivästä. Sen jälkeen annat miehen itse päättää montako kaljaa siellä koneen ääressä yksinään kittaa.
Eieiei
Tämä samainen kultamusskukka jätti alkoholin, ei tarvinnut vaihtaa miestä (ainakaan vielä). Ei se niin mene, että miehet on aina kaljan perään. Se ei todellakaan ole normaalia, se on riippuvuus.
Ja arvaappa kuinka monta vuotta tein selväksi, että lasten nähden ei juoda ja kännissä ei juoda. Toistin sitä, kuin hullu mantraa vaan se ei kuule ihan sillä tuo sairaus helpota. Et taida hirveästi tietää tästä taudista, jonka nimi on alkoholismi!
Niin ja mun mies ei ikinä ollut tietokoneen ääressä, vaan saattoi kännissä pahimmillaan olla 8 tuntia puhelimessa.