Hmm, vaikuttaa ikuisuusaiheelta. En tiedä onko tästä kenellekään mitään hyötyä, mutta kerron silti. Olen siis nainen ja aikoinani pienten lasten äiti ja sitä sun tätä eli korkeasti pätevöitynyt suorittaja. Seksi vain ei jaksanut isommin kiinnostaa. Sitten yhtenä kauniina päivänä heräsin ja ajattelin, että tämä ei käy. Minulla on aina ollut hyvä eroottinen vire, mutta tuolloin se oli kokonaan hukassa. Tajusin, että minun pitää itse huolehtia halustani ja eroottisuudestani ja niiden ylläpitämisestä - se on sisällä minussa eikä kukaan muu voi sitä ulkopuolelta parantaa. Lakkasin suorittamasta.
Nykyään koti ei useinkaan kiillä, tavarat on hujan hajan, välillä syödään valmisruokia, etsitään puhtaita vaatteita, lapset on ""hunningolla"" eikä niiden tarvitse niin kauheasti harrastaa, töissä otan rennosti ja teen vain toimenkuvaani kuuluvat työt normaalin työajan puitteissa, en pode huonoa omaatuntoa juuri mistään, hemmottelen itseäni, hankin tuhmia alusvaatteita ja käytän myös niitä ihan arkenakin, katselen eroottisia kuvia ja elokuvia. Jonkun mielestä olen ehkä laiska luuseri, mutta elämäni mies hymyilee entistä useammin, tulee lähelle, suukottelee ja taputtelee - eikä hänkään suorita enää niin mahdottomasti.