Perheen isänä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...aina puutteessa !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

...aina puutteessa !

Vieras
Onko pakko alkaa hulttioksi ja vastuuttomaksi siaksi että saa hellyyttä ja seksiä. Vaimo on aina ""liian väsynyt"" tai lapset ovat häiriöksi... Seksi kutistuu 1-2krt kk:ssa... Pikana... Ja sillä hyvä! Vaimo vain... on... Hulttio aviomiesten vaimot yrittävät tosissaan olla aktiivisia seksissä, mutta EI kunnollisten miesten vaimot. Sitten vasta kun antaa syytä mustasukkaisuuteen tosissaan, alkaa vaimo tarjota/haluta seksiä. VOIKO TUKEVASTI NAIMISISSA olevat naiset olla näin TYHMIÄ. NM...kohta entinen ""hyvä mies""

Täydellinen mies(tuosta viereisestä aiheesta), ruuanlaittotaito, komeus, lasten kans aktiivisuus, rahakas työ, omakotitalon ylläpito, -EI MITÄÄN VAIKUTUSTA naisen käytökseen... olen itsestään selvyys kuin huonekalu...

sai aikoinaan paljon ja hyvää sexiä,hän oli muuten se jolla oli pääkipeänä tai oli väsynyt.Sanoi eron jälkeen ettei häntä kiinnostanut sexi niin usein.. Ihanaa kun on löytynyt mies jonka kanssa voi nauttia yhdessä sexistä

Minulla ei sitten riitä ymmärrystä jos herra valitsee vaimokseen sellaisen jolla on ulkoiset puitteet
ammatti ulkonäkö yms.
painaneet valinnassa enemmän,
kuin se että oikeasti on sitä kemiaa. Ja niin näin sitä käy.
On toinen juttu tietenkin jos lasten myötä vaín on niin uupunut hetkellisesti, silloin sinäkin voit katoa peiliin ja tehdä arkea helpottavia asioita.

Elämä on ""ihan hyvä helvetti."" Tuo väite , että on valittu väärin puoliso, on niin naiivi kuin vain voi. Oletko sinä naisena ennakkoon tunnustanut miehellesi että 15v. päästä aiot lihoa 10kg, tai että 10v. kuluttua aiot valittaa joka asiaa yms...

Onhan sitä aika usein liian väsynyt seksiin, kotiäidin ammatti on yllätys yllätys aikasta raskasta. Mutta kummasti sitä tunteet miestä kohtaan herää ja jaksaa seksiä, kun joskus mies ottaa lapset ja vie ne vaikka tunniksi ulos. Tai tyhjentää astianpesukoneen tai syöttää pienimmälle iltapuuron. Näin meillä mies toimiin aika useinkin ja kyllä sitä jaksaa sekstailla kummasti, kun on vaimo saanut edes hetken hengähdys tauon illan aikana!

Niin monella miehellä ei taida tosiaan muuta pyöriä mielessä kuin se. Jos saa tarpeeksi usein kaikki on hyvin, jos ei suhteessa on kaikki pielessä. Aika yksinkertaista. Tiedän, mies olisi näin vähään tyytyväinen, mutta silti se on liikaa vaadittu loppuun rasittuneelta naiselta.

Tasan ei käy onnen lahjat...Aikaisemmissa suhteissani ei koskaan ollut mitään ongelmaa kysynnän ja tarjonnan kanssa, molemmat sai riittävästi ja aina kuin halutti, muuten vaan oli joitain muita ylitsepääsemättömiä luonne-eroja. Nyt on täydellinen mies, MUUTEN, mutta seksiä makuuni aivan liian harvoin. Ja naimisissa ollaan. Enkä harkitse eroa enkä pettämistä. Mutta on se vaan piru vieköön niinkin, että ainakin ""uraputkimiehet"" käyttävät myös fraasia:""en kulta nyt MILLÄÄN jaksa!"" Eli kyllä te miehetkin voitte olla yhtä ""hankalia""...:)

Karjistaen sanottuna: Naiset haluavat kotirintamamiehen, mutta sellaisen saatuaan huomaavat sen ajansaatossa tylsaksi.

Ratkaisuksi ongelmaan itse kotitoiden alle hautautuvat naiset suosittelevat saman kayttaytymismallin jatkamista. Mutta kun mies ei muutu jannittavaksi naisen silmissa siivoamalla tai halkoja hakkaamalla.

Viimeiseen ihmettelynaiheeseesi on yksinkertainen selitys. Naisen on helpompi puhua haluttomuudesta, koska siihen ei liity, kuten miehilla, myoskin kyvyttomyytta. Aika harvan miehen itsetunto kestaisi kertoa kavereilleen, ettei pysty tyydyttamaan vaimoaan.

Voi, voi ja voi!
Ei tipu meilläkään. Vieraalle kyllä antoi pillua vaikka yhtään tiskiä ei tiskattu, yhtään vaipaa ei vaihdettu, yhtään mattoa ei kannettu. Nyt sitten kärvistellään molemmat. Et silleen. Tänään sitten ilmoitti, että "" voi kun tietäisin, kuinka paljon itsensä kanssa on joutunut tekemään töitä, että minua sietäis"". On se hyvä, että vihdoin myönsi. Eihän tässä olla oltu kuin 12 vuotta naimisissa ja tyytätty kolme lasta. Joissakin naisisssa on kyllä pahasti joku pielessä. Mun kuulema pitäis mennä hoitoon. Ja minä haluan vain sitä. Kerta vuonna 2004 ja onhan siitä tämän vuoden kerrasta jo kaksi kuukautta. Kynttilät palamaan siskot!

Älä jaksa Artsi..
Miten voi ""avioelämä"" olla tollasta?
Kuka jaksaa sietää muutaman kerran vuodessa panoja,mun pitää saada monta kertaa viikossa mieluiten päivässä;)
Kukin taablaa tavallaan..

Niin munkin, mutta perkele kun sitä on niin kunnollista että. Kai yritän täyttää jotain unelmaa, enkä halua myöntää olleeni pahasti väärässä. No näillä ei kyllä pitkälle pötkitä. Olen isäni puolesta ollut puoliorpo, joten jotenkin en ole halunnut antaa lapsilleni samanlaista perintöä. Enhän minä kuole, mutta en ole aina läsnä puolustamassakaan lapsiani pahaa vastaan. Nuo kai pitäisi osata erottaa tyoisistaan. Olis kiva kun joku oikeasti haluais rakastella kanssani. Taidotkin ruostuu. Ei kai sitten muuta kuin omin käsin onneen...

..onnenlahjat... uskoisin, että harvemmin parisuhteessa sekstailuhalut käyvät aina yksiin. Itse haluaisin naisena enemmän ja parempaa seksiä, mutta koska muut asiat ovat kunnossa ja minulla on muuten upea mies, en vaihda, en. Onhan elämässä paljon muutakin, ei parisuhdetta voi perustaa vain seksille. Ja sitä paitsi haluttomuus on oire jostakin...omasta tai parisuhteen ongelmista.

Perheen isänä täytyy nyt vain kestää realiteetteja, nainen ei ole seksistä kovin innokas pienten lasten äitinä . Parisuhde on todellakin muutakin kuin seksiä vaikka mies siitä tai sen puutteesta enemmän nyt tuntuu kärsivänkin.

Se on kuules juttu näin, että yksikään mies ei IKINÄ myönnä olevansa pihtarimies. Päinvastoin! Vaikka pimppaa tulisi joka suunnasta jatkuu aina vain valitus ikuisesta puutteesta.
Se on niin miehekästä.

Hmm, vaikuttaa ikuisuusaiheelta. En tiedä onko tästä kenellekään mitään hyötyä, mutta kerron silti. Olen siis nainen ja aikoinani pienten lasten äiti ja sitä sun tätä eli korkeasti pätevöitynyt suorittaja. Seksi vain ei jaksanut isommin kiinnostaa. Sitten yhtenä kauniina päivänä heräsin ja ajattelin, että tämä ei käy. Minulla on aina ollut hyvä eroottinen vire, mutta tuolloin se oli kokonaan hukassa. Tajusin, että minun pitää itse huolehtia halustani ja eroottisuudestani ja niiden ylläpitämisestä - se on sisällä minussa eikä kukaan muu voi sitä ulkopuolelta parantaa. Lakkasin suorittamasta.

Nykyään koti ei useinkaan kiillä, tavarat on hujan hajan, välillä syödään valmisruokia, etsitään puhtaita vaatteita, lapset on ""hunningolla"" eikä niiden tarvitse niin kauheasti harrastaa, töissä otan rennosti ja teen vain toimenkuvaani kuuluvat työt normaalin työajan puitteissa, en pode huonoa omaatuntoa juuri mistään, hemmottelen itseäni, hankin tuhmia alusvaatteita ja käytän myös niitä ihan arkenakin, katselen eroottisia kuvia ja elokuvia. Jonkun mielestä olen ehkä laiska luuseri, mutta elämäni mies hymyilee entistä useammin, tulee lähelle, suukottelee ja taputtelee - eikä hänkään suorita enää niin mahdottomasti.

Rakastatko vaimoasi? Haluatko juuri häntä? Oletteko puhuneet? Oletko kertonut hänelle asiasta niin kuin kerroit elleille (se nätti osa siitä). Miehet tuppaa monesti esittämään niin perkeleen kovia poikia, että naiset erehtyy luulemaan omaakin ukkoa kusipääksi, vaikkei se sitä olis. Oli miten oli... ei vaimoasi kiinnosta antaa mielikuviensa kylmälle kusipää-äijälle, joka haluaa vaan tyhjentyä. Yritäpäs yllättää vaimosi romanttisesti, mutta älä painosta. Ja kuuntele hänen ajatuksiaan ihan kunnolla, jos hän niitä kertoo. Panosta pieniin asioihin. Kun saat hänet tuntemaan itsensä haluttavaksi ja rakastetuksi, sellaiseksi, jonka eteen olet valmis näkemään vaivaa, luulen, että asia saattaa lähteä sujumaan. Naiset on vaan herkkiä, mut eihän tässä muuten mitään iloa oiskaan, jos me oltais samanlaisia puupäitä ku te äijät!=)

Jestas! eletään vuotta 2005 ja varmaan vuonna 3005 vieläkään ei tajua, että naisen seksuaalisuus on paljon muuta kuin suoritus sängyssä. Se on myös hellyyttä ja yhdessä oloa ja turvallisuutta arkipäivänä! Siitä hiljalleen lähtee seksuaalisuuskin liikkeelle.
Meillä muuten äijä makaa perse homeessa sohvalla, töllöttää telkkaa ja odottaa aloitetta. Täytyykin seuraavalla muistaa pyydellä anteeksi häiriötä, jos enää tekee mieli. Jos hiljaisellakin tavalla viestittää naiselle:""en taatusti tuollasta lehmää enää halua!"" se sata varmasti menee niin hyvin perille, että seksi loppuu huushollista oitis.

Olisit jättänyt halon hakkuut väliin? Ei kai se itseään sulle tuu tarjoamaan halkovajaan? Ota vaimosi ja pistä vikisemään.

Täytyy osata käyttäytyä riittävän karskisti ja näyttää kuka olikaan se dominoiva osapuoli. Meilläkin yritin ensin tuota kilttiaviomies-feministi-skeidaa ja sain olla ilman vuodenpäivät. Tiskit, pyykit, ruoat, lapset ja sitten olikin käden vuoro. Nyt puhaltavat uudet tuulet.

Yhteistyössä