Perheen isänä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...aina puutteessa !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lapset on tärkeimmät ja pysyvät, miehet pettävät ja vaihtuvat. Alussa aina aktiivista, mutta sitten se hiipuu kuitenkin...¨
Kunpa mieskin muistaisi vastuunsa perustamastaan perheestä eikä tärkeimpänä ajattelisi sitä alapäätään. Ehkä sitten nainenkin olisi tyytyväinen ja aktiivisempi.

Jos olen 20 vuotta sanonut itselleni että minulla ei ole oikeutta vaatia 100% seksiä kun valitsin 50% vaimon ,... Niinkuin hänen sanoin ""jos toinen ei halua panostaa seksiin enempää ... That's it ... ja se siitä! Uskottava se on , ""mun ei ole tarkoitettu lukea kirjasta sivuja 200-300,.... Minähän olen jo naimisissa..."" VITTU ! Kyllä elämä on ... täynnä kaurapuuroa!

Kirjoitus ettei mies tykkää jos nainen on aina halukas,valaisi paljon.En ole montaa kertaa kiinnostunut vakavasti kenestäkään ja olen suurimman osan ajastani ollut sinkku.Seurustelin aikanaan vajaa 6kk miehen kanssa jota kohtaan tunsin suurta intohimoa ja kiihkoa.Ei tarvinnut kuin ajatella häntä,niin rupesi haluttamaan ja pikkarit kostuivat jo pelkästä ajatuksesta.Opiskelin vielä tuolloin eri paikkakunnalla joten näimme vain vkonloppuisin.Järkytyksekseni mies alkoikin torjua minut ja kerran humalapäissään manasi että helvettiäkö olet aina valmis ja kostea.Ei häntä kiinnosta jos nainen on heti valmis.Tuntui todella pahalta kun seksiä oli ehkä 2 krt kuussa ja kuitenkin hän oli erittäin mustasukkainen minusta.Eron jälkeen selvisi että mies on pettänyt useasti ja naisten kanssa,jotka jakaa kaikille.Onneksi pääsin paskasta pois.

Uusi pula-ajan ongelmako...Miksi puutteessa olemisesta keskustelette vain täälä? Eikö olis hyvä istua saman pöydän ääreen puolison kanssa ja sanoa ääneen:HALUAN SEKSIÄ...tms. että saisitte asian toisellekin tiedoksi. Monesti rehellisyys kantaa hedelmää ja asiat voivat ehkä muuttua,mutta siihen tarvitaan molempia osapuolia. Mielestäni se on oma syy,jos ei pysty puolisonsa kanssa asiasta keskustelemaan,silloin saattaa jäädäkin ilman seksiä. JA,hei,ei lasten syyksi asiaa kannata laittaa,hommatkaa lapsille hoitaja/hoitopaikka,huone hotellista,tms että saatte kahden keskistä aikaa,ehkä silloin mieskin voi saada,ettei puutteessa tarvi kärsiä!

Omaa avioliittoani muistellen niin miehen halujen mukaan aina mentiin. Nuorempana pani itsensä tyytyväiseksi (pikaisesti) ja minä jäin ilman. Olin nuori ja kokematon seurustelumme alkaessa ja ihan oikeesti luulin kauan että minussa oli jotain vikaa kun en minuuttiseksissä onnistunut laukeamaan.

Kotityöt ja lastenhoito oli aina minun hommaani, miehen ei tarvinnut osallistua. Joskus kun lapset olivat pieniä ja yöunet kortilla saattoi yöllä tulla usein herätys kun miestä panetti änkyräkännissä. Siinä sitä sitten jyystettiin tuntikausia kun ei humalaiselta oikein homma luistanut. Ja sehän oli tietysti seksittömän vaimon vika.
Aamulla minulla aikainen herätys pienten lasten kanssa, mies nukkui niin kauan kuin huvitti.

Hellyys, suudelmat, halailu ym. oli julistettu pannaan miehen puolelta, niitä oli turha toivoa.
Jos joskus yritin tehdä aloitetta niin pakit tuli lähes aina.

Lopuksi selvisi että mies oli paneskellut aika ahkerasti ympäriinsä.

Olisin ilolla ""antanut"" vaikka joka päivä jos avioliittoomme olisi kuulunut rakkaus ja hellyys, toisen huomioon ottaminen, uskollisuus.

Parisuhteessa nainen usein odottaa että mies näyttäisi rakkauttaan romanttisin elkein, ostaisi kukkia, suklaata ja ratsastaisi prinssinä valkoisella hepalla auringonlaskuun! Ei miehet ole naisia, heillä ei ole aavistustakaan mitä naiset todella haluavat, varsinkaan kun naisten mielihalut pomppivat laidasta laitaan! Turha on mielestäni esim. kotiäitien narina siitä kuinka raskasta arki on, eikö miehellä ole raskasta elättäjänä? Pyöriikö parisuhde vain ja ainoastaan naisten ehdoilla? Ja jos arki rasittaa, onko pakko tehdä niitä lapsia monta perä jälkeen? Nainenhan niitä yleensä haluaa enkä usko että mies vastustaa jos nainen sanoisi ettei juuri nyt halua toista vauvaa, että odotellaan ja hoidetaan välillä parisuhdettakin.

Kun nainen päsee totaaliseksi pomottajaksi parisuhteessa, mies ei ole enää mitään. Mihin nainen siis tarvitseen sen jälkeen miestä? Seksistäkin on tullut armonpala. Sitä mies saa jos on ollut kiltti, ikäänkuin hän olisi naisen lapsi. Rangaistaan tai palkitaan. Sairasta.

Naisena en ymmärrä seksin panttaamista jos haluaa jatkaa parisuhdetta. Toinen asia on jos ei yksinkertaisesti rakasta ja halua enää, silloinhan voi puhaltaa pelin poikki? Vai onko silloin nainen yhtä-äkkiä riippuvainen miehestä, kenties elättäjänä? Naisilla se valta on, käyttäkäämme sitä oikein.

Donna hyvä , lapsia maailmaan saattanut vaimo ei odota miestä prinssinä valkoisella ratsulla vaan ihan apua arkeen ja ymmärrystä väsymykseen.

Miehiä pitäisi ehkä kouluttaa ja opettaa tulevaan paremmin , Jos suhdetta ja perhettä haluaa tai pysyvämpää parisuhdetta ei ole helppoa ja täytyy kestää ja sietää erilaisia tunnetiloja siipaltaan. Tämä on faktaa.

Moni mies mielellään haluaa pomottajan alaisuuteen , koska ovat niin laiskoja ja mukavuudenhaluisia. Mutta silloin ei tarvitse valittaa seksin puutteesta. Minä vihaan nykyään koko parisuhdetta . Se omasta mielestäni pilaa niin miehen että naisenkin elämän. Niin harva suhde on oikeasti harmooninen että kestää joka elämänvaiheen ja jatkuu hyvänä mummi ja ukki ikään asti.

Minulla on myös omakohtainen kokemus moisesta. Monivuotisessa suhteessamme tuli yht´äkkiä vaihe, jolloin mies ryhtyi totaalikieltäytyjäksi. Olin ymmällä, kaiken piti olla sellaista kuin kuvittelin miesten puheista ja kirjoituksista heidän toiveensa yleispätevästi olevan. Olen aina ollut eroottinen ja seksi on elämäni suuri nautinto. Lukuisten vääntöjen, itkujen ja keskustelujen jälkeen mies kerran suutuspäissään laukaisi, että pelkää olevansa kyvytön tyydyttämään minut ja että minun pitäisi etsiä joku pätevämpi panomies. Herrajumala! Mitään sellaista viestiä en ole koskaan antanut enkä koskaan väittänyt jääneeni jotain paitsi. Voitte uskoa, että tilanne on todella hämmentävä. Vastatkaa hyvät miehet rehellisesti, onko asia oikeasti näin.

<<Moni mies mielellään haluaa pomottajan alaisuuteen , koska ovat niin laiskoja ja mukavuudenhaluisia.

Näin on. Eli se kaiki vastuu kodista jää naiselle - äidille - vaimolle.

Miehisyys on todellakin hukassa tämän päivän toiselta sukupuolelta. Ollaan joko pehmoja lässyköitä, tai jotain ylimachoja sikaäijiä. Ja kaikki noita mukavuudenhaluisia = halutaan täysihoitola.

Kuka nainen oikeasti jaksaa tuollaista? Mies todellakin on kuin se yksi lapsi. Ei sellaista halua - kyllä siinä oma naiseus ja eroottisuus todellakin hukkuu. Kun tarvitsisi miehen ja kumppanin.

Miehen ""rooli"" häviää jonnekin. Eivät sopeudu mahcon eivätkä pehmon rooliin mutta eivät kehitä omaakaan .

Missä piilottelee normaalin perheenisän normaali osa ?

Olkaa naiset realisitisia . Älkää odottako ihmeitä ja kuvitelmia.

Mies , haluaa teistä ainoastaan seksiä, miksi kuvittelisitte yhtään enempää, eli lapsia. Olkaa ihmeessä itsenne vuoksi realistisia ja unohtakaa lapset .

Mies haluaa naisesta ainoastaan seksiä . Mikä ihme vielä nykyaikana saa naisen harhakuvitelmiin......Herätkää todellisuuteen ja eläkää realismissa.

Lasten teko täytyisi lailla määrätä vain tietyn marginaaliyhmän toteutettavaksi, silloin säästyttäisiin miesten vikinältä seksin suhteen.

Olen lopen kyllästynyt oman miehenikin jatkuvaan onnettomaan seksin ruinaamiseen. On kuin jokin kehittymätön pikkupoika ja vailla mitään tietoa naisen maailmasta.

Minun mielestäni ainakin oma suhteeni on loppumetreillä enkä sure asiaa hetkeäkään. Kun saa todeta että oma mies on seksin saralla niinkin alkumetreillä että ainut kiihoituksen syy on ulkoinen olemus ja isot rynttäät ei enää tässä iässä edes halua lähteä kilpaan.

Surullista siis miehen näkökulmasta on ehkä se että banaaliudestaan huolimatta uskollinen parisuhde ja siihen täysillä heittäytyminen järisyttää miehen vapaan illuusion maailmaa. Miehen ei ikinä kuuna kullan valkeana pitäisi lähteä lapsiakin aikaan saavaan parisuhteeseen selvittämättä tilaa itselleen.

Nykyään kun naisen ihannerooli on näinkin muuttunut , kotiäidistä työäidiksi, täytyy myös miehen roolitusta tarkastella.

Oma mielipiteeni on tänä päivänä : Ota itsesi huomioon ja elä juuri niin kuin itse haluat, olet sitten mies tai nainen.

Minäkin olen ajatellut tuota parisuhdetta ja tullut siihen tulokseen, että romantiikan kannalta ikinä ei pitäisi päätyä ""sukkapyykkivaiheeseen"" eikä välttämättä edes asua saman katon alla miehen kanssa. Pieni välimatka pitää suhteen kunnossa samoin kuin vapaaehtoisuus - se pistää molemmat yrittämään pikkuisen enemmän.

Eri asia on sitten ne miehet, joiden kanssa lapset tehdään ja kasvatetaan pärjäämään omillaan. Siinä painottuvat tietyt ominaisuudet, joita ei läheskään aina pysty yhdistämään romanssiin ja kukoistavaan seksielämään.

Minä olen jo oppinut olemaan kyselemättä halukkuudesta. Kannan naisen sänkyyn ja saan hänet halukkaaksi. Aina hänen hartiat ovat jumissa ja jaloista löytyy mukavia pisteitä. Sitten siirryn asiaan, ei siitä pakoon enää pääse:)

Naisen rasitteet ja halukkuus ? Täällä puhutaan lähes kristillisestä tasajaosta perinteisissä naisten askareissa, tai toisaalta lähes yltiö romanttisista miehen vikittely yrityksistä. Minusta kumpikaan ei ole 100% rehellinen lähtökohta halukkaaseen seksiin. Niin ikävä totuus kun se onkin , 20 vuotta sama ""poikaystävä"" ei kiihota enää... seksi muuttuu kotityöksi... miehelle jää myös fysiologinen syy (paine+ärtymys) haluamiseen... naiselle ei ... nainen ""kostuu"" paljon paremmin kun mies on perheroolirasitteeton ja sopivan tuntematon... Naisen pitää tunnustaa että pillu on perheitä koossa pitävä tai rikkova elementti , josta vastuu on naisella. Ikävää parisuhdetta kaikille...

Tuhansia kertoja täällä on valitettu miksi seksi on aina samanlaista. Olisiko siinä jotakin perää? Keittiön lattia on hyvä paikka yllättää, vessassa on vesikin lähellä; pytty on optimaalisen korkea, mutta vaatii pehmeän maton polvien alle:)

Sitten voi yllättää hieromalla ja vaatimatta seksiä.

Jos nainen on haluton, niin hänellä on toinen, tai elämä on hänen omasta tai yhteisestä syystä urautunut. En ole nainen, mutta myös taustalla voi olla kivulias yhdyntä, jossa on edetty liian nopeasti. Ja jos nainen ei pidä lemmikeistä, niin tuskin hän kaniakaan huolisi:) vai oletteko nähneet koskaan kania hommissa? Trrrrrr ja se oli siinä:)

Kuinka huono mies on hyvä perheenisä , joka ei saa 40-kymppistä vaimoaan haluamaan ja olemaan kiinnostunut seksistä. Heittäkää prosenttilukuja, mikä on hylkäämisraja prosentteina?

Kun ensin kaikkesi yrität, ja sitten tunnet, että sinua laiminlyödään, niin laita ero vireille, silloin näet miten sinuun suhtaudutaan. Jos vaimosi hyväksyy eron siltä istumalta, niin asia on kai selvä.

<<<Naisen rasitteet ja halukkuus ? Täällä puhutaan lähes kristillisestä tasajaosta perinteisissä naisten askareissa, tai toisaalta lähes yltiö romanttisista miehen vikittely yrityksistä. Minusta kumpikaan ei ole 100% rehellinen lähtökohta halukkaaseen seksiin. Niin ikävä totuus kun se onkin , 20 vuotta sama ""poikaystävä"" ei kiihota enää... seksi muuttuu kotityöksi... miehelle jää myös fysiologinen syy (paine+ärtymys) haluamiseen... naiselle ei ... nainen ""kostuu"" paljon paremmin kun mies on perheroolirasitteeton ja sopivan tuntematon... Naisen pitää tunnustaa että pillu on perheitä koossa pitävä tai rikkova elementti , josta vastuu on naisella. Ikävää parisuhdetta kaikille...

Jos se on noin vain NAISILLE niin eikö se kerro hemmetinmoisesta epätasa-asvosta perheen työnjaossa? Jos tuo olisi IHMISILLE tyypillistä, niin samahan tapahtuisi miehellekin? Ja silloin on syytä erota. Jos kumpaakaan ei 20-vuoden jälkeen toinen tippaakaan kiihota - eikä mies tässä tilanteessa tältä naiselta seksiä kirnuaisi.

Joten... vika on kyllä kylllä ... miehessäkin. Muuta tyyliä. Koko elämän suhteen - miten suhtaudut vaimoosi, NAISEESI, ... onko hän sinulle nainen enää? Eroottisen halusi kohde? Ilmeisestikään hän ei niin tunne, kun et häntä saa viritettyä seksiin ja erotiikkaan.

Ja toiseksi, sinun pitäisi puhua HÄNEN kanssaan täst - tämä Ellit palsta ei taida juuri auttaa?

Itse asiassa luin juuri yhden seksitutkimuksen (sorry en muista tarkemmin), jossa sanottiin naisen seksuaalisuuden olevan huipussaan 36-38 -vuotiaana. Odotan innolla jo tuota ikää, vaikka siihen aikaa vielä lähes kymmenen vuotta onkin...

Miksi kirjoitan parisuhdepalstalle melkein keskellä yötä? No kun mies kuorsaa jo petissä eikä taaskaan tapahtunut mitään sellasta.

Oon siis nainen, yli 40 vee ja nykyään aina puutteessa. Miehen kanssa oon ollu 15v ja vain alussa seksi toimi. Sitä kesti ehkä vuoden päivät ja heti kun oli muutettu yhteen niin mies alko pihtaamaan. En alussa ollu tajunnu miten vähällä seksillä mun mies tulee toimeen. Olin itse niin rakastunu ja halukas että tein huomaamattani aina aloitteet.

Edellisestä kerrasta nyt yli 2kk ja olen todella todella turhautunut. Tästä on meillä puhuttu tuhannet kerrat eikä mikään auta. Nyt en enää jaksa edes puhua. SEn takii oon täällä.

Kaikki menee miehen mielen mukaan eikä hänellä ole suinkaan mitään velvollisuuksia hoitaa meidän suhdetta. Ennen jaksoin vielä halata ja pitää hyvänä ihan ilman mitään seksivaatimuksia, mutta nyt en enää jaksa helliäkään. Arvatkaapas helliikö mieheni mua? Ei minkäänlaista kosketusta yli 2 kuukauteen!!!!

Luin tään koko ketjun. Miehet, uskokaa nyt että jotkut miehet on tosi pihtareita. Ja naiset, ei kaikki naiset oo rättiväsyneitä ja haluttomia edes pikkulapsia hoitaessaan.

Sitä vielä kun joku kirjoitti että avioliitto on instituutiona kallis naisille. Musta tuntuu et mun mies haluu olla tälläsessä seksittömässä liitossa mun kanssa sen takii, et se voi todistella itselleen ja muille, et se on oikeesti normaali viriili heteromies. Kukaan ulkopuolinen ei arvaa millasta meillä on. En oo kertonu edes omille kavereilleni.

Yhteistyössä