Perheen isänä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...aina puutteessa !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt taas jaksaa ahertaa opiskelun parissa, mies kävi juuri lounastunnilla antamassa kunnon ""kyydit"". Illalla voimme nauttia jälleen toisistamme kun olemme saaneet lapsemme nukkumaan, kyllä elämä on ihanaa. Nauttikaa parisuhteissanne toisistanne, niin lapsennekin ajsavta paremmin! ;)

Sinulle alkuperäinen. Etsi salarakas!!! Ilman muuta. Ja ei ole todellakaan sinun syy kun on pakko pettää! Seksi kuuluu elämän perustarpeisiin niinkuin syöminen jne......Elä ja nauti ja anna eukkos pihdata rauhassa! Menee hyvä seksikäs mies hukkaan pihtarin kanssa! Olen nainen 43-v.ja rakastan seksiä!

19-v tyttönen, sinä et voi tietää, millainen on nainen 38-vuotiaana, mutta me tiedetään millainen on tyttönen 19-vuotiaana. Itse en haluaisi missään nimessä olla nuorempi. Joten odottele ihan rauhassa...

Voi hyvänen aika alkuperäinen. Sanot että et ole nähnyt ikinä pihtarimiestä, mutta sanopa rehellisesti että jos vaimo vonkuisi teillä seksiä joka päivä ja sinulle sopisi vain kerran viikkoon, niin tunnustaisitko kaveripiirillesi, että taas tuo vaimon perkele halusi seksiä, mutta mulla särki päätä? Että eikö sillä akalla mene jakeluun, että en minä aina jaksa seksistä innostua.

Tuskin sanoisit ja tuskin sanoo kukaan pihtarimies, joita aivan hyvin voi olla sinunkin lähipiirissäsi. Sinä et vain tiedä siitä, ellet ole kavereidesi makuuhuoneissa seuraamassa tilannetta.

19v HAH,Hah...tyttönen..nimenomaan..
Kotiosi kasvamaan ja kehittymään pienokainen..Kun naiset huom.NAISET täällä puhuvat.Tietääkös äitisi missä taas seikkailet..Onko lupa olla koneella..

Lämmin halaus sinulle Parhaassa iässä myös.Me olemme aivan loistavia...Onnea me!

Olipa kiva lukea..
Meillä oli molempia tyydyttävä seksi elämä ennen lapsia.
Nyt kun kaksi taaperoa on tullut on yhteys ns. katkennut.
Yksi on kamala kiire aina viikolla ym, arkirutiinit jotka yleensä
naisena hoidan yksin kun mies makaa sohvalla ja katsoo
tv(varmaan miesten yksin oikeus)Puhuttu on!!!Paljon!
Toinen merkittävä asia on, etten enää koskaan saa mitään
kun olisi aika. Nopeaa on touhu, saman tien loppu kun on
alkanu ja kauhea ähinä ja suomalainen kuorsaus päälle,
olipa kivaa..
En viitsi edes alkaa kun jo tietää loppu tuloksen!

täällä kuule on kunnollinen nainen, joka erosi, kun miehen mielestä seksiä piti olla liian usein, ja vaimoakin piti huomioida, eikä vaan kavereita ja harrastuksia.
kun sairastuin ja jouduin ottamaan kalliita hoitoja, vanhempani kustansivat ne, kun mieheni ei hennonnut rahoistaan luopua. samalla viikolla pisti harrastuksiinsa 2-3 kertaa hoitojeni hinnan.

Pihtari mieskö ei paljastuisi... Jos mies ei voi tunnustaa olevansa pihtari, niin naisenhan on maineensa nimissä oltava pihtari... Nämä on ikivanhoja TOTUUKSIA... Liitto kaikkineen on naiselle joku oppiarvo , joka tarvitaan ollakseen täysivaltainen kansalainen.

Sinä alkuperäinen olet jäänyt kivikaudelle ja siitä teidän ongelmanne johtuvat. Nykynainen saa olla halukas eikä tarvitse olla häveliäs suojellakseen mainettaan. Josko sinäkin vaadit vaimoltasi häveliäisyyttä ja sitten vingut kun et saa seksiä aina kuin sinua huvittaa.

Ettei vain olisi niin, että sinä olet juuri tällainen perussuomalainen juntti, joka ei kestäisi päivääkään oikeasti halukkaan naisen kanssa, vaan muuttuisit viikossa pihtarimieheksi. Moni suomalainen mies kun on siitä ihmeellinen otus, että jos ei saa saalistaa ja vongata pillua, vaan sitä tulee ihan ilman pyytelyjä, niin sitähän ei mies sitten kestäkään ja halut katoavat. Alkaa löytyä syitä, miksi ei tänäänkään rakastella.

Voi ei, kun vit...nämä naisten pihtausjutut. Monella naisella tuntuu olevan aivan loistava, mahtava, kunnollinen, unelma mies kotona, mutta seksi ei maita. Seksi on elämän suola ja sokeri, voimavara arkeen. Elämäntilanteesta riippumatta voi ja pystyy seksiä harrastamaan, jos tahtoa riittää. Se on vain järjestelykysymys. Mielestäni seksi kuluu kahden ihmisen liittoon. Se on rakkaan puolison ja elämän kumppanin parasta huomioimista, mitä suurimmassa määrin. Nykyinen elämän tilanteeni on sellainen, etten mieheltäni saa tarpeeksi seksiä ja joudun elämään puutteessa. Joten niin hyvin ymmärrän näiden miesten tuntoja. Voihan sitä nainen välillä antaa, vaikka itseään ei huvittaisi..edes toisen mieliksi.

Samaa mieltä antamisen ilosta..kuin jouluna konsanaan ;)

Mutta,mutta..Mitäs sanotte tästä:Olen todella seksuaalinen ja miesystäväni mielestä ns.loistopakkaus..Kaikki kunnossa..
Seksielämämme on todella ;);) .....

Minua itseäni häiritsee, kun ysäväni ""hakee""jatkuvasti jonkinsortin kontakteja netin kautta..Miksi minä en sittenkään riitä hänelle..Seksin puolella hän saa todellakin kaiken haluamansa,kaiken mitä mies ikinä voi haluta..(taivas siis hänelle,kuin myös minulle)

Olen alkanut tuntea itseni tyhmäksi kanaksi..eikö meillä ole todellakaan puhuttavaa toisillemme,kun ""jutulla""pitää käydä netissä..Vai onko hän niin narsistinen luonne,että tarvitsee ympärilleen ""lauman""kotkottajia..

Täällä monet miehet puhuvat seksin puutteesta..Meillä ei puute sanaa tunneta..Kysyisinkin, että mikä voi miesystävällini sitten mättää??Mitä hän hakee?Mitä tarvitsee vielä?
Täällä netissä moni mies hakisi minulle kuun taivaalta ja kotonansa mieheni menee nettiin ""keskustelemaan""

välillä tuntuu elämän kuviot niin merkillisiltä ettei voi kuin nauraa Hah,Hah..
vaikka tosiasiassa pieni sieluni taitaakin itkeä..

Voihan olla,että menettäessään minut hän havahtuu todellisuuteen...Ja silloin on jo myöhäistä..minä olen pois..mutta netti jää, voiko sen kanssa rakastella..?

Apua, apua ja apua. Seksi ja seksi aina ja jatkuvasti ongelman aiheuttajana.
Pienten lasten äidillä ei ole helppoa ja kukaan toinen ei voi mennä selittelemään ja neuvomaan/ arvostelemaan jos äidillä ei voimavarat ja halut riitä seksiin.
Pikapanot kiireellä lastenhoidon keskellä jotta mies saa tarpeensa tyydytettyä ( ja nainen useinkaan silloin ei ) ovat jotenkin naista alentavia , valitettavasti.

Mies käy vähän kourimassa kun nainen lajittelee pyykkejä , tyydyttää itsensä ja häviää takaisin Omiin juttuihinsa ja nainen kirehtii alapesun kanssa jotta pääsee taas kotihommiin käsiksi . Voi niin tuttua ja näin jälkeenpäinkin muistellen vihaksi pistävää. Itselle ei siitä jäänyt mitään muuta käteen kuin käytetty olo.

No älähän sinä nyt taas selittele, millaisia kaikki maailman naiset ovat. Että pitää olla hellyyttä, yhdessä oloa sun muuta... Meillä oli takuuvarmasti kaikkea tuota, silti eukko sitten loppupeleissä heitti menovaihteen päälle. Mieti siinä nyt sitten miten olisi pitänyt toimia! Ei naiset ole Venuksesta, ne on perseestä...

Tutulta kuulostaa. Itselläni on lähes täydellinen mies, joka tekee kaikkea mitä vaan ikinä voi odottaa tai olla odottamatta, mutta silti en jaksa innostua seksistä niin usein kuin ""pitäisi"". Se ei vaan kertakaikkiaan suju, jos tuntuu, että energia ei riitä. (Pieni nais-ihminen ei ole ehkä yhtä kova poika kestämään kuin miehinen uros).

No, tilanteen ainakin hetkellisesti laukaisi se, että mies oli liimannut makuuhuoneen oveen keltaisen lapun, jossa luki ""Oven takana odottaa vähän käytetty kulli. Saa katsoa ja myös koskea""
Eihän siinä voinut muuta kuin avata oven.

Samoin hän aikanaan sanoi, että ""ilmoita sitten, kun taas kiinnostaa, niin voin sitten pyyhkästä hämähäkinseitit kalustosta"".

Ei siihen sen kummempaa tarvi. Kaikki normaalirutiineista poikkeava piristää. Ei todellakaan mikään kodinhoitohuoneen takaapäinpano samalla kun vaimo silittää lasten vaatteita.

Vai kivikaudelta... =) Karskisti sanoen puolisoiden tulisi olla ""vaikka huorana"" toisilleen , matkan varrella... Jos liitto(rakkaus) pysyy , se on kunniallista ja järkevää , muuta ei kannata miettiä. Yksin voi sitten hakea kirkollisvaali ehdokkuutta, =) , elämä on työtä ja seksiä, seksiä ja työtä... (kirjoittaja on nousu kiidossa ... repliikkien brutaali laatu voi vaihdella, anteexi kaikille , tasa-arvoisesti)

Kun näitä lukee, tulee pakostakin siihen johtopäätökseen, että PARISUHDE ei ole kenellekään se tärkein asia elämässä. Miehen ja naisen välinen suhde. Ei teille miehillle eikä meille naisillekaan. Jotkut sitä kutsuu rakkaudeksi; toiset parisuhteeksi; joillakin on vakipano.

Joku muu on tärkeintä. Lapset: äitiys ja isyys. Työ. Kaverit. Kodin kunnossa ja siistinä pitäminen. Omat harrastukset.

Vasta näiden jälkeen, jos jaksetaan ja muistetaan, tulee se miehen ja naisen välinen suhde.

Kuitenkin suurin osa meistä näyttää kaipaavan juuri sitä. Miksi sitten emme ymmärrä ja halua panostaa siihen? Että se olisi se, mitä vaalitaan, mihin panostetaan, mihin laitetaan aikaa ja viitseliäisyyttä. Ykkönen.

Oon 3 pienen lapsen kotiäiti ja iltaisin väsymys on kova. Silti joka toinen ilta haluan miestäni erittäin kovin. Ja useasti saankin juuri silloin kun haluan. Meillä seksi elämä on vieläkin loistavaa. Välillä vedetään nopeat pikapanot että saadaan kumpikin suurin tyydytys täytettyä ja äkkiä unille. Mutta on sitten tosi väsyneinä iltoina ihan kunnon pitkiäkin rakasteluja! Piristää kummasti se kun illalla pyykkiä laittaessa mies tulee suutelemaan kaulaa ja ottaa jenkkakahvoista kiinni ja tarjoutuu auttamaan pyykkien laitossa ja sen jälkeen pikaset pesukoneen päällä. Mies on laittanut lapsille teletapit telkkariin ja näin heistäkään ei ole silloin häiriötä. Muutenkin mies osalistuu kotihommiin ja lasten hoitoon ihan oma-aloitteisesti. Aamuisin antaa minun nukkua puoli tuntia pitempään, tekee lapsille aamupalat, lähtee töihin, kun 17.00 tulee, on taas heti kiinni tiskikoneen tyhjennyksessä ja vaipan vaihdossa ym. Minä olen yksin 3 pienen kanssa 9 tuntia päivässä ja hommaa riittää. Silti en seksistä tingi enkä luovu!! IKINÄ!

Miksi sitten pitäisi pihtaa? Säästääkö naiset pillunsa johonkin parempaan. Aina löytyy aikaa JOS vaan haluaa. Se on sitten ihan eri asia jo EI haluaa antaa. Älä siten selitä ettei jaksa tai on niin paljon tekemistä. Olkoon vaikka pikapano, sekin on ihanaa, molemmille. Voi jopa sitten nainen tehdä asiat toisinpäin, eli kun panettaa niin rohkeasti vaan miehen kimppuun ja sen kun käytätä hänet. Ikävä kyllä se tapahtuu noin päin. Vai mitä? Ja sitten ihmetellään että ei jaksa, ei huvita, löydetään vaikka minkälaisia tekosyyitä ettei tarvitsee nussia, jos ei muuta niin on päänsärkyä…voi naiset sentään, kattokaa joskus itteesi peiliin ja mieti miksi sitten miehet lähtevät vieraisiin!!

Yhteistyössä