Samaa mieltä antamisen ilosta..kuin jouluna konsanaan
Mutta,mutta..Mitäs sanotte tästä:Olen todella seksuaalinen ja miesystäväni mielestä ns.loistopakkaus..Kaikki kunnossa..
Seksielämämme on todella

.....
Minua itseäni häiritsee, kun ysäväni ""hakee""jatkuvasti jonkinsortin kontakteja netin kautta..Miksi minä en sittenkään riitä hänelle..Seksin puolella hän saa todellakin kaiken haluamansa,kaiken mitä mies ikinä voi haluta..(taivas siis hänelle,kuin myös minulle)
Olen alkanut tuntea itseni tyhmäksi kanaksi..eikö meillä ole todellakaan puhuttavaa toisillemme,kun ""jutulla""pitää käydä netissä..Vai onko hän niin narsistinen luonne,että tarvitsee ympärilleen ""lauman""kotkottajia..
Täällä monet miehet puhuvat seksin puutteesta..Meillä ei puute sanaa tunneta..Kysyisinkin, että mikä voi miesystävällini sitten mättää??Mitä hän hakee?Mitä tarvitsee vielä?
Täällä netissä moni mies hakisi minulle kuun taivaalta ja kotonansa mieheni menee nettiin ""keskustelemaan""
välillä tuntuu elämän kuviot niin merkillisiltä ettei voi kuin nauraa Hah,Hah..
vaikka tosiasiassa pieni sieluni taitaakin itkeä..
Voihan olla,että menettäessään minut hän havahtuu todellisuuteen...Ja silloin on jo myöhäistä..minä olen pois..mutta netti jää, voiko sen kanssa rakastella..?