Perheen isänä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...aina puutteessa !
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On minullakin ""kunnollinen"" mies .. mutta jos sillä liikkuisi päässä tuollaisia ajatuksia ja mielipiteitä kuin nimimerkillä AP.... En minäkään antaisi. Sinä halvennat vaimoasi ihan olan takaa.. huh huh. Oletko ajatellut että ehkä vaimosi haluttomuus voi johtua myös sinusta??!!!!

Keskustelisit vaimosi kanssa asiasta.. eikö ihmiset nykyään enää puhu keskenään? Haukutaan sitten mielummin selän takana.. Raukkamaista!!

Huh, MINÄ EN HALVENNA vaimoani! Mutta kun meitä on rinnakkain 3 miestä joiden kunnollisuus ja maine on mun eduksi 100-0 , ja ne vaimot on siskoksia... Niin minä , vittu , kokkaan sunnuntaina taas ja olen ilman seksiä. Toiset kännää ja rouvat juoksee perässä pillulla houkutellen... Antex karkeat ilmaisut... Tätä on elämä suomalaismetsissä.

Ap, kyllä halvennat ja rankasti. Suorastaan tunnut vihaavan. Ok, ehkä sinulla on syytä siihen, mutta olen samaa mieltä, että ajatuksesti takuulla paistavat sinusta läpi. Vaimollesikin.

Mikäään ei ole seksuaalesti latistavampaa kuin ... miehen vittuuntunut pärstä, kiukku, syyttely, valitus, .... tappaa halut 110%.sesti. Ei voi mitään. Naisena tarvitsen eroottisen virityksen JOSTAKIN jotta kiihotun ja haluan seksiä. Joskus se tulee miehestä (siitä joka on siinä vastapäätä ja haluaa myös), joskus mielikuvituksesta, joskus muuten ympäristöstä (kuvat, upea uros, tilanne).

Et taida osata olla eroottinen haluava uros naisellesi? Olet tylsä, vittuuntunut, vomkaava perheenisä.

Yhteistyössä