perheenrikkoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Seurustelin vuoden verran erään herra x:n kanssa. Hän kertoi olevansa sinkku ja lapseton. Hän käy töissä jossa joutuu matkustelemaan ja siis on silloin tällöin tavoittamattomissa. Emme asu yhdessä,vaikka siitäkin on ollut puhetta.
Tässä taustatiedot.

Minä olen raskaana rv15. Käytimme kortsua,mutta sepäs petti.
Viime viikolla satuin väärään paikkaan väärään aikaan. Näin yhdessä leikkipuistossa tämän rakkaan miesystäväni kädet toisen naisen lanteilla ja kaksi pikkupoikaa kiljui "isi isi!!!"
:O

Sittempä asia selvisi,hän on naimisissa ja kahden pienen pojan isä! Mitä helkkaria minä teen?! Häneen en halua olla missään yhteydessä enää, sydämeni on murtunut. Lapsen haluan kuitenkin pitää. Olen miettinyt että pitäisikö minun kertoa asiasta hänen vaimolleen? Toisaalta, miksi särkeä hänenkin sydämensä, en missään tapauksessa halua särkeä heidän lasten perhettä! Ikinä en olisi mieheen vilkaissutkaan jos olisin tiennyt hänen olevan varattu! On niin huono omatunto.
Entäs minun lapseni, haluan toki että hänelläkin on isä, mutta niiden toisten lasten kustannuksellako?
Voi kun tämä olisi paha uni! tai edes provo niinkun joku kuitenkin kohta sanoo, mutta kun ei ole :(

Tosi ikävä tilanne, mutta vauvan saamisesta selviää kyllä yksinkin jos on muita ihmisiä ympärillä, esim. omat vanhemmat. Sinuna kuitenkin kertoisin miehelle lapsesta ja siitä että tiedät nyt perheestä.

No sinä et oo mitään perhettä rikkonu!!

kyllä se niljake sen on ihan ite tehny!!

Lapsellasi toki on oikeus isään. mutta todella ikävää että se on tuollainen.
Voimia vaan :hug:

Vaikea tilanne sinulla.

En tiedä mitä tekisin jos olisin sinun tilanteessasi. Ehkä olisin itse niin vihainen miehen petoksesta, että kertoisin vaimolle, mutta särkeä toisenkin perhe sillä eihän olisi mitään takuita että mies tulisi minun luo vaimon saatua tietää. Ehkä koettaisin unohtaa miehen ja keskittyä antamaan lapselle parhaan mahdollisen elämän. Miehelle tekisin selväksi etten tuollaista pettämistä hyväksy..

Kauhea tilanne.. Voimia..

Voi sinua... olen pahoillani. Erittäin ikävää. En oikein osaa neuvoa. Mutta keskity nyt täysillä tulevaan vauvaan, se on kuitenkin tärkeintä ja ihana asia. Itse kyllä varmasti kertoisin miehen vaimolle. Jos itse olisin tuo vaimo, haluaisin kyllä tietää!! Mies on se perheenrikkoja. Et sinä.
Voimia sinulle! Saat kaiken sympatiani! Kirjoittelehan miten asia edistyy.

Tuota... jos te olitte puhuneet yhteenmuutostakin, niin etkö sie koskaan tavannut tämän miehen sukulaisia? Vanhempia, sisaruksia? Kai jokaisella ainakin jotain sukua on, tai ainakin joitain ystäviä.
Minusta olisi perin outoa, että en olisi koskaan tavannut ketään miehen sukulaista tai hyvää ystävää, jos olisin muuttamassa hänen kanssaan yhteen.

Nin, ja anteeksi... mie en siis tarkoita pahalla. Alkoi vaan ihmetyttämään. Mutta jaksamista sinulle. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Tuota... jos te olitte puhuneet yhteenmuutostakin, niin etkö sie koskaan tavannut tämän miehen sukulaisia? Vanhempia, sisaruksia? Kai jokaisella ainakin jotain sukua on, tai ainakin joitain ystäviä.
Minusta olisi perin outoa, että en olisi koskaan tavannut ketään miehen sukulaista tai hyvää ystävää, jos olisin muuttamassa hänen kanssaan yhteen.

mies puhui kylä että minun pitäisi tavata häne äitinsä.minun perheeni mies jo tapasikin. hän kertoi perheensä asuvan toisella puolen suomea josta on itse kotoisin.
kyllä nyt on alkanut ihmetyttämään monikin juttu,mitä en tullut aiemmin ajatelleeksi.olin vissiin niin rakkauden sokaisema :(

Minusta sinun on nyt selvitettävä omat tunteesi ja tehtävä päätöksiä. Haluatko pitää raskauden omana tietonasi, nyt ja aina. Haluatko kantaa vastuun täysin itse. Tahdotko, ettei lapsesi saa tietää oikeaa isäänsä ja miten se häneen vaikuttaa... Kysymyksiä on paljon.

Jos minun puolisoni olisi minua pettänyt, haluaisin sen varmasti tietää. Minun moraalini sanoo, että sekä lapsen isälle ja hänen puolisolleen on asiasta kerrottava. Mutta tämä vain minun mielipide.

voi ei...miten tuollaisia ihmisiä aina vaan on..iso :hug: sulle ja mieti nyt tarkkaan...toisaalta jos olisin itse sen miehen vaimo niin todellakin haluaisin tietää tilanteesta.Paha mennä sanomaan,mitään suhdetta eikä liittoa kuitenkaan saisi perustaa valheelle :attn:

Veikkaanpas ettei se nainen edes uskoisi sua ,ainakaan heti.

Voimia lähetän , me täällä palstalla ainakin tuetaan sua B)

Ensinnäkään sinun ei tarvitse hetkeään ajatella, että olisit "perheenrikkoja" tms. Ethän todellakaan tiennyt mistä oli kyse. Ja varmaan sitä kovasti ihastuneena/rakastuneena ei ihan kaikkea osaa ajatella järkevästi ja uskoo jälkikäteen ajateltuna hölmöjäkin juttuja tunteidensa kohteelta.

Tilanteesi on kyllä tosi kimurantti. Itse en varmasti haluaisi kyseisen miehen kanssa olla enää missään tekemisissä. En voisi luottaa ja mielestäni miehen vaimolla on myös oikeus tietää totuus. Itse ainakin haluaisin tietää.

Minä ehkä sinun tilanteessasi istuisin alas miehen kanssa ja kertoisin mitä olen nähnyt ja vaatisin miestä selittämään. Ja myös vaatisin miestä kertomaan totuuden vaimolle, koska vaimolla pitää olla oikeus valita haluaako hän jatkaa elämäänsä tämmöisen miehen kanssa! Se mitä raskauteen tulee, kannattaa varmaan siitäkin miehelle kertoa, itsehän sinä kuitenkin päätät mitä teet.

Todella inhottava tilanne ja ennen kaikkea inhottava mies!! Tsemppiä ihan hirveästi sulle!! :hug:

Todella vaikeaa, outoa kyllä seurustella vuosi, ettei ole yhtään perhettä jne nähnyt, ja kuitenkin suunnitellaan yhteenmuuttoa. No kuitenkin..
Jos pidät lapsen yksin, hiiskumatta miehelle asiasta, mites kun lapsi tulee esim teini-ikään ja alkaa kysellä isästään, kerrotko sitten, ja kun lapsi menee isäänsä etsimään, selviää vaimolle vuosien petos..
Tai kun et miehelle kerro, laitat vain välit poikki, ottaa hän kenties uuden höynäytettävän. Tai vaikka kerrot vain miehelle, hän salaa edelleen vaimoltaan kaksoiselämänsä, ja ottaa uuden, tuskin virheestään oppii, näyttää olevan sen laadun valehtelija.
Jos minun mieheni olis kyseessä, haluaisin tietää, ja kyllä kaulin heiluisi..
Jos otat vaimoon yhteyttä, mieti miten sen teet, ehkä sinä kuitenkin voit olla huomaavainen, ettet vain ryntää lasten vieressä asiaa huutelemaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
voi ei...miten tuollaisia ihmisiä aina vaan on..iso :hug: sulle ja mieti nyt tarkkaan...toisaalta jos olisin itse sen miehen vaimo niin todellakin haluaisin tietää tilanteesta.Paha mennä sanomaan,mitään suhdetta eikä liittoa kuitenkaan saisi perustaa valheelle :attn:

tätä minäkin mietin että tuskin vaimo edes uskoisi etten hänestä tiennyt. varmasti kertoisin heti jos heillä ei olisi lapsia,mutta kun on niin syyllinen olo pienten poikien takia,en halua että minun takiani heidän perhe hajoaa! toisaalta mies saattaa jatkaa tämmöistä,mutta sitten se "ei olisi minun syy,mutta olisi kuitenkin"

en ole kertonut vielä kenellekään,tuntuu että kaikki ajattelevat sitten että tulimpas höynäytettyä ja miten olin niin sokea. niin ajattelen itsekin.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:

Nin, ja anteeksi... mie en siis tarkoita pahalla. Alkoi vaan ihmetyttämään. Mutta jaksamista sinulle. :hug:

Mä kommentoin nyt vaan tähän... Mä olen ton ukkosen kanssa ollu nyt kaks ja puol vuotta enkä ole hänen perhettään koskaan tavannu, eivät ole väleissä :/ Eikä ukkosella juuri ole kavereita/ystäviä... Muutakun nyt nuo työkaverit...

Ohhoh... aika uskomatonta että tuommosta voi oikeasti tapahtua. Kamalaa että olet joutunut mukaan tuommoseen... :(

Miehelle joutunet kertomaan joka tapauksessa, mutta antaisin tämän hoidella itse oma 'perheensä' omantuntonsa mukaan... Saat vaan lokaa niskaasi muuten miehen vaimolta, se kun ei sinun vikasi ole.

Kaikkea hyvää ja jaksamista sinulle!

Ja painukoon hiiteen kaikki lurjukset..

Mä kertoisin miehelle raskaudesta ja vaatisin tätä itse kertomaan totuuden vaimolleen tai sitten mä kertoisin. Isku ei ole niin kova jos mies ei ole loppuun saakka valehtelija...

Mä pohdin myös sitä, että onhan sunkin lapsella oikeus isään! Vaikka olisikin poissa niin silti.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Minusta sinun on nyt selvitettävä omat tunteesi ja tehtävä päätöksiä. Haluatko pitää raskauden omana tietonasi, nyt ja aina. Haluatko kantaa vastuun täysin itse. Tahdotko, ettei lapsesi saa tietää oikeaa isäänsä ja miten se häneen vaikuttaa... Kysymyksiä on paljon.

Jos minun puolisoni olisi minua pettänyt, haluaisin sen varmasti tietää. Minun moraalini sanoo, että sekä lapsen isälle ja hänen puolisolleen on asiasta kerrottava. Mutta tämä vain minun mielipide.

peesi tähän,ja varsinkin kertoisin tälle vaimolle.
Hänellä on oikeus tietää,koska myös häntä on petetty.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-86:
Nyt kun näitä muita vastauksia luen niin kyllä mäkin olen sitä mieltä että miehen vaimolle pitäis kertoa. Ensin puhuisi miehen kanssa ja kuuntelisi selityksen, mitä ei tietenkään tarvitse uskoa.

Samaa mieltä. Todennäköisesti sinua syytetään perheenrikkojaksi joka on vietellyt miehen, mutta sano silti. Tuollainen mies osaa varmasti valehdella vaimolleen vakuuttavasti, onhan hän jo niin tehnytkin. Voimia sinulle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

tätä minäkin mietin että tuskin vaimo edes uskoisi etten hänestä tiennyt. varmasti kertoisin heti jos heillä ei olisi lapsia,mutta kun on niin syyllinen olo pienten poikien takia,en halua että minun takiani heidän perhe hajoaa! toisaalta mies saattaa jatkaa tämmöistä,mutta sitten se "ei olisi minun syy,mutta olisi kuitenkin"

en ole kertonut vielä kenellekään,tuntuu että kaikki ajattelevat sitten että tulimpas höynäytettyä ja miten olin niin sokea. niin ajattelen itsekin.

Jos tuo perhe hajoaa se ei ole sinun vikasi vaan tämän todella itsekään miehen vika!!! On aivan ihailtavaa kuinka ajattelet miehen lapsia, mutta sitltikin haluaisin korostaa vielä sitä, että vaimon kuuluisi saada tietää. Hänhän elää totaalisessa petoksessa ja häntä pidetään ihan pellenä. Kyllä toivottavast aikuiset ihmiset sitten hoitavat tilanteen niin että näillä lapsillakin on hyvä olla.

Minä olen myö sitä mieltä, että puhu ensin miehen kanssa. Hänellä on oikeus (valheista huolimatta ) tietää, että hän on saamassa lapsen. Myös lapsella tulee olla oikus isäänsä (jos isä haluaa olla tekemisissä tämän kanssa ). Vaimolle tilanne pitää myös mielestäni kertoa, kurjaa tietysti kun heillä on nämä kaksi pientä poikaa, mutta nyt on heidän isä mokannut, et sinä.

Yhteistyössä