"Perhekuvauksesta" syntymäpäivälahjaksi (toisesta ketjusta mieleen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piu

Vieras
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen, kun munkin äiti täyttää 60v ja oli aivan ihana idea toi perhekuvaus. Meidän äiti tykkäisi siitä hirveästi.

Mä nyt sitten vaan mietin, että minkähänlainen kokoonpano sitä pitäisi siihen kuvaa koota. Tilanne siis se, että mun äiti ja isä ovat eronneet, äiti on uudelleen naimisissa ja ovat liki 20 v olleet yhdessä jo. Äidin mies on meidän lapsille vaari siinä missä "oikeatkin" vaarit. Minun perheeseen kuuluu siis minä, aviomies ja kaksi lasta. Mun veli on sinkku.

Mä en siis tiedä, että olisiko paras vain mummu ja lastenlapset vai mummu, lapset ja lapsenlapset vai mummu, hänen miehensä ja lastenlapset.. Vai koko poppoo vai mikä.. Mikäs olisi teidän mielipide?

me annettiin äidille lahjaksi kuva jossa oli minun ja siskoni perheet. äiti ei itse kuviin suostu kuin noin kerran kymmenessä vuodessa, joten totesimme että emme pakota häntä kuvaa koska juhlakaluna joutui kuitenkin valokuvatuksi. nyt tuo lahjakuva on seinällä äitini olohuoneessa, jos olisi itse kuvassa ollut ei kuva olisi esillä. mutta siis kysymykseesi, minun mielestä mummu, hänen miehensä, sinä perheinesi ja veljesi!

Ehkä me siis kuvaamme koko poppoolla :) Tosin mä luulen, että voitais siihen oheen ottaa myös lapsenlapsi-mummu-kuva. Semmonen lähikuva, jossa lapset halaa mummua, äiti tykkäisi kovasti :)

Yhteistyössä